Spring naar bijdragen

Zondag 25 juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Dat zijn goede plannen die je uitzet @Descartes33! Bezig zijn houdt je gedachten gemakkelijker weg van trekmomenten en het jaarpact is een goede stok achter de deur. Vergeet @ bob niet een berichtje te sturen en zet m op! Uur voor uur, dag voor dag. En ineens is de week voorbij. 
Je kunt ook een soberapp op je telefoon. Het doortellen per dag vind ik ook stimuleren. 
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje @Maja
En nee, niet geslapen @Rosee. Was ook wel verwacht. Vandaag maar een beetje actief zijn, komt het vanavond weer goed. En ik heb Bob een berichtje gestuurd. Grote stap. Succes bij je vaccinatie, ik heb de eerste gehad zonder een centje pijn. 

bewerkt door Descartes33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

Ik heb ook al niet heel goed geslapen, vaak wakker geweest. Zat er iets in de lucht ofzo?

@Descartes33, het jaarpact is voor mij ook een mooie stok achter de deur. Ik heb een tijd nagedacht of ik het moest doen, en uiteindelijk was mijn gedachte; als ik elke dag 24 uur niet drink, kom ik vanzelf op 365 dagen niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Even snel een bakje neerzetten en jullie een goede zondag wensen. 
Heb helemaal niets bijgelezen, komt wel weer. 
Zie hierboven dat @Descartes33 helaas toch weer de bodem heeft opgezocht? 
Ik heb het geloof ik al wel eens eerder gezegd, of misschien heeft een ander het jou nu aangeraden, maar: 
schrijf eens heel nauwgezet en plastisch op hoe je je voelt als het echt zo fout is gegaan.... 
Bewaar dat en lees het als je ooit weer denkt wel 1 of 2 glazen te kunnen drinken...
Sterkte Descartes met 100% niks. 

@Best, mooie avatar, ik hoop dat je jezelf inmiddels ook een stuk minder donker voelt... 

Voor @niks uiteraard weer heel veel sterkte...

Luitjes, de koffie en thee (en cola en zo) staan weer klaar. 
Maak er een mooie dag van.... 

image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne & @ikkanhet,

Dank jullie wel voor het compliment. Ik voel me inderdaad ook minder donker. Gisteren nog een sessie gehad bij de NLP en daar een herhaling aan zetten gedaan waardoor ik weer goed weet wat Ik moet doen om uit de bui te komen. Uiteindelijk mag ik me best kl**e voelen gezien de situatie, maar het gaat erom dat het niet doorslaat.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Best:

 

Ik heb ook al niet heel goed geslapen, vaak wakker geweest. Zat er iets in de lucht ofzo?

Yep, het was volle maan en er zijn heel wat mensen gevoelig voor de maanstand.
Op t journaal was een mooie foto van de ondergaande maan, vol rood, geschoten door een vroege vogel
die de opkomende zon wilde fotograferen; ze stonden tegenover elkaar op dezelfde hoogte, dus hij koos
eerst voor die maan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...