Claudius Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goedemorgen @Zbb dagpact: zbb Claudius Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goedemorgen! Dagpact Zbb Claudius Reacher Ik hou jullie gezeldschap vandaag! Sterkte vandaag iedereen met stoptober! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Wat gaan jullie gebruiken met het stoppen met roken vandaag@Zbb en @haddock Ik had Champix maar daar was ik te laat mee begonnen dus eerst ook nicotinepleisters én kauwgom, begeleiding op het werk, en ik at 1 kilo gevulde pepers met roomkaas (gewoon omdat ik trek had) . Ik ging ook aan de drank maar dat laatste doen we ook maar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Ik heb gisteren zó ontzettend hard mijn hoofd gestoten dat ik nog misselijk ervan ben. En hoofdpijn heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 En de computers doen het niet op het werk. zou het zo zoetjes aan toch het eind van de wereld zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Oh nee, duh ik kan nog op het forum. Internet is nog niet stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 7 minuten geleden zei Reacher: Wat gaan jullie gebruiken met het stoppen met roken vandaag@Zbb en @haddock Ik had Champix maar daar was ik te laat mee begonnen dus eerst ook nicotinepleisters én kauwgom, begeleiding op het werk, en ik at 1 kilo gevulde pepers met roomkaas (gewoon omdat ik trek had) . Ik ging ook aan de drank maar dat laatste doen we ook maar niet meer. Ik heb al gefaald ik ga ook weer champix gebruiken,alleen heb ik het al gebruikt dit jaar en het ziekenfonds vergoed het maar een keer per jaar. dus nu zelf maar betalen,volgende week zie ik mijn verslavingsarts weer. misschien heb je een hersenschudding Reacher? doe maar even rustig aan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Als je niet begonnen bent heb je niet gefaald @Zbb. Ten tweede: sowieso had je niet gefaald als het nu even niet gelukt was want van iedere stoppoging leer je. Ten derde: sowieso heb je nooit gefaald want jij bent onze @Zbb en jij bent een BAAS Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goedemorgen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Heb je geen hersenen nodig voor dat schudden? Ik zal rustig aan doen Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goedemorgen Liefka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Dankje Reacher ja eigenlijk heb ik niet eens geprobeerd te stoppen vandaag. kan de kracht er even nog niet voor vinden. ik ben met me laatste terugval weer begonnen met roken ook,was iets van drie maanden gestopt geloof ik. kanmezelf wel voor me hoofd slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Zojuist zei Zbb: kanmezelf wel voor me hoofd slaan. Doe maar niet, hoofden zijn kwetsbaar Dus voor de volgende keer weet je: als je terug valt met drinken val je ook terug met roken. Weer wat geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Ik ga van mijn praatstoel om plek voor iemand anders te maken. En aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Een hele goede morgen allemaal, Straks naar de Efteling met drie kleinkinderen. Oh oh, als het maar droog blijft , als we maar niet in de file komen, als kleinkind nr. 1 maar niet weer stront vervelend wordt.... Oh nee, omdenken ; het wordt een harstikke leuke dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Stoppers ; Succes vandaag. @Bor, Vandaag de grote dag hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 overal weer reclame op de site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Goedemorgen allemaal en succes met stoptober Ik vier mijn 9 maandenfeestje , het voelt zo blij, deze mijlpaal, dus ik kom maar eens op de dagdraad, bij wijze van PARTY!!!!! Voor wie taart wil..... lady jane en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 goeiemooiemorgen frummers Alle stoppers met roken; chapeau en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 Joepie taart daar kom ik mijn bed uit. Van harte Artemis. Goeie morgen allemaal. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 dank je @bolletje hup, je bed uit goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2021 In de benen. Stoppers: succes! Ooit hielp stoptober mij na heel veel pogingen om definitief te kunnen stoppen. Eens lukt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden