Nun Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Waarom zou je anders dit nu melden hier. Je baalt nu al van jezelf. Anders zou je dit niet melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 Hoop dat je morgen de draad weer oppakt! En de schade beperkt houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 8 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2021 (bewerkt) Is ook akelig als je alleen voelt. Is een rot gevoel. Begrijp je. Slaapse voor zo. En ik begreep al dat je ervan baalde. Maak je niet al te druk 9 oktober 2021 bewerkt door Nun Taal gebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 @spirit Ik weet niet goed welk advies je te geven. Eenzaamheid ken ik goed genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 6 uur geleden zei spirit: Niet droog.heb 6 bier besteld en pitabroodje voor de sier.zat er aan te komen “Zat er aan te komen.” Je daarachter verschuilen en niet actief handelen na de aansporingen van @Nun. Je legt de verantwoordelijkheid bij anderen/de omstandigheden. Waarom niet een van je AA-vriendjes gebeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 (bewerkt) Je schreef al over je hoogmoed @spirit lijkt mij dat je op dit moment genoeg handvaten had om anders te handelen dan je te laten meeslepen door de drinkgedachte en zelfs daarop te gaan bestellen . Je hebt een AA groep maak daar gebruik van op deze momenten. Zelfs hier zet je een hulpvraag uit die je eigenlijk negeert . Dan pas krijg je inzicht hoe je deze momenten kan uitzitten en doorstaan. Als je euforie hoog wordt dan wordt het tricky en zal je alles uit te kast moeten halen om dit patroon te doorbreken. Anders blijf je hier in hangen. 9 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Tijd voor een sponsor of donor of mentor bij AA @spirit? Iemand om te bellen als je je zo stik eenzaam voelt? Sterkte. En beterschap voor je hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Je huis is zo mooi schoon dat ik de poes en hond niet kan ontwaren op je foto’s @haddock. Maar groetjes terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Hahaha, heb ze weer weggehaald, was me toch wat te privé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Inderdaad een sponsor kan je goed helpen op dit soort momenten @spirit die is er speciaal voor jou om je te begeleiden in dit soort moeilijke momenten. Ook kan je een landelijk aa nummer bellen daar zitten ook mensen klaar die je te woord kunnen staan. Alleen is het aan jou of je hier gebruik van gaat maken jouw verantwoordelijkheid niet de ander. Jij wilt nuchter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ach alle adviezen zijn in die 11 jaar wel meerdere keren gegeven maar dat helpt niet. De eenzaamheid? Tja ik weet het niet. Ik zou zeggen "ga er dan eens achter aan". Maar het gebeurd niet. Er gebeurd NIETS. Dus blijft het zoals het is dus ook het drinken. Tja vandaag maar weer ontnuchteren Spirit en de draad weer oppakken. "'T is niet anders Nun reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 (bewerkt) . 10 oktober 2021 bewerkt door Nun bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Dan heb je een schouderklopje verdiend Nun. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden