Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Dat spijt me voor je Helaas zijn moeilijk en pijnlijk ook onderdeel van mooie ervaringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Trouwens, toen ik schreef ‘Nancy, daar ben je!’ Doelde ik op je berichtje en niet op die laatste foto van die oudere cheerleader hoor. Het staat er nu een beetje raar. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Daar moest ik inderdaad wel even aan denken ja! Hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 3 minuten geleden zei nancy: Daar moest ik inderdaad wel even aan denken ja! Hahaha! Niet dat ik wil stoken, maar volgens mij is ze zich vlug hier uit aan 't kletsen. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 2 minuten geleden zei hub02: Niet dat ik wil stoken, maar volgens mij is ze zich vlug hier uit aan 't kletsen. Moet ik jou eens aan je punt oren trekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Moet ik jou eens aan je punt oren trekken? Heb al weken geen fut voor niks. Ik dacht, ik ga hier wat ruzie maken. Maar zelfs daar heb ik eigenlijk geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Best gek voor iemand als ik, geen zin om ruzie te maken. Ik word oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Heb niks weg van mijn moeder, die is 88 en heeft altijd zin om ruzie te maken. karin123, nancy, lady jane en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 En jullie (Reacher en Nancy) zijn toch altijd te lief om ruzie mee te maken. Ik ga wat stenen gooien tegen de ramen van de buren, misschien krijg ik daardoor betere zin. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 10 minuten geleden zei hub02: Heb niks weg van mijn moeder, die is 88 en heeft altijd zin om ruzie te maken. Gelukkig maar! Waarom heb je geen fut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Zojuist zei hub02: En jullie (Reacher en Nancy) zijn toch altijd te lief om ruzie mee te maken. Ik ga wat stenen gooien tegen de ramen van de buren, misschien krijg ik daardoor betere zin. Maar dan lijk je toch nog op je moeder Zie je wel, ik ben helemaal niet te lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Gelukkig maar! Waarom heb je geen fut? Geen idee, is al weken zo. De dokter zei midlifecrisis, maar die heb ik al vanaf mijn puberteit, dus die kletst ook maar wat. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Reacher: Maar dan lijk je toch nog op je moeder Zie je wel, ik ben helemaal niet te lief. Haha, daar lijk ik echt niet op. Je krijgt me toch niet op de kast daarmee. Maar ik heb haar niet eens gebeld deze maand. Ik ben geen plichtgetrouwe zoon volgens mij. Plichtsgetrouwe moet dat zijn. Niet plichtgetrouwe. 12 augustus 2021 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 *Bezorgde Reacher modus* Eet je wel gezond? Slaap je goed? Beweeg je genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 1 minuut geleden zei Reacher: *Bezorgde Reacher modus* Eet je wel gezond? Slaap je goed? Beweeg je genoeg? 1: Nee, ben nog te lamlendig om boodschappen te doen. Het is dat ik geen vlees eet, anders kregen de katten ook niks. 2: Ook niet, maar zou ik niet weten waar ik moe van moet worden. 3: Nee, ik ben 62. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 2 minuten geleden zei hub02: 1: Nee, ben nog te lamlendig om boodschappen te doen. Het is dat ik geen vlees eet, anders kregen de katten ook niks. 2: Ook niet, maar zou ik niet weten waar ik moe van moet worden. 3: Nee, ik ben 62. 1: 2: 3: en ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) Ik heb je nu toch aan de lijn en jij hebt er verstand van. Zit er in kattenbrokjes eigenlijk wel vlees en zo nee, hoe lang kan een kat zonder eten? 12 augustus 2021 bewerkt door hub02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 1 minuut geleden zei hub02: Ik heb je nu toch aan de lijn en jij hebt er verstand van. Zit er in kattenbrokjes eigenlijk wel vlees en zo nee, hoe lang kan een kat zonder eten? Een piezeltje vlees of vis. Een kat kan nooit zonder eten. Je kunt boodschappen aan huis laten bezorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ik moet even offline. Hier heb je een klein steentje om naar je buren te gooien. Dan krijg je maar een klein beetje ruzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 7 minuten geleden zei Reacher: Een piezeltje vlees of vis. Een kat kan nooit zonder eten. Je kunt boodschappen aan huis laten bezorgen. Dan eet ik maar niks, krijg het toch niet over mijn hart om de katten het voer op te eten. En zoals ik me voel zijn de boodschappen al over de datum voordat ik aan de deur ben. En bedankt voor de steen, kan ik tenminste zeggen dat het niet mijn idee was als de politie me oppikt. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ha jongens, ik heb hier weer ruzie gemaakt. Bah, bah, bah. Dus @Ettydenk dat we in hetzelfde schuitje zitten. Misschien ben ik wel stiekem je moeder @hub02 Reacher en hub02 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Weltrusten lieve mensen ik ga naar bed. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Slaap lekker @Zbb! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 etentje was een succes, net de laatste watermeloen op en de film (Supernova) erg de moeite waard. slaapwel frummers Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Die wil ook nog zien!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden