ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik weet dom dom dom dus ga maar slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Verdorie @ikkanhet. Pak snel de routine van niet-drinken weer op! Eentje is de start van ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik had ook al zo'n vermoeden @ikkanhetdaarom vroeg ik gisteren naar jou. Slapen en stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Dank je @Delarope en @Oskarweet nu dat een inderdaad niet meer kan. Komt goed nu ff eruit klimmen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Dank jullie @Majaen @karin123gaat lukken been there en done that dus komt nu ook goed. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Goedemorgen allemaal, Vanochtend gelopen in de stromende regen, en nu schijnt de zon ineens weer. even langs de dierenwinkel en gevraagd of ze van het voorjaar weer nieuwe parkietjes kregen Weet niet of ik het ooit gemeld heb, maar twee weken geleden is mijn laatste parkiet overleden (10 en 11 jaar oud geworden) In het voorjaar dus maar nieuwe kopen, want dan kan ik ze ook weer wat vaker op het balkon zetten Ook gekeken voor een nieuwe kooi wil een wat grotere, zodat ze dan wat meer bewegingsruimte hebben De grootste kooi kostte 65 euro, en dat vond ik eigenlijk nog wel mee vallen zegt tie ; maar je hebt kans dat er in het voorjaar het dubbele bijkomt, omdat vanwege het krappe container aanbod, de prijs wordt opgejaagd Maar om nou al een kooi te kopen terwijl ik nog niet eens vogels heb.... Enfin, komt tijd komt raad @ikkanhet Sterkte Je kan het he ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik dacht gisteren ook al, wat is @ikkanhettoch stil. Gauw weer terug in het gareel. Ging net zo goed toch? Hopelijk net als ik vorige week weer een lesje geleerd. Project afgerond en nu bezig met wat bij dit weer past: rommellaadjes en kasten opruimen. Jeetje mina! Hoeveel balpennen, fineliners, scharen en schaartjes, gummetjes, rollen plakband en tape, potloden en (uitgedroogde) stiften en markers heb ik wel niet. Overal komt het vandaan. Prullenbak er naast, la op schoot en sorteren maar. Alles in aparte bakjes. Waar je al niet blij van wordt hè? Vanmiddag naar de sportschool zolang het nog kan. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 6 uur geleden zei Zbb: Ow niet fijn claudius ik heb een hekel aan de tandarts ik ga overigens wel altijd netjes,maar ben altijd zo blij als ik weer naar buiten loop ik ook Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Geen Dagpact? Waarom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 2 minuten geleden zei Delarope: Enne wis allemaal je verleden, en vraag mij dan om mijn verleden. Ik heb hier geen verleden. Wat is jouw verleden? Dat van die strafpunten in combi met zbb begrijp ik niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Morgen. Vroeg wakker, tijd om wat dingen op een rijtje te zetten. @Delarope jouw focus op anderen en het inhakken op mensen zodra je drinkt, is zowel ergerniswekkend als triest. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Onzin @Delarope die waarderen jou niet meer of minder dan de andere forumleden. Verder ben ik er niet op uit de hele wereld te verbeteren, een stukje zou leuk zijn, maar je kunt alleen jezelf veranderen. En sufferd? Wellicht. Maar check je spelling voor het plaatsen, dat vermindert jouw sufferdgehalte. @Oskar ja, nog een kleine week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 3 minuten geleden zei Claudius: Dagpact Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 9 minuten geleden zei Delarope: Over flikkers gesproken! Noem je mij nou flikker om me te beledigen ofzo? Serieus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik ben en blijf ff stil. Mijn zus zei altijd als ik stil ben ben ik of ziek of ik heb iets uitgevreten nu is het dus een combi van beiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 1 minuut geleden zei Delarope: ~Haha ik zou niet durven, liefje van al het vrouwvolk hier. Mooi zo. Ik vond het al zo'n tegenvaller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Het is gewoon een combinatie van alles bij elkaar 3 vriendinnen dood in 8 maanden tijd. Vriendin van mijn zus. Bestelling die betaald is van 529 euro kwijt in sorteer proces, corona alles. @Delarope met jou komt het ook allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 @Pinkman @Delaropeis toch niet oud, hij is van mijn bouwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 En ik ben een jonge chica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Moderator online nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 @Delarope je ID graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Waarom mag je niet meedoen @Delarope? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 @Delarope joh, ik wil best proberen te onthouden dat je aan de drank zit en daardoor zo vals uit de hoek komt en ruzie zoekt. Zo gaat dat blijkbaar bij jou. Maar ik heb geen zin om dan nu energie in jou te steken, omdat ik daar zelf alleen maar kwaad en opgefokt van word. Misschien kan iemand anders je nu wel op een goede manier steunen, ik kan het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden