Spring naar bijdragen

Zondag 27 juni 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeie avond! Vandaag heb ik een hele dag op het veld gewerkt met de man…WoW dat ging hard! 10 bakken a 150 stuks geplant dus samen maar liefst 1500 plantjes de grond in! Net voor het onweer klaar en nu voel ik precies spieren zowaar!:) Zo leuk helemaal lichamelijk moe zijn…

@Jannigje ik denk dat ik ook eens overstag ga en pindakaas ga kopen…niet voor ons (bah!) maar voor de specht hier in de buurt want ik wil die ook wel eens zo dichtbij zien komen!! Mooi!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jannigje:

@ikkanhet of @bumperjim of @Reacher: hoe plaatsen jullie hier  foto’s?

Ik krijg altijd bericht dat het bestand veel te groot is.

Ik heb een iphone die je de grootte laat kiezen: small, medium, large of actual size. Inderdaad moet je dan small of medium nemen anders is het te groot.

Anders heb je ook apps waarmee je de grootte kan aanpassen. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Musashi:

@nancy dank je! Goed dat je het zegt want ik had anders wel wat vogels kunnen vergiftigen denk ik!

Geen idee, volgens mij gebruiken sommige mensen ook gewone pindakaas voor de vogels, maar dat is volgens mij veel te vet. Ik koop die speciaal voor vogels in ieder geval. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de zegeningen tellen. Net ff wat gebadderd in mn zwembadje. Een maand geleden was het water letterlijk zo groen als gras want ik had een kapotte slang en kon 2 weken niet pompen totdat ik een nieuwe slang binnenhad. Toen met veel hangen en wurgen en van alles proberen heel langzaam het zaakje opgeschoond en nou is het eindelijk superhelder. Op een bult hondenhaar na want in het zwembad ben je meestal niet alleen :D

Vandaag geklust met de Stier, en vrijwel niet onderling geirriteerd geraakt, echt een prestatie. Onze vrienden kwamen de logeerhond weer afhalen, was erg gezellig zoals altijd. Zij zijn beide ook multi-culti, niet zoals de standaard inboorlingen (onze vrienden hier zijn sowieso meestal multi-culti niet van hier).

En straks lekker tacos eten, wat wil je nog meer? Oh ja dat Oranje doorgaat ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei nancy:

Zo, dat was het, 2-0 voor de Tsjechen. 

Oh crap

laat de leeuw nou niet in zn hempje staan

Tsjechië jongens kan je nou niet van een fatsoenlijk land verliezen? Nou hadden ze al een flut poule en dan eruit vliegen tegen Tsjechië :( 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...