nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hier shoarma met een salade. Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hier een tosti, tomaat, zalm, augurk en een paar stukjes kip. Sandro reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 De römertopf staat in de oven met zuurkool, appelen, aardappelen en uien. Karweizaad en witte wijn er door, saucijsjes er bovenop. In de mix ook nog wat zout, peper, honing en kruidenazijn. Het ruikt hier al heerlijk. dehuisman rapilos, Sandro, bolletje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ja was ook lekker @rapilos Mijn kids van 9 en 7 vonden het wat minder maar hebben er toch van gegeten. En dat vind ik al prima. Zalm is op die leeftijd meestal nog geen succes, maar goed dat ze ook eten wat ze nog niet zo goed kennen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Zo ben de dag redelijk goed doorgekomen. Trek is weg. Ben gewoon op bed gaan liggen en zelfs geslapen als een je. bolletje, karin123, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Mini bij oma afgezet, wij op pad voor haar verjaardag. Cadeau, slingers en ballonnen, een 1 kaarsje voor op de taart. Net stamppot andijvie gegeten. Hadocque en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Zojuist zei niks: Mini bij oma afgezet, wij op pad voor haar verjaardag. Cadeau, slingers en ballonnen, een 1 kaarsje voor op de taart. Net stamppot andijvie gegeten. Wat is dat genieten, hè, wát een geluk! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ja bijna 1, niet voor te stellen! Zo cliché maar waar, wat gaat het hard! nancy en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 6 minuten geleden zei niks: Mini bij oma afgezet, wij op pad voor haar verjaardag. Cadeau, slingers en ballonnen, een 1 kaarsje voor op de taart. Net stamppot andijvie gegeten. Toch wel met lekker veel azijn, niks? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Azijn door de andijvie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Jaaaa, en dan ook nog met uitgebakken spek en augurken en zilveruitjes ernaast. Lekker! Maarreh...die zuurkool van Haddock is toch echt mijn favoriet! Mijn mannen lusten dat niet, dus ik eet het helaas zelden.... Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 1 minuut geleden zei niks: Azijn door de andijvie? Azijn met suiker. Of beter nog: het nat van de augurken/ zilveruitjes. Niet teveel. Klein beetje slasaus er nog bij, heerlijk. En natuurlijk peperrrrr! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ja augurken wel, ja dat is ook zuur natuurlijk. Maar dan doe je azijn door de stamppot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Zojuist zei niks: Ja augurken wel, ja dat is ook zuur natuurlijk. Maar dan doe je azijn door de stamppot? Nou, ik niet, ik gebruik gewoon het nat van de augurken of zilveruitjes. Ik gooi/ spoel dat ook nooit weg, gaat bij mij ook door de boerenkool en wel meer. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ben aardig dol op de augurk op dit moment. Bij mini niet zo gehad. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 En nog geen moment misselijk geweest, heerlijk! lady jane, karin123, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hier een 12 uurtje gegeten in de sauna om 14.30u misschien straks nog een loempia in de actifry of wat opwarmen van gisteren maar eerst maar koffie nu........ wat een butweer zeg, 2 x zeiknat geregend niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 18 minuten geleden zei nancy: Nou, ik niet, ik gebruik gewoon het nat van de augurken of zilveruitjes. Ik gooi/ spoel dat ook nooit weg, gaat bij mij ook door de boerenkool en wel meer. Wereldtip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 En bij de boerenkool komt hier altijd (erg) ruim piccalily! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Zoals jullie vast merken ben ik vaak de kok. Pensionado, jongere werkende vrouw, heb er geen enkel probleem mee. Zij ook niet. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 3 minuten geleden zei Hadocque: Zoals jullie vast merken ben ik vaak de kok. Pensionado, jongere werkende vrouw, heb er geen enkel probleem mee. Zij ook niet. Hebben we hier ook hetzelfde. Ben ook een heel stuk jonger dan mijn man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 6 minuten geleden zei Hadocque: En bij de boerenkool komt hier altijd (erg) ruim piccalily! Ja, juist! Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hier curry over de boerenkool, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Curry? Wat voor curry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 (bewerkt) Lekkere dikke jus erover. 30 oktober 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden