nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 28 minuten geleden zei Cleo66: Wat techniek betreft , mijn vriendin is gephist of hoe heeft zo iets. Via marktplaats. Gewoon stom gedaan natuurlijk . Kreeg een Appje van "de rabobank " . Gelukkig schade beperkt tot 150 euro omdat er niet meer op de rekening stond. Jezus wat een geluk. Ik denk nu , is het überhaupt wel slim al je geld bij 1 bank onder te brengen . 1 keer klikken op een verkeerde link en daar ga je .... Lopende rekening zo laag mogelijk houden ( teveel aan geld richting spaargedeelte), en géén zaken doen via Marktplaats. Tenminste, zo doe ik het. En ik maak géén gebruik van een betaalapp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 En mocht je toch meer geld nodig hebben, dan van je spaarrekening terugboeken naar je lopende rekening. Zo gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Ik blijf ook heus wel bij hoor, qua techniek. Alleen die teveelbeslagleggende dumbphone wil ik nie. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 14 minuten geleden zei nancy: Lopende rekening zo laag mogelijk houden ( teveel aan geld richting spaargedeelte), en géén zaken doen via Marktplaats. Tenminste, zo doe ik het. En ik maak géén gebruik van een betaalapp. Zo doe ik het ook Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 4 minuten geleden zei haddock: Ik blijf ook heus wel bij hoor, qua techniek. Alleen die teveelbeslagleggende dumbphone wil ik nie. Ha, ha, benieuwd hoe lang je dat volhoud Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Maar zonder gekheid, ik kan soms echt intens terug verlangen naar vroeger. Alles leek toen zoveel rustiger en simpeler karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 6 minuten geleden zei rapilos: Maar zonder gekheid, ik kan soms echt intens terug verlangen naar vroeger. Alles leek toen zoveel rustiger en simpeler Ik ook....... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 5 minuten geleden zei rapilos: Ha, ha, benieuwd hoe lang je dat volhoud Haddock Heel lang denk ik zomaar. Zit ook niet op twitter, feesboek, whatsep en hoe die flauwekul maar mag heten. En ik denk dat er meerdere zo zijn. Dus dat gaat zich wel richten. Dat de staat ook whatsapp gebruikt, totale waanzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Ja, zit ik ook op, whats up, Facebook, maar niet op Twitter Je hebt wel een beetje gelijk hoor, je moet echt uitkijken dat het ding je niet gaat regeren. Ommetje, mediation app., Stappenteller enz. ( U heeft vandaag nog geen Ommetje gelopen, lopen is goed voor u ) Of ; uw diepe slaap, is kort, doe rustig aan vandaag, of ; u heeft twee dagen niet gemediteerd, meditatie is goed voor u . De Activity tracker ligt alweer opgeborgen in de la lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: Ja maar, " ze" kunnen dan toch op je internet bankieren ?. Dus dan kunnen ze ook geld overzetten van spaar naar lopend ?! Of zie ik iets over het hoofd Ps sorry ik kan het, citaat blijft staan Nou hoop het niet Cleo.. Zou het ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 6 minuten geleden zei Cleo66: Ja maar, " ze" kunnen dan toch op je internet bankieren ?. Dus dan kunnen ze ook geld overzetten van spaar naar lopend ?! Of zie ik iets over het hoofd Ps sorry ik kan het, citaat blijft staan Ze kunnen alleen aan mijn lopende rekening zitten, maar dat hangt af van hoe je bankiert. Ik krijg namelijk via een kastje codes toegestuurd om iets te kunnen doen. Zonder kastje (waar ook weer een code op zit) kunnen ze niks. Behalve op mijn lopende rekening. Dus die hou ik laag. Ik koop vrijwel nooit via internet, behalve waarvan ik weet dat het goed zit. En dan betaal ik vaak via mijn creditcard, dan zijn mijn aankopen verzekerd. Krijg ik mijn goederen niet binnen één maand, dan gaat de bank erachteraan en als dat niet lukt krijg ik mijn geld terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Verder heeft de INB- bank een extra beveiliging ingebouwd: bedragen van 4000 euro (dacht ik, kan ook minder zijn) of meer die je wilt overboeken van je spaarrekening naar je lopende rekening : dat komt pas na 4 uur beschikbaar. Nou, in de tussentijd (als een gek dot probeert) heb jij al bij problemen je rekening kunnen laten blokkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 En verder weet ik het ook niet meerrrrrrrrrrrrrr........ ik hoop dat het me nooit overkomt dat 'ze' mijn rekening plunderen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Mij een keer close call. De bank had in de gaten dat iemand een groot bedrag wou opnemen en heeft toen onze rekening meteen geblokkeerd. Dus complimenten aan mijn bank. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Nee, ‘ze’ moeten gewoon niet aan andermans spullen komen. Maar ik doe het net zo als jullie. Verder: patat en ijs gegeten en hele lekkere perziken. Overmorgen gaan oudste en ik naar huis. Helemaal prima. Ben moe. De hond ligt hier ‘s nachts in zijn mand naast mij, maar vannacht was er een mug ofzo. Hij steeg lijnrecht op de lucht in en kwam op mijn bed neer. Terugkeer naar zijn mand bleek niet mogelijk. Zoveel was duidelijk nadat ik dat een tijdje geprobeerd had. Uiteindelijk heeft de hond heerlijk geslapen op mijn bed…. Maar ik? Amai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 8 minuten geleden zei Bor: De avonden, nachten en 'sochtens vroeg vind ik zo mooi. Ik slaap stukken minder dan thuis gewoon omdat ik het niet wil missen. Wat geweldig, Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 10 uur geleden zei Bor: @Zbb Ik om er niet uit,ik hen een afbouwschema gemaakt met de antes. maar ik kom er niet mee weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ik zat gisteren al door me weekend vooraad heen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Als het me niet lukt zal ik maandag naar de kliniek moeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ik ben nu al lazarus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Misschien is dat ook het beste @Zbb als je het daar niet redt? Erkennen dat je machteloos bent enzo. En steun accepteren? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ik heb gisteravond laat nog een saunadag kunne boeken. Ben wat rusteloos en mis deze zomer stranddagen, maatjes en sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 34 minuten geleden zei Zbb: Ik ben nu al lazarus Spijtig genoeg herkenbaar voor mij. Een opname is soms de enige oplossing. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Zbb: Ik ben nu al lazarus Eerlijk, goed. Wat Jane en Claudius zeggen. Mach’s gut, jongen. Dat zgn. afbouwen heb ik ook nooit gekund. Stoppen en uitzweten, knop om was mijn ding. 31 juli 2021 bewerkt door haddock karin123, bumperjim en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Heel veel sterkte @Zbb. Het is je eerder gelukt. Je kunt dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden