karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Oh je was me voor Tatum. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Claudius, zo begrijpen we je niet. Jij kiest niet hun. Zou je dat willen uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Claudius ik probeer het steeds te begrijpen wat je nu bedoelt. Ik lees je ook altijd maar kan er nog steeds niet goed wijs uit worden. Je hebt er wel last van dat dit steeds gebeurt? En je zou willen dat het anders was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 En weer voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 2 minuten geleden zei Tatum: Claudius, zo begrijpen we je niet. Jij kiest niet hun. Zou je dat willen uitleggen? Dat ze toevallig in mijn buurt zijn, maar dat ik niet zozeer naar leeftijd kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Zojuist zei Boekanier: Ja @Tatum zit er bovenop vandaag. Morgen onderop, Boekanier. Vrijdag rustdag. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Maar oudere personen zijn toch ook altijd in je buurt en daar heb je geen klik mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 9 minuten geleden zei Tatum: Claudius, zo begrijpen we je niet. Jij kiest niet hun. Zou je dat willen uitleggen? Hij bedoelt dat het hem overkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Hij bedoelt dat het hem overkomt Dat is moeilijke te begrijpen. Er geen grip op hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 (bewerkt) @Claudius 28 oktober 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Of zijn vrouwen van ongeveer je eigen leeftijd te overweldigend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 (bewerkt) Nancy heeft gelijk. 28 oktober 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Waar zijn jullie nou mee bezig??? Arme Claudius.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 (bewerkt) . 28 oktober 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 (bewerkt) Nancy, meer mensen hebben een ervaring. Ik ga afsluiten en straks naar bed. 28 oktober 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Nee, het gaat me niet om jouw berichten, Knakker, maar om de vragen die er gesteld werden. Mijn bericht werd weer eens minutenlang tegengehouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 11 minuten geleden zei knakker: Ik zou gokken: de aandacht die je vroeger als kleine weerloze jongen zo van je moeder hebt gemist projecteer je in het heden op vrouwen van vergelijkbare leeftijd. Maar dat is de HEMA-psychologie van dr. Ezel. Dit heb ik al vaker opgemerkt , dat er misschien een emotionele behoefte van zorg aan kleeft die vroeger als jongen misschien te kort gekomen is. Dat is niet vreemd want ik herken het wel , begrijpen knakker en ik je een beetje goed @Claudius ? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Zojuist zei Tatum: Nancy, meer mensen hebben een ervaring. Daar gaat het niet om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 (bewerkt) 13 minuten geleden zei nancy: Waar zijn jullie nou mee bezig??? Arme Claudius.. Ik zie geen aanval , maar meedenken in zijn situatie, ieder vanuit zijn eigen referentie kaders . Ik denk dat het helemaal niet fijn zal zijn als er een negeer op zijn post is. We zijn geen psychologen , dus lastig om mee te denken . Bedankt voor je post . 28 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik zie het ook niet als aanval. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik vind de vragen nogal ...tja...vrijpostig of zo. Maar misschien vindt Claudius dat zelf helemaal niet, dus waar maak ik me druk om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Het is goed bedoeld allemaal. Proberen mee te denken wat Lieke zegt. En Claudius weet nog steeds niet wat te doen aan zijn probleem. Als er nou iets meer duidelijkheid komt kunnen meer mensen meedenken. En nu houd ik er ook over op en laat het verder aan Claudius. Lieke7777 en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 23 minuten geleden zei knakker: Oh, is het weer niet goed? Ik dacht: laat ik eens wat proberen. Alles met goede bedoeling hoor. Maar ik snap die rare code hier soms niet zo goed wanneer je nu wel of juist niet mag helpen enzo. Oeh, is dit de pubquiz? Ik heb de code ontcijferd: Je moet NIET helpen als iemand erom vraagt. Want dan laat je die persoon niet in haar waarde. Je moet WEL iemand helpen die hulp aanbiedt en er NIET om vraagt. Want dat is eh… … ik ben het weer kwijt. Even verder nadenken. Artemis, Yvonne, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Wacht.. dit is niet de pubquiz Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik ben er ook moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik ook hondsmoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden