Spring naar bijdragen

Donderdag 12 augustus 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Quinn:

Het is nog compleet donker buiten, dus wat dat betreft is de zomer wel voorbij.

:D gezellig begin van de warmste zomerdag sinds weken.

Over de overgang; ik had dat ook in de overgang, eerder boos. En heb dat nog steeds wel. Als dat is om mensen die tegen je zeiken van repliek te dienen: vooral doen. Héérlijk dat dat kan, toch? 

Vroeger was ik altijd alles aan het wegrelativeren of wilde ik vooral mezelf en de ander begrijpen. Nu word ik gewoon boos als iemand mij (in mijn ogen) onredelijk behandelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net een hartige spinazietaart gebakken.
Tenminste...hij zit nog in de oven
Maar hemel wat vreselijk veel werk zeg
Heb er dik een uur over gedaan

Maar vanmiddag, gaan we gezellig wat drinken bij de tuin buren, dus ik dacht; laat ik dan wat meenemen
Heb mezelf beloofd geen alcohol te drinken
ga, maar met de auto, hoef ik me ook niet in allerlei bochten te wringen om me te verontschuldigen
Want allemaal hele beste mensen, maar echt snappen, dat ik vaak niet drink, nee dat doen ze niet

18 uur geslapen @jopie...
Wat heerlijk, maar hoe krijg je het voor elkaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Lonster:

:D gezellig begin van de warmste zomerdag sinds weken.

Ik ben niet zo van de zomer en warmte en die dingen. Liever herfst en storm en kou. Sluit beter aan. 

@Dandelion iets met gewoon accepteren hoe het komt, denk ik vooral. Zonder oordelen. En vooral, de feiten zien, plus de inhoud, waar het echt om gaat.

 

 

1200-606002-47847478.jpg

bewerkt door Quinn
Plaatje stuk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan is het een goede zomer voor je. Voor mij trouwens ook, af en toe eens 25 graden is prima. Maar liever niet warmer en zoals het de afgelopen weken was, vond ik heerlijk weer. 

Daar zal Rosee wel anders over denken, die haar stranddag (vandaag) verzet heeft naar maandag (regen voorspeld), als ik het goed onthouden heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over een mantra: Toen ik stopte met roken kreeg ik het advies om een post-it te maken met de tekst: "Wees blij". Dat gaat voor alles op, waar je blij van mag wezen dat je er vanaf bent, of daar aan werkt. Niet gaan zitten miezeren, zit er in besloten. Ik heb het heel lang op mijn badkamerspiegel gehad, de tekst. Met een :) erbij.

Het best is om je eigen mantra te verzinnen, dat werkt het sterkst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gedaan wat ik wou doen en het viel dankzij me ouwe heer eigenlijk nog reuze mee. 
 

ben natuurlijk wel heel de dag druk geweest,stil zitten kan ik echt niet

maar voor nu is het klaar hoor voor vandaag,me rug doet zeer en ik ben moe en nog steeds een beetje brak. 
 

maar ik ben eindelijk weer op de goede weg,goede genade zeg

wat heb ik me beroerd gevoeld de afgelopen dagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...