Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Hier was het echt hartstikke warm, 34 graden, nu nog steeds 25.... Wat nou gematigd zeeklimaat???? Maar goed, ik zal niet klagen, ben al lang blij dat het geen wrik en kraakpartij werd bij de tandarts. Heb het wel anders meegemaakt in het verleden.... Nu het Wilhelmus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zojuist zei Yvonne: Nu het Wilhelmus.... hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Veel kijkplezier allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 ik zit er klaar voor oranje bordje vol met repen oranje paprika hup holland! Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Yesssss Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 13 minuten geleden zei lady jane: Bij mij in de woonkamer, samen met mijn stads- en vouwfiets staan je fietsen in je woonkamer of woon jij in je fietsenstalling? Artemis, ikkanhet en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 ouiiiii lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 hahaha, ik kijk ook en ik houd helemaal niet van voetbal lady jane en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Vervelend @spirit niks aan om zo op.je spullen te moeten letten. Ik heb een echte stadsfiets. Op advies van een vriendelijke junk zit er een prima slot op. En een sticker van de verslavingszorg. zulke jat ik niet zei de schat. Artemis, lady jane, Best en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 wat ben ik altijd blij met een net tussen 2 clubs bij volleybal wat een geduw, getrek en geschop tegen schenen en voeten zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 in de pauze 2 grote winterwortels gerasp met een lekker knoflooksausje voor elke wortel en paprika een punt graag Memphis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Als dat zou kunnen, graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 en dat is 2, nog 1 en dan rasp ik er gauw een bij Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Mooi zo @spirit. Wat vind ik het fijn je te lezen nu. Vervelend van je fiets. Mijne is ook uit de gemeenschappelijke stalling gestolen. Daarna nog een keer handvatten en bel weg. Stom! Maar ik heb een leasefiets. Dus maak me minder druk. Voelt prettig. Naar de tandarts gefietst vandaag. Dik half uur heen, dik half uur terug. Lekker op de powerstand. Zoefffff…. En mijn kies doet weer. Enorme vulling, maar ach. vanavond uit eten geweest. En gewerkt, gewerkt, gewerkt….. morgen nog 1 dag. slapen nu. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Even afmelden voor dagpact. Weer 24 uur niet gedronken, op naar de volgende!! Fijne nacht allen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2021 onweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden