Yana Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Maak je die foto's zelf @ikkanhet? Ze zijn prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 3 minuten geleden zei Yana: Maak je die foto's zelf @ikkanhet? Ze zijn prachtig. Maak er zelf veel en een kennis van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 3 minuten geleden zei Aboutaleb: Wie wat bewaard heeft wat, lekker man\vrouw/wat je ook mag zijn!. Haha, ik voel een nieuwe ban aankomen! Kom je dan terug als onverslaanbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 1 minuut geleden zei Bor: Jokkebrokje. Je hebt geen alc probleem je kunt niet eens zuipen. Bewaren is geen zuipen! Dat is per definitie niet waar. Zou hier onmogelijk zijn om alles op te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Bitch fight go go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 1 minuut geleden zei Aboutaleb: Wilde net @ikkanhet een veeg uit de pan geven. Waarom schat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Zojuist zei Aboutaleb: Gewoon, omdat, aandacht! Noemde je me nou schat? Ja lief toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Zojuist zei Aboutaleb: Zeg @ikkanhet valt jouw vent ook zo makkelijk in het water als die van @Bor? @Tatum heeft toch geen vent, kan dus makkelijk mee op de boot. Nee de mijne krijgt geen natte voeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 3 uur geleden zei knakker: Mogge mensen Leuk, als je peuter ineens gaat dromen. Die geniet nou ook van zijn eigen privébioscoop. Nadeel is dat je zelf de halve nacht wakker bent omdat er een ‘grote aap’ in zijn slaapkamer is gesignaleerd. King Kong? Planet of the apes? Of gewoon maar een grote aap? Wel doorvragen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Maja Spirit Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 @bolletjewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Hi. Gek is dat, ik dacht dat er ergens in de voorwaarden staat dat je maar één account mag hebben. Toch @moderator? Blijkbaar is dat niet zo heftig als een keer shit tikken. O well. En ik heb ook al geen zin om het lijstje netjes te maken. Ernstige zaken. DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Maja Spirit Reacher Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Het lijstje is zo mooi genoeg, @Quinn. Jij staat erbij. Ernstige zaken? Hoe gaat het met je? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 6 minuten geleden zei Quinn: DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Maja Spirit Reacher Quinn Jannigje Ik heb niets te doen @Quinn, ik maak het lijstje wel weer netjes. Hoe Gaat het met je Goedemiddag allemaal Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Ha @Tatum, tegelijk en dezelfde vraag. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 @Tatum en @Jannigje ik was eigenlijk ironisch over het belang van een keurig lijstje. Maar het gaat wel redelijk op zich. Stapels werk aan het inhalen omdat allerlei afspraken verplaatst zijn door mijn ziekte. En ik ben m'n draai hier wat kwijt, maar ook dat komt vast wel weer goed. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Dat van de ironie dacht ik ook wel, maar ach, ik ging ervan uit dat je het wel kon hebben dat ik het lijstje aanpaste. Lukt het wel, dat werk inhalen? Lijkt mij nogal stressvol, maar dat is mijn invulling. Ik doe nu helemaal niets, dus dan lijkt alles al snel veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Ik vond het lief van je hoor @Jannigje, begrijp me niet verkeerd, ik houd van nette lijstjes. Het is een hoop gedoe en gestress, maar dat vind ik wel plezierig. Als die drukte eromheen weg is, moet ik het zelf alleen verwerken tot iets dat lijkt op grote mensen advies, veel erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Dat is een prachtig net lijstje geworden zeg @Jannigje Ik kan ook niets fatsoeneren want ik zit op mijn telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 (bewerkt) 27 september 2021 bewerkt door Reacher Ook een mooi lijstje. :-) Tatum en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 4 minuten geleden zei knakker: Het bleef helaas bij een vrij globale profielschets. Maar ik heb het dier maar gewoon weggejaagd, zonder aanzien des aaps. Weggejaagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Ik zit naar een katten derriere te kijken. Kat K had een muis in de bank gedropt. Ik heb de muis inmiddels gered maar K. weet dat niet. Hij is aan het zoeken tussen de kussens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 1 minuut geleden zei knakker: Oei, ben jij zo veganistisch dat jij ook tegen het wegjagen van hypothetische apen bent? In dat geval: sorry. Maar ik vind het weer zielig voor kat K en zijn derrière . Da’s waar, hij was natuurlijk niet echt, ik leef me weer teveel in. Hoe minder muizen Kat K eet hoe slanker zijn derriere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Heeft je kleine Curieus George al gezien? Kweenie waar het ook alweer over ging maar dat was een leuk aapje. Misschien wordt hij dan blijer als hij van apen droomt. Even weg, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden