Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Wat een ellende @ikkanhet

Net geprobeerd kaartjes te reserveren voor de Efteling
Lukt niet, tot mijn grote frustratie
Lukt nooit bij mij dit soort dingen :(:(
Wordt er woedend om en ook zwaar gefrustreerd
Waarom lukt iedereen dit wel en loop ik altijd maar zo te klooien ??

Was het nog maar vroeger,
Dan ging je gewoon naar het loket, en kocht je kaartjes
heb vaak grote moeite met deze huidige tijd, waarin je alles maar zelf moet doen :(
Zo, dat is eruit :)

Dat soort klusjes besteed ik meestal uit aan de kids. Die doen dat 80 keer sneller. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen . Wat mooi van die borstcrawl @jopie. Zo heb ik het niet geleerd. Ik kan op dit moment denk ik net 50 meter crawlen…. 
 

maar… (voorzichtig) goed nieuws. Ik ben anders gaan eten en heb geen pijn in mijn knie meer! Ik zwem nu elke dag een klein stukje, steeds iets meer en het gaat goed. Blij mee. Ik kan gewoon mijn dag weer zwemmend aanvangen straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen. @rapilos herkenbaar. Laatst zaten vriend en ik op terrasje, bleek dar je om te bestellen een q code moest scannen op je telefoon waardoor de menukaart tevoorschijn kwam, alles digitaal. Lukte ons allebei niet:blush: Toen ik het thuis vertelde vonden de jongens me een Karen haha.

Dat had ik laatst ook. Had ik als een man van de wereld binnen een seconde die QR code gescand, bleek dat ik de leesbril thuis had laten liggen en ging ik alsnog door voor een boomer die het mentaal allemaal niet meer trekt :D

Tachtig menu items op een klein telefoonschermpje dat verzin je toch ook niet. Soms is vooruitgang achteruitgang. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een oude samsung telefoon waar nog maar weinig opslagruimte op zit. Opschonen helpt niet meer. Kan daardoor maar een paar apps installeren. Zou een nieuwe moeten kopen, maar voor dat geld koop ik liever wat leukers en heb ook helemaal geen zin om me erin te verdiepen. Net als me verdiepen in telefoonabonnementen enzo, daar heb ik toch zo'n hekel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rosee:

Het is zo erg dat ik niet eens weet hoe mijn eigen magnetron werkt. Alleen mn kinderen gebruiken dat ding. Ik ben wel heel erg eigenlijk nu ik er over nadenk.

Ik vind het niet kunnen dat een magnetron zo ingewikkeld is dat iemand hem niet kan gebruiken. En dan denk je dat JIJ erg bent. Dat is het probleem van de magnetronfabrikant, dat is niet jouw probleem. Als zij niet in staat zijn zoiets simpels op een simpele manier te laten functioneren... de techniek staat in dienst van de mens, niet andersom.

Eigenlijk moet je zo'n ding in de winkel uitproberen, en is het niet duidelijk dan zeg je ik snap er geen fuk van ik wil hem niet :D 

Als meer mensen dat zouden doen dan zouden die apparaten eindelijk gebruikersvriendelijker worden. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

maar… (voorzichtig) goed nieuws. Ik ben anders gaan eten en heb geen pijn in mijn knie meer! Ik zwem nu elke dag een klein stukje, steeds iets meer en het gaat goed. Blij mee. .........

Heerlijk voor je Lika. 
Op welke manier ben je anders gaan eten? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier schijnt ook al de hele dag het zonnetje en is het lekker warm. Gelukkig is die wind weg. 

Rapilos, Efteling is ook lastig te boeken, ik heb het ook laatst gedaan voor het hele gezin plus kinderen enz. Heel lastig. Maar goed, het is me gelukt. Andere parken zijn veel makkelijker te boeken. En die Q-codes: zó makkelijk. Even wennen, maar dan valt het mee. 

Verder met de grote weggooi-actie hier. Man is al een paar keer naar het grofvuil gereden. Gek genoeg vind ik het makkelijker om afscheid te nemen van grote spullen dan van kleine :(. Dat moet ik dus zo gaan doen. Kijk, dat vind ik nou moeilijk. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...