ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Vliegende zetpil ??!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Zojuist zei ikkanhet: Vliegende zetpil ??!! Met een lusje voor als je je bedenkt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Zojuist zei Yvonne: Met een lusje voor als je je bedenkt??? Precies is er altijd een weg terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 goeiemooiemorgen frummers en buiten de raketjes linksonder; worden frummers niet alleen gelanceerd maar ook meteen uitgezwaaid met een handje rechtsboven. vreemde sofware zo ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen Jopie, een paar dagen geleden wel even een probleempje met hangende berichten, maar vandaag niet meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) En nu..... aan de slag hier. Trouwens: succes met het heen en weer vliegen vandaag Jopie... pfffff. Maak er een mooie dag van luitjes, hij komt noooooooooooooit meer terug. (voor sommigen kan dat natuurlijk een heel troostrijke gedachte zijn ) 16 september 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ja Jopie, sinds gisteravond! Ik word er gek van! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 3 minuten geleden zei Boekanier: @nancy die jurk is niet zo fancy Nee, klopt, hahaha! Hoe gaat het met je, Boekanier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen! Lekker uitgeslapen, zelfs mini. Moe denk ik van de kinderopvang en dag naar oma, die heeft opgepast. @Reachernog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) Ik denk dat we (wij alcolisten) verbannen gaan worden naar mars ofzo,die raketjes zijn vast een voorteken. wie weet wat het eigenlijk betekent? het is in mijn geval in ieder geval niet dat het zo voorspoedig met me gaat. 16 september 2021 bewerkt door Zbb Taalfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Zbb: 16 september 2021 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Heb jij hulp @Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 6 minuten geleden zei niks: Heb jij hulp @Zbb? Ik drink niet,maar heb een flinke dreun gehad van me laatste terugval. ja ik loop al jaren bij de verslavingszorg. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ik ben van eens in de 1a2 weken terugvallen naar ongeveer eens in het half jaar terugvallen gekomen,maar heb het idee dat ik nu niet echt vooruitgang boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 @Zbb Maar dan puur voor verslaving? Of kijken ze ook verder? Depressie of zo, zeg niet dat je dat hebt hoor. Bedoel meer, kijken ze naar meer dingen als alleen verslaving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ja,binnenkort gaan we verder kijken,me behandelaarster is meer als een maand op vakantie. ik ben inderdaad al jaren depressief,dat gaat een beetje op en neer. ben nu na me laatste terugval helemaal vastgelopen,soort van burn-out ofzo. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Hopelijk gaat het snel weer wat beter. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ik ga er 1 in badje zetten en ondertussen zelf douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Zbb: Ik denk dat we (wij alcolisten) verbannen gaan worden naar mars ofzo,die raketjes zijn vast een voorteken. wie weet wat het eigenlijk betekent? Na enig gepuzzel kwam ik tot de volgende bevindingen. Onder de raket staat iemanďs rang (ranking) v.w.b. het aantal geschreven berichten. Er zijn vier niveau's die elk een naam hebben B.v. 1 = beginner, 3 = ervaren forummer. De andere twee heb ik even niet paraat. In de vorige releases stonden die niveau's er in die woorden onder. Nu zitten ze "onder" het raketje. Op een desktop of laptop krijg je de rang van iemand te zien als je de cursor boven het raketje laat zweven. Leuk bedacht van die software-ontwikkelaars, maar op een mobiel of notepad werkt dat niet. Daar moet je het profiel van die persoon oproepen door op het ronde plaatje te drukken, dan krijg je ook diens rang te zien. In je eigen profiel staat nog wat meer over het aanral punten tot het volgend niveau. De raket symboliseert dat je naar een steeds hoger niveau opstijgt als je hier blijft schrijven. 16 september 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ow haha bedankt @Bob ik zit eigenlijk ook altijd op mijn mobieltje,heb wel een laptop maar ben gewent om alles op me mobiel te doen en te regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 9 minuten geleden zei Bob: [....] De raket symboliseert dat je naar een steeds hoger niveau opstijgt als je hier blijft schrijven. Kenmerkend voor alcoholisten, verslaafden in het algemeen. Het hoeft niet lekker/goed te zijn, als het maar veel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Kenmerkend voor alcoholisten, verslaafden in het algemeen. Het hoeft niet lekker/goed te zijn, als het maar veel is. Is bij mij ook met alles als ik een leuke broek, trui of schoenen zie koop ik ze meteen in 3 kleuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Heeeeeee Kohtje ! Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Is bij mij ook met alles als ik een leuke broek, trui of schoenen zie koop ik ze meteen in 3 kleuren. Haha lekker onmatig heel herkenbaar heb ik ook echt met heel veel dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Goedemorgen allemaal, Net naar de kapper geweest, dus weer een lekker fris, kort koppie Ik wil eigenlijk op het dagpact, maar omdat ik alleen kan citeren en mijn naam dan meteen weg valt, laat ik het maar even Maar bij deze ; Ik drink niet vandaag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden