Spring naar bijdragen

Woensdag 29 September 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei knakker:

Pfoe. Drop is de meest hardnekkige verslaving die ik ken. Dat haal ik al niet eens meer in huis. Als ik een pot drop in huis heb moet en zal die pot leeg. Ik blijf ook dooreten als het me tegenstaat en de buik zeer doet. Maar het is wel erg lekker. Ik ken mensen die nemen één dropje nemen, daar dan nota bene nog op gaan zuigen ook, en het daarbij laten. Ik heb daar zeer veel bewondering voor.

Nee een dropje  op zuigen onmogelijk  , ik knauw een lollie al halverwege  weg met groot gevaar om mijn tanden te breken :rolleyes:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Claudius:

Bij mij viel mijn browser gewoon uit. Misschien heb ik dus een ander probleem. Het laden van de pagina's verloopt ook traag.

Dat lijkt inderdaad meer op een probleem met je eigen internetverbinding. 

Als het versturen niet lukt kan dat ook wijzen op volgeraakte inputqueues aan de ontvangende kant. Daar lijkt na de laatste upgrade bij het forum inderdaad sprake van te zijn. Ik merk overigens voor mezelf wel een verbetering op. Heb er in het begin behoorlijk last van gehad maar de laatste tijd vrijwel niet meer.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lieke7777:

Wat een regen met onweer hier zeg .

hier ook☺☺
net op tijd binnen, na laatste fietsdag met Kees
de 10 jaar volgemaakt + 1/2 jaar Coronastop.
Het was op. Toch nog een emo afscheid, met
prachtige bos bloemen, bon en klein speechje.
En het fietsen wordt gelukkig overgenomen door
studenten zorg-opleidingen die het als stage mogen tellen.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ooit verliefde gevoelens gehad voor mijn therapeut :blush: wist dat het nergens op sloeg. Maar het gevoel dat hij mij zo goed kende, en alle aandacht voor me had en me veilig deed voelen deed het hem denk ik. Hij kroop onder mijn huid en toen ik afstand probeerde te nemen haalde hij me over de therapie af te maken. Het heeft daarna nog een tijd geduurd voordat ik emotioneel los kon maken van hem.

Gisteren voelde ik me nog zo fit. Vandaag even een off-dag. Besloten om pas om 12:00 uur de werkcomputer op te starten. :huh: Een beetje de krant en hier lezen, kop koffie en een boterham met kaas en dan is het al weer zo laat. Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. Niks mis met grote hoeveelheden bunkeren. En aangezien er toch niemand in huis is om met grote ogen vol ergenis naar me te kijken, ga ik ontbijten met Milka en côte d'or. Omdat het kan.

Was dat fietsen vrijwilligerswerk dan @lady jane? Ik dacht dat het hobby was?

Tja, banden met een therapeut, doe maar beter niet, slechte ervaringen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lonster:

Heb ooit verliefde gevoelens gehad voor mijn therapeut :blush: wist dat het nergens op sloeg. Maar het gevoel dat hij mij zo goed kende, en alle aandacht voor me had en me veilig deed voelen deed het hem denk ik. Hij kroop onder mijn huid en toen ik afstand probeerde te nemen haalde hij me over de therapie af te maken. Het heeft daarna nog een tijd geduurd voordat ik emotioneel los kon maken van hem.

 

Mijn behandelaar  is een vrouw maar heb wel moeite mij los te maken ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar @knakker. Bij mij moet ook alles op, dus beter neem ik niks. Ik ben nu weer aan het doorslaan met weinig en gezond eten en sporten. Ben best weer in shape maar kan altijd beter, nooit tevreden. Toch laatst grote reep chocolade tot ik er misselijk van werd en toch door blijven eten. Zo'n spijt van dat ik dan van mezelf een uur extra op de crosstrainer moet. Ik moet het niet in huis halen anders gaat het mis. Begrijp niet hoe mensen gewoon 1 klein stukje kunnen nemen. Gisteren in de sauna ook weer aan het doorslaan. Ik moest weer perse een uur baantjes trekken, extreem lang in het koude dompelbad en tijdens de opgietingen op de hoogste bank zo heet mogelijk. Doe toch eens normaal denk ik dan, ik ben daar om te ontspannen!!:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10350 stappen
Ben wel trots op mezelf
1 vroeg ochtendrondje en twee met vriend vandaag
Dan kunnen we met een gerust hart lekker eten bij de jarige vriendin vanavond
Neem zelf maar spa rood, en Heineiken 0 %  mee, want meestal hebben ze alleen maar van die vieze zoete drankjes in huis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewicht weg pompen :o dat klinkt niet heel aanlokkelijk. Maar voor anderen misschien dan weer wel. Iet met prestatie? 

Leeftijd is wel meer dan een cijfer. Je bent in een andere tijd opgegroeid en met de leeftijd veranderen mensen. Wel kan het zo zijn dat de een wat kinderlijker of juist voor is op de ander. 

Net kwam er een allerliefst meisje aan de deur met kinderpostzegels. Ik was de eerste die de deur open deed. Ze had haar verhaaltje nog niet zo goed geleerd. Er stond een leeg kartonnen tasje met een QR code. Daarmee kon ik iets bestellen op de website. Modern hoor. Je mocht ook je naam invullen op een formulier. Dan was dit wel wat vlotter geregeld. 

Het meisje was van een leeftijd waar ik het liefst in blijf hangen, 11-12 jaar. Toen ik nog dacht dat alles mooier en beter zou worden, als ik ouder werd. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...