Lika Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ik vind het ochtend. Goedemorgen. Niet geslapen vanwege de kiespijn. Inpakken en naar huis zo. Ook dat. Leidt tenminste af van de pijn, denk ik dan maar…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Verdorie @Lika, kiespijn is echt naar en dan ook nog niet lekker thuis. Tanden op elkaar bij het inpakken en neem paracetamol in om de zeurende pijn wat af te vlakken. Bij thuiskomst lekker op de bank. Sterkte! Gisteren naar huisarts omdat mijn zus had opgemerkt dat ik, net als onze moeder, krom werd aan de bovenkant wervelkolom en de nek. Zelf nooit opgemerkt. Frontaal voor de spiegel valt het namelijk niet zo op, maar zijdelings des te meer. Daar bleek dat ik 7 cm ben gekrompen en dat ik kyfose heb. Met verwijzing voor dexa (botdichtheidmeting) en röntgenfoto thorax, lumbaal en cervical naar huis om kyfose en wervelinzakkingen in kaart te brengen. Ben als de dood dat ik net zo’n vergroeid skelet krijg als mijn moeder met alle grote beperkingen van dien. En dan heb ik het nog niet over het uiterlijk en nagekeken worden op straat. Ik hoop zo dat bij mij medicatie hiertegen wel gaat aanslaan (bij mijn moeder werkten ze allemaal niet, heeft het hele rijtje afgewerkt zonder resultaat.) Zodadelijk afspraak maken. Gisteren was de poli radiologie al gesloten. Bah. Ben somber en bang. Nu opstaan en werken. Geeft ook vast wat afleiding. 20 augustus 2021 bewerkt door Maja Tatum en Loetje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 (bewerkt) Tjee @Maja. Wat naar voor je. Ik snap je somberheid en angst. Hopelijk slaat de medicatie bij jou wel aan. 20 augustus 2021 bewerkt door Lika Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Buiten is het windstil en droog. Ik zie een piepklein blauw plekje tussen al het grijs hierboven. Straks maar eens kijken of we het wolkendek open kunnen pulken en het blauw en de zon hun gang kunnen laten gaan. Eerst maar een bakje. Oei @Lika, wat naar die kiespijn... Wat een nare afsluiting van de vakantie. Gelijk de tandarts maar even bellen om 8 uur? Wat een angstig vooruitzicht @Maja. Ik hoop dat je heel snel terecht kunt voor een afspraak en dat er bij jou wél resultaat behaald kan worden met de behandelingen. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Goeie morgen iedereen, Maja Hopelijk valt het mee lieverd. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 goeiemorgen frummers Lika misschien de tandarts bellen voor een spoedafspraak? Zo voor het weekend. sterkte. Maja wat een akelig idee idd, hopelijk zijn er weer nieuwe medicijnen en gloort er straks weer licht. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 35 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 1 minuut geleden zei Maja: DAGPACT: Yvonne Maja Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Goeiemorgen allemaal weet iemand nummers die je kan bellen als je er zelf niet meer uitkomt. Niet voor mij hoor maar voor mijn app vriendin, ik kan haar verder niet helpen heb mijn handen vol aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 DAGPACT: Yvonne Maja Jane ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 @Maja en @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 14 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal weet iemand nummers die je kan bellen als je er zelf niet meer uitkomt. Niet voor mij hoor maar voor mijn app vriendin, ik kan haar verder niet helpen heb mijn handen vol aan mezelf. Google op verslavingszorg in haar regio? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Bedankt verschillende doorgegeven maar ze is stomdronken nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Denk dat je beter even kunt wachten tot ze nuchter is , met drinkende dronken mensen begin je weinig , tenzij het idee er is ( gevoel ) dat ze niet veilig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ja doe ik ook @Lieke7777, volgens mij komt niets aan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ja en dat al twee weken aan één stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Yeah vandaag een maand gestopt met de alcohol !!! En weer door… wel een soort van mijlpaal Tatum, Krissie, Maja en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ja en dat al twee weken aan één stuk. Heftig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ja en dat al twee weken aan één stuk. Pittig , en machteloos voor je ook . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Zo vanmiddag naar nieuwe behandelaar van brijder. Ben daar nog lang niet klaar . Ben wel benieuwd , weer hoe deze is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Gefeliciteerd @Loetje dat heb je mooi gedaan ..de kop is er af. Loetje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ik moet er niet meer aan denken mijn rock bottom , wat een ellende was dat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Pittig , en machteloos voor je ook . Ja erg om te zeggen maar motiveert juist mezelf wel om die troep weg te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2021 Klopt @ikkanhet zo is het eenmaal , door te zien hoe en wat het ( niet ) opleverd houd het jezelf nuchter om de ander de weg te wijzen . Het is aan de ander of ze je hulp wilt en kan accepteren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden