Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 juli 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Cleo66:

Wat techniek betreft , mijn vriendin is gephist of hoe heeft zo iets.  Via marktplaats.  Gewoon stom gedaan natuurlijk . Kreeg een Appje van "de rabobank " . Gelukkig schade beperkt tot 150 euro omdat er niet meer op de rekening stond.  Jezus wat een geluk. Ik denk nu , is het überhaupt wel slim al je geld bij 1 bank onder te brengen .  1 keer klikken op een verkeerde link en daar ga je .... 

Lopende rekening zo laag mogelijk houden ( teveel aan geld richting spaargedeelte), en géén zaken doen via Marktplaats. Tenminste, zo doe ik het. En ik maak géén gebruik van een betaalapp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei rapilos:

Ha, ha, benieuwd hoe lang je dat volhoud Haddock

Heel lang denk ik zomaar. Zit ook niet op twitter, feesboek, whatsep en hoe die flauwekul maar mag heten. 
En ik denk dat er meerdere zo zijn. Dus dat gaat zich wel richten.

Dat de staat ook whatsapp gebruikt, totale waanzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zit ik ook op, whats up, Facebook, maar niet op Twitter

Je hebt wel een beetje gelijk hoor, je moet echt uitkijken dat het ding je niet gaat regeren.

Ommetje, mediation app., Stappenteller enz.

( U heeft vandaag nog geen Ommetje gelopen, lopen is goed voor u )

Of ; uw diepe slaap, is kort, doe rustig aan vandaag, of ; u heeft twee dagen niet gemediteerd, meditatie is goed voor u :unsure:.

De Activity tracker ligt alweer opgeborgen in de la

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Cleo66:

Ja maar,  " ze"  kunnen dan toch op je internet bankieren ?.

Dus dan kunnen ze ook geld overzetten van spaar naar lopend ?! Of zie ik iets over het hoofd 

Ps sorry ik kan het,  citaat blijft staan 

Nou hoop het niet Cleo..

Zou het ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Cleo66:

Ja maar,  " ze"  kunnen dan toch op je internet bankieren ?.

Dus dan kunnen ze ook geld overzetten van spaar naar lopend ?! Of zie ik iets over het hoofd 

Ps sorry ik kan het,  citaat blijft staan 

Ze kunnen alleen aan mijn lopende rekening zitten, maar dat hangt af van hoe je bankiert.  Ik krijg namelijk via een kastje codes toegestuurd om iets te kunnen doen. Zonder kastje (waar ook weer een code op zit) kunnen ze niks. Behalve op mijn lopende rekening.  Dus die hou ik laag. Ik koop vrijwel nooit via internet, behalve waarvan ik weet dat het goed zit. En dan betaal ik vaak via mijn creditcard, dan zijn mijn aankopen verzekerd. Krijg ik mijn goederen niet binnen één maand, dan gaat de bank erachteraan en als dat niet lukt krijg ik mijn geld terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder heeft de INB- bank een extra beveiliging ingebouwd: bedragen van 4000 euro (dacht ik, kan ook minder zijn) of meer die je wilt overboeken van je spaarrekening naar je lopende rekening : dat komt pas na 4 uur beschikbaar. Nou, in de tussentijd (als een gek dot probeert) heb jij al bij problemen je rekening kunnen laten blokkeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ‘ze’ moeten gewoon niet aan andermans spullen komen. Maar ik doe het net zo als jullie.

Verder: patat en ijs gegeten en hele lekkere perziken. Overmorgen gaan oudste en ik naar huis. Helemaal prima. 

Ben moe. De hond ligt hier ‘s nachts in zijn mand naast mij, maar vannacht was er een mug ofzo. Hij steeg lijnrecht op de lucht in en kwam op mijn bed neer. Terugkeer naar zijn mand bleek niet mogelijk. Zoveel was duidelijk nadat ik dat een tijdje geprobeerd had. Uiteindelijk heeft de hond heerlijk geslapen op mijn bed…. Maar ik? Amai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...