Kohtje Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 1 minuut geleden zei Pinkman: @Kohtje het was ook een korte nacht. Heb je het over de lentewende? Over de zondag dat de klok een uur vooruit gaat. Dan zit er maar 23 uur in de dag. Lonster, Tatum en niks reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Wat is een sonosachtig apparaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 14 minuten geleden zei Adri02: Die mag je uitleggen @Kohtje Nou ja, zeg.. ik vond dit zo'n typisch feitje waar jij mee op de proppen zou komen. Dacht nog vlug,vlug te moeten zijn voordat jij met mijn 'vondst' aan de haal zou gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen even snel, Moet plotseling weer een uurtje werken Vanavond en vanmiddag wat sint aardigheidjes afleveren bij kinderen en kleinkinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen DAGPACT Reacher Claudius Maja Yana ikkanhet Yvonne Toos Ik slaap juist heerlijk met dit weer. Regen en wind tegen de ramen. Dan bedenk ik me dat niet iedereen zo'n lekker warm bedje heeft zoals ik. Klokje 8 uur rond. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 goeiemorgen fummers 10 uur eruit, ik slaap zo lekker maar ja de was moet nog buiten hangen anders droogt er niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik slaap ook heerlijk met dit weer. Het is even wat minder druk voor werk, dus ik ben lekker aan het lummelen. Als ik nu op mijn werk zou zijn, zou ik ook een beetje staan kletsen bij het koffie-apparaat, dus het mag best, sprak zij zichzelf toe om het goed te praten. Alleen zou ik dan geen pyjamabroek aanhebben. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 2 uur geleden zei Pinkman: Kwam jij niet uit de omgeving van Roermond? Van daar een half uurtje westelijker met de auto. Tussen Roermond en Venlo in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 hier niet, en toen ik het schreef scheen het zonnetje zelfs mijn was hangt nu buiten te wapperen en voor de duidelijkheid (want daar houd jij wel van he) boven de was loopt de galerij van de 1e verdieping, dus die regent nooit nat hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemiddag, ik kom even mijn 11 maanden nuchter vieren en heb taart voor iedereen gebakken Tatum, Reacher, Yvonne en 11 anderen reageerden hierop 12 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemiddag. DAGPACT Reacher Claudius Maja Yana ikkanhet Yvonne Toos Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Artemis: Goedemiddag, ik kom even mijn 11 maanden nuchter vieren en heb taart voor iedereen gebakken Wow, @Artemis, gefeliciteerd! En wat een mooie taart! 1 december 2021 bewerkt door Tatum Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Hartelijk gefeliciteerd @Artemis. Je gaat goed Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goed gedaan @Artemis. Volhouden, ook de feestdagen hoop ik! En neem zelf ook een stuk, heb je echt wel verdiend. Artemis en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Oskar: Ook hier gefeliciteerd @Artemis. Mag ik het paard? Of is die niet van chocola? Jazeker is dat van chocola. Moet je nou altijd haantje de voorste zijn? 1 december 2021 bewerkt door hub02 smiley toegevoegd voor de zekerheid Reacher, karin123 en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Hartelijk gefeliciteerd @Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Gefeliciteerd! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 13 minuten geleden zei Oskar: Woei lekker! Omnomnom. Ja sorry @hub02, ik ben nogal egoïstisch Was maar aan het plagen, gun het je van harte, hoor. Ik ben sowieso vegetariër. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 18 minuten geleden zei spirit: Blij met mijn uitje voor vanavond. Hopelijk zonder QR code. Zou wat zijn, voor een zelfhulpgroep. Als het in een openbaar gebouw is, dan zal je toch echt de QR code moeten laten zien. Wat voor groep het ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Gefeliciteerd @Artemis op naar het jaar! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Het ligt aan de gelegenheid, in een gebouw met horeca gelegenheid moet je QR code tonen. Je mag een buurthuis gewoon binnen zonder QR code. Mensen die bijvoorbeeld naar een Alzheimer café of een AA-bijeenkomst willen gaan, kunnen zonder code naar binnen. (bron: Rijksoverheid.nl) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik was zelf ook wel benieuwd naar de regels in openbare gebouwen. Artemis, gefeliciteerd met je 11 maanden. Jammer dat de taart al op is. Nou ja, geeft ook niet. Laat ik wat gezonders zoeken. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Sorry dat wist ik niet. Hier is het wel de QR code laten zien, ben elke keer nog gevraagd om hem te laten zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Het idee er achter is dat niet-gevaccineerden wel in de gelegenheid gesteld moeten worden om sociale hulp en bijeenkomsten te kunnen bijwonen. Vaccinatie is nog steeds geen plicht. Vandaar. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden