Zbb Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ik meld me droog af van het dagpact weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Wacht! Weet jij een leuke naam voor de motor van Jan Cremer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ik had echt een verschrikkelijke dag. Alle verschrikkingen spelen zich in mijn hoofd af in de toekomst. Terwijl NU valt het best mee. Ik ben moe. Dan gebeurt dat. Geeft niets, mag best. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 @spiritwaar ben je? Laat je even iets horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Dat heeft op zich ook wel een functie Liefka, anticiperen, verschillende scenario’s in je hoofd nagaan en uitwerken. Maar het moet wel in balans zijn, dat wel. Lekker slapen dan Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 1 uur geleden zei Pinkman: Vanaf mijn telefoon moet ik de nieuwe notificaties openen. Daarna kan ik pas weer een bericht plaatsen. Door deze actie ga je wel naar een andere pagina. Vanaf een andere pagina een kort berichtje maken (al is het maar een punt) en dan weer terugkomen blijkt ook te helpen. Dat was een tip van @Bor die ik zelf ook met succes heb toegepast. Je zegt "moet ik de nieuwe notificaties openen" maar moet dat echt of blijkt het te helpen. Dat is niet hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Nou, Bor, dag 1 zit erop. Ga naar bed met n boek, heb ik minder strijd. we komen er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Weer wakker pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Hier ook alweer wakker en niet lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 12 minuten geleden zei Zbb: Hier ook alweer wakker en niet lekker Wat gaat er fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Ja wist ik het maar inslapen gaat redelijk makkelijk,maar eenmaal wakker,dan val ik niet meer terug in slaap terwijl ik wel gewoon moe ben. en bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Zojuist zei Zbb: Ja wist ik het maar inslapen gaat redelijk makkelijk,maar eenmaal wakker,dan val ik niet meer terug in slaap terwijl ik wel gewoon moe ben. en bij jou? Ik heb juist hetzelfde. Ik ga zo nog wat proberen te slapen . Of het lukt? Anders is de fut er weer uit rond de middag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Oke ik heb dat het lukt om nog even te slapen claudius. ik ga zo een stukje lopen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 Dat kan ook goed zijn. Ga je daarna nog proberen te slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 (bewerkt) Nee misschien dat ik later op de dag nog ff een uurtje ga liggen. weet nog niet hoe ik deze dag ga invullen. eerst maar me hoofd maar is leeg maken door een stukje te lopen. 12 oktober 2021 bewerkt door Zbb . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 20 uur geleden zei Bob: Vanaf een andere pagina een kort berichtje maken (al is het maar een punt) en dan weer terugkomen blijkt ook te helpen. Dat was een tip van @Bor die ik zelf ook met succes heb toegepast. Je zegt "moet ik de nieuwe notificaties openen" maar moet dat echt of blijkt het te helpen. Dat is niet hetzelfde. Nee, dat was ik, niet Bor. Goed lezen, Bob!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2021 (bewerkt) Oeps, sorry @nancy. 12 oktober 2021 bewerkt door Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden