lady jane Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Oh haha, ik dacht wat je een ander aanraadt zegt vast ook iets over jou. Ik moet niet denken ook, zeker niet voor n ander. Strand! Lekker veel niks doen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ja, het is echt verschrikkelijk. Eén turquoise, één petrol en één hemelsblauw. Doet me denken aan de wachtkamer van een psychiater die ik eens in een kliniek had. Maar zelfs dat hielp niet om haar idee om zeep te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 6 uur geleden zei Quinn: Het is nog compleet donker buiten, dus wat dat betreft is de zomer wel voorbij. gezellig begin van de warmste zomerdag sinds weken. Over de overgang; ik had dat ook in de overgang, eerder boos. En heb dat nog steeds wel. Als dat is om mensen die tegen je zeiken van repliek te dienen: vooral doen. Héérlijk dat dat kan, toch? Vroeger was ik altijd alles aan het wegrelativeren of wilde ik vooral mezelf en de ander begrijpen. Nu word ik gewoon boos als iemand mij (in mijn ogen) onredelijk behandelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Of ik ging huilen. Dat haatte ik, huilen terwijl ik boos wil zijn. Niks mis met boos zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Zo, net een hartige spinazietaart gebakken. Tenminste...hij zit nog in de oven Maar hemel wat vreselijk veel werk zeg Heb er dik een uur over gedaan Maar vanmiddag, gaan we gezellig wat drinken bij de tuin buren, dus ik dacht; laat ik dan wat meenemen Heb mezelf beloofd geen alcohol te drinken ga, maar met de auto, hoef ik me ook niet in allerlei bochten te wringen om me te verontschuldigen Want allemaal hele beste mensen, maar echt snappen, dat ik vaak niet drink, nee dat doen ze niet 18 uur geslapen @jopie... Wat heerlijk, maar hoe krijg je het voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dandelion Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Gunstige wind, ongunstige wind... is dat net zoiets als glas half vol, glas half leeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Lonster: gezellig begin van de warmste zomerdag sinds weken. Ik ben niet zo van de zomer en warmte en die dingen. Liever herfst en storm en kou. Sluit beter aan. @Dandelion iets met gewoon accepteren hoe het komt, denk ik vooral. Zonder oordelen. En vooral, de feiten zien, plus de inhoud, waar het echt om gaat. 12 augustus 2021 bewerkt door Quinn Plaatje stuk. Dandelion en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Nou dan is het een goede zomer voor je. Voor mij trouwens ook, af en toe eens 25 graden is prima. Maar liever niet warmer en zoals het de afgelopen weken was, vond ik heerlijk weer. Daar zal Rosee wel anders over denken, die haar stranddag (vandaag) verzet heeft naar maandag (regen voorspeld), als ik het goed onthouden heb. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Over een mantra: Toen ik stopte met roken kreeg ik het advies om een post-it te maken met de tekst: "Wees blij". Dat gaat voor alles op, waar je blij van mag wezen dat je er vanaf bent, of daar aan werkt. Niet gaan zitten miezeren, zit er in besloten. Ik heb het heel lang op mijn badkamerspiegel gehad, de tekst. Met een erbij. Het best is om je eigen mantra te verzinnen, dat werkt het sterkst. Dandelion, rapilos en Zbb reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ik heb gedaan wat ik wou doen en het viel dankzij me ouwe heer eigenlijk nog reuze mee. ben natuurlijk wel heel de dag druk geweest,stil zitten kan ik echt niet maar voor nu is het klaar hoor voor vandaag,me rug doet zeer en ik ben moe en nog steeds een beetje brak. maar ik ben eindelijk weer op de goede weg,goede genade zeg wat heb ik me beroerd gevoeld de afgelopen dagen karin123, Dandelion en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Bedankt ik heb aardappelen,dus vandaag een normale prak. aardappelen,cordenblue en doperwten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Gegrilde kippepoot, paprika en zoete arrd. Uit de oven en coleslaw. Watermeloen toe. En ook pijn in mn rug. Maar mn huis is schoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Nah, ik ben alleen. Dus wat eet ik? Drie keer raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 We hebben een B We hebben een R We hebben in I we hebben een N We hebben een T (best lang woord trouwens) we hebben een A. Dandelion reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Pap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Mis!!! Maar je mag nog twee keer. Dat cheeren is cool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 4 uur geleden zei Dandelion: Gunstige wind, ongunstige wind... is dat net zoiets als glas half vol, glas half leeg? Nee hoor niet als het op zeilen aankomt Reacher en Dandelion reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Mis!!! Maar je mag nog twee keer. Dat cheeren is cool. P A T A T Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) We hebben een N we hebben een O we hebben een E we hebben een D we hebben een E we hebben een L we hebben een S 12 augustus 2021 bewerkt door Reacher Buikpijn van het lachen: Ik zag dat de spelling niet klopte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 @nancy! Daar ben je! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) # 14 augustus 2021 bewerkt door nancy Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 (bewerkt) # 14 augustus 2021 bewerkt door nancy lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Reacher! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Klinkt alsof je zelf mooie herinneringen hebt gemaakt @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ja klopt, maar oh oh, wat was dit moeilijk/ pijnlijk tegelijkertijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden