bolletje Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Hoe is het nu met je Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Ja gaat redelijk @bolletje beetje gespannen. het klussen wil maar niet echt lekker lukken. ben er voor vandaag maar weer mee gestopt. heb me voorgenomen elke keer een stukje te doen en als iets niet wil lukken of het me ff teveel word dat ik er weer mee kap. Wat drinken betreft gaat het goed,weinig tot geen trek,maar het blijft oppassen om mezelf niet voorbij te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Hartstikke goed kerel, maar waarom gespannen? Hebben ze bij jou geen vrijwilligerscentrale waar mensen bereid zijn om iemand voor een klein bedrag of voor helemaal noppes te helpen? Of mensen die in de leer zijn voor botenmaker of restaurateur? Geen trek geeft een hoop energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 42 minuten geleden zei bolletje: Hartstikke goed kerel, maar waarom gespannen? Hebben ze bij jou geen vrijwilligerscentrale waar mensen bereid zijn om iemand voor een klein bedrag of voor helemaal noppes te helpen? Of mensen die in de leer zijn voor botenmaker of restaurateur? Geen trek geeft een hoop energie. Heb twee maanden,eigenlijk al langer klachten van depressie en spanningen. zit hier ook voor in de ziektewet. ik heb af en toe wel hulp bij het klussen maar wat ik zelf kan doe ik liever zelf. en ach in kleine stapjes kom ik er uiteindelijk ook wel,heb er nu in principe ook geen haast meer mee alles is weer waterdicht en dat was het belangrijkste. kan alleen niet varen zolang het niet af is en daar heb ik nu best wel zin in. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 2 uur geleden zei Claudius: Wat was dan je langste periode zonder alchohol ? 6 weken. Verder 1 x in de week of 1 x in de twee weken een paar glazen. Niet meer dagelijks. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 16 minuten geleden zei Bor: Het kan altijd erger nog immers? @Delarope Kijk dan. Zelfs Queen krijgt er geen beweging meer in. Ik ben ook maar even gaan kijken. Nog een paar minuten, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Ohhhhh neeeeeeee, tot half elf!! Dat hou je toch niet vol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Ja ik zit ook even te kijken. Maf gezicht, maar wel begrijpelijk dat ze er voor gaan, met zo'n hoofdprijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Wat is de hoofdprijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Ik dacht dat ze dansten voor het goede doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 8 minuten geleden zei nancy: Ik dacht dat ze dansten voor het goede doel Voor 100.000 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 10 minuten geleden zei ikkanhet: Voor 100.000 Ja belangeloos dus hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Ja, en dan wordt soms gezegd wat ze er mee willen doen. Dat varieert van een zaak overnemen tot een feest organiseren. Nou, voor 100.000 euro kun je wel een mooi feestje bouwen, lijkt me. Ik hoop dat als die winnen ze niet echt alles daaraan gaan uitgeven, want dan is het wel erg snel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Ik had frieten met mosselen als middagmaal. De frieten waren wat mislukt. Wandeling gemaakt van 8 km, ik had er wel iets maar als 2 uur voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 2 minuten geleden zei Delarope: Waar de meeste mensen last hebben van de mosselen, heb jij last van de frieten. Wat een bijzondere man ben je toch! Ik heb ze in de oven gereed gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 De frieten @Delarope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Even wat delen. Ik gaf mijn zoontje van 7 een compliment. Zegt hij: mijn hersenen geloven je niet. Dus ik leg uit dat ik het echt meen. Zegt hij: Ja, mijn hersenen geloven je alleen niet. Ik geloof je wel. nancy, karin123 en Bob reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Knap van je zoon dat hij op die leeftijd al over dat soort onderscheid nadenkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 22 minuten geleden zei Sandro: Even wat delen. Ik gaf mijn zoontje van 7 een compliment. Zegt hij: mijn hersenen geloven je niet. Dus ik leg uit dat ik het echt meen. Zegt hij: Ja, mijn hersenen geloven je alleen niet. Ik geloof je wel. Zoon te slim? Voor zijn leeftijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Voor abstracte wiskunde (met a, b, c, x, y, z en zo) zou het wel erg vroeg zijn, maar voor nadenken over lichamelijke functies is het niet zo extreem (sprak de oud-docent). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Waar deze kruistocht ook heen mag voeren…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 Hang onsnou niet op an die Skûnpûtsers. Maar dat verwende Lhqitb hew ik oek weinig met. Laat gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 En shut het in Mien tes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: En shut het in Mien tes Que? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2021 39 minuten geleden zei Bor: Dat is ek wer sa, ja. Dat is ook weer zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden