niks Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Nou ja altijd.... dit is de vierde keer nu dat we gaan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Dank je wel @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Je bent goed bezig @ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen Dagpact Claudius Maja2 Toos Half 5 opstaan? Is voor mij midden in de nacht. Draai ik me nog maar eens om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 DAGPACT: Claudius Maja2 Toos Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Veel plezier straks Niks, leuk! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goed gedaan @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Dank je wel @karin123 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Precies @knakkerdat had ik ook, een beetje uit het systeem en nu laait het weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 8 minuten geleden zei knakker: Morgen weer mondkapjes op. Nou ja, echt ernstig is het allemaal niet. Ik vond het alleen wel prettig om gewoon weer zorgeloos te kunnen leven. Ik heb de doos met mondkapjes ergens achter in een kast gegooid. Geen idee meer in welke. Straks maar weer op zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ik dacht die mondkapjes ook niet meer nodig te hebben, ik vind het verschrikkelijk die hele toestand in de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 3 minuten geleden zei knakker: ... dus ik typ hier vanaf vandaag alleen nog maar berichten met het mondkapje op. ... zijn latex handschoenen niet een betere beveiliging in dat geval? Toos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Goedemorgen allemaal, Lekker aan de koffie Moe opgestaan, zeker nog steeds niet top fit Gisteren hard gewerkt in het aanstaande huisje van vriend We waren weer met 5 man, dus het gaat wel hard wil eigenlijk lopen naar de markt voor nootjes Ook geen zin, maar ga het toch maar doen Daarom dacht ik, eerst maar koffie, misschien knap ik dan wat op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 En ja, die corona... Vreselijk vind ik het eerlijk gezegd, zeker nu al die vaccins blijkbaar na 6 maanden alweer zo goed als uitgewerkt zijn Waar moet dat naar toe ?? en dan die vreselijke mondkapjes straks weer Zucht...enfin, zal maar ophouden met klagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Zojuist zei knakker: Zo goed als uitgewerkt niet hoor @rapilos. Het biedt nog wel veel bescherming tegen zwaardere klachten en ziekenhuisopnames. Maar helaas is er wel weer een (nog steeds verlaagde) kans op dat je het virusje oppikt en doorgeeft. Nou ja, maar waarom moeten we dan nu alweer een derde (booster)prik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 50 minuten geleden zei niks: Je bent goed bezig @ikkanhet! Dank je wel @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ik heb eigenlijk meer last van al het gemekker over de coronamaatregelen dan van de coronamaatregelen zelf. Het zal wel schelen dat ik een erg arm sociaal leven heb en daar ook tevreden mee ben. Tatum, lady jane, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 28 minuten geleden zei knakker: Ja, gaat mooi @ikkanhet, ook dwars door de misère heen keihard niks drinken, top. Is die 1000 uur ook een persoonlijk record inmiddels? Dank je wel @knakker dat is de laatste tijd inderdaad mijn record. Heb dat wel eerder gehaald maar langer geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ik krijg een beetje het gevoel dat je bij Mens erger je niet krijgt, ben je bijna binnen...wordt je er weer afgemieterd en moet je weer van oor af aan beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ik ga maar eens aan het werk. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 (bewerkt) Deze beter Monopoly 5 november 2021 bewerkt door ikkanhet karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Dan zet je toch wat snoep of zo iets buiten op de stoep @Boekanier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 goeiemorgen frummers karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Boekanier: Ja ben ik ook van plan, al vind ik dat wel wat afstandelijk. Dat moet maar even zo dan, zullen wel meer mensen doen nu. Wij hebben hier geen Sint Maarten. 5 november 2021 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 41 minuten geleden zei Kohtje: Ik heb eigenlijk meer last van al het gemekker over de coronamaatregelen dan van de coronamaatregelen zelf. Het zal wel schelen dat ik een erg arm sociaal leven heb en daar ook tevreden mee ben. Ik ben het voor 100% met je eens @Kohtje ...... 40 minuten geleden zei Boekanier: Eigenlijk wil ik al die kleine superspreaders niet aan de deur hebben ivm covid, maar ja aan de andere kant wil ik mezelf ook niet buitensluiten. Ik heb het afgelopen jaar de lekkertjes op de sneeuwschuiver gelegd, zo konden de kinders toch zelf kiezen en bleven ze op echt 1,5 meter afstand @Boekanier.... werkte prima Tatum, Rosee, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden