ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loetje Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen lekker werken zo ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goeie morgen ikkanhet en Loetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen! Ook hier aan het werk. Eerst bakkie doen. Zet ‘m op, allemaal! @jopie ik herken je worsteling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Ja, het is een stukje koeler, heerlijk zo weer een keer. De zon schijnt (nog wel) en binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 6 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Bor Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen Bor. Ja, het is nagenoeg windstil hier nu. Gisteravond een paar windvlagen die ik best eng vond... blijkt ook wel: een paar kilometer verderop, net over de Duitse grens is er aardig wat schade ontstaan.. Kan me indenken dat het op een boot niet echt prettig is met heel harde wind. Fijn dat jullie zo genieten... leuk om te lezen, echt. DAGPACT:Yvonne Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 DAGPACT: Yvonne Bor Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ik was te laat DAGPACT:YvonneBorJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goeie genade..... DAGPACT:YvonneBorJane Tatum Tatum en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 ik zag je niet meer ingelogd soms wat tè behulpzaam ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 @Yvonnevandaag wil iedereen op de dagpact. De dag beginnen met een positieve instelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 10 minuten geleden zei Yvonne: Goeie genade..... DAGPACT:YvonneBorJane Tatum. Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen Sorry, krijg het dagpact nooit zo mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Hahaha, ja het wordt vast een mooie dag. Er hoeft in ieder geval niet lang gezocht te worden naar het dagpact dit keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Hier alweer harstikke donker, zal zo wel weer gaan regenen. Wat een vervelende zomer dit jaar zeg. Echt jammer dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen. Gek hè, ik ervaar deze zomer als een mooie zomer! Veel zon gezien tot nu toe. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Bij jou zon nu @nancy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 (bewerkt) Ik ervaar het net zo als jij Nancy... Als ik kijk naar hoe veel ik in de tuin aan het werk ben geweest en lekker buiten heb kunnen zitten... Gewandeld heb.... Heerlijke zomer, zonder enorme hittegolven gelukkig.... 17 augustus 2021 bewerkt door Yvonne woordje vergeten nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 8 minuten geleden zei rapilos: DAGPACT:YvonneBorJane Tatum. Rapilos Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 9 minuten geleden zei rapilos: Bij jou zon nu @nancy ? Net wel, nu niet. Afgelopen weekend had ik de kleintjes te logeren. Zondag nog naar een buitenzwembad geweest, heerlijk! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen Jopie, Van genieten dus.... Maar wat is de WLD? ik kan alleen 'woordenboek Limburgse dialecten' vinden.... lijkt me niet van toepassing nu .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ach..... de waterleidingduinen natuurlijk.... sukkel die ik ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden