Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 September 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Wat een mooi weer weer... we worden verwend :) 
Inmiddels hangt de eerste was al buiten aan de lijn en heb ik de hele kamer 'omgegooid' én alles weer teruggeschoven omdat het toch echt niet zo leuk stond als ik van tevoren dacht. 
Nu dus de hoogste tijd voor een bakje

image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Van harte gefeliciteerd @spirit!! Ik hoop dat je dit jaar in een heerlijk nieuw bed slaapt:P en een fijne dag hebt vandaag, hier zie ik blauwe lucht. 

Merk dat ik moe ben, afgelopen week druk gehad met veel verschillende dingen. Heb vaak tijd nodig om bij te komen en even geen mensen om me heen. Had me tijdje geleden opgegeven voor een vaste dag vrijwilligerswerk naast mn betaalde baan (in het weekend 1 keer in de 2 weken) maar kreeg ineens een soort van paniekgevoel: nog minder tijd voor mezelf. Toch maar afgezegd maar twijfel nu weer of ik het niet had moeten doorzetten. Zucht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Rosee
Ik denk dat je een heel goede beslissing hebt genomen hoor. 
Die ene dag in de twee weken heb jij voorlopig nog nodig om 'bij' te komen. 
Neem het er die dag van, geniet van een lekkere wandeling of wat dan ook, verwen jezelf. 
En ga je er alsjeblieft niet schuldig over voelen, echt niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het als moeten voelt, niet doen. Als je er energie van krijgt of iets anders, wel doen. Hoewel... tijd voor jezelf is kostbaar. Die heb ik ook nodig en dan heb ik geen kinderen, dus makkelijker te organiseren.

Mijn teamleider wil dat ik weer vaker op het werk ben. Drie dagen, in plaats van twee. Ik merk dat me dat enorm vermoeit. Ook die strijd, die kost me energie. Laat mij lekker twee dagen thuis werken, dat komt mij en mijn werk ten goede.

Vandaag boswandeling in mijn eentje, lekker mijn hoofd leegmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...