Spring naar bijdragen

Voetbaldraadje


haddock

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei nancy:

Waarom dat dan?? De helft heb ik begrepen van bovenstaande..

Nou ik heb geen abonnement meer dus ik kan maar een klein stukje lezen, maar ze citeren Cruyff, Van Gaal... ja dan heb je wel meteen de meest ernstige gevallen :D verder wordt Robben genoemd "die elk doelpunt viert alsof er niemand ook maar een beetje bij zijn niveau in de buurt komt" en Sneijder tijdens wk 2010 die vond dat hij wel ff de man van de match was. En Affelay die met collega's bezig was zo van ik speel bij Barça en waar speel jij eigenlijk. Het gaat niet persé om het huidige team denk ik.

Nederland wordt hier best wel gezien als lawaaierig. (De Belgen zullen het bevestigen ;) )

Maar ze zenden het wel live uit hier want ze weten ook wel welke teams het meest bekijkenswaardig zijn...

Mbappe was eerst een heel bescheiden jong kereltje dat toevallig vreselijk snel was, maar als je ze maar genoeg miljoenen toestopt dan krijgen ze vrees ik op den duur allemaal een dikke nek, wat voor paspoort ze ook mogen hebben.....

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei bumperjim:

Nou ik heb geen abonnement meer dus ik kan maar een klein stukje lezen, maar ze citeren Cruyff, Van Gaal... ja dan heb je wel meteen de meest ernstige gevallen :D verder wordt Robben genoemd "die elk doelpunt viert alsof er niemand ook maar een beetje bij zijn niveau in de buurt komt" en Sneijder tijdens wk 2010 die vond dat hij wel ff de man van de match was. En Affelay die met collega's bezig was zo van ik speel bij Barça en waar speel jij eigenlijk. Het gaat niet persé om het huidige team denk ik.

Nederland wordt hier best wel gezien als lawaaierig. (De Belgen zullen het bevestigen ;) )

Maar ze zenden het wel live uit hier want ze weten ook wel welke teams het meest bekijkenswaardig zijn...

Mbappe was eerst een heel bescheiden jong kereltje dat toevallig vreselijk snel was, maar als je ze maar genoeg miljoenen toestopt dan krijgen ze vrees ik op den duur allemaal een dikke nek, wat voor paspoort ze ook mogen hebben.....

Ik kijk nu wel heel anders naar het Nederlands elftal, hahaha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoeeee wat wordt verschrikkelijk aan de haal gegaan met die Eriksen zeg. Ik open mn Linkedin en ik zie wel 3 of 4 posts van clowns (meestal coaches) die met een heel verhaal gaan uitleggen dat dàt nou leiderschap is, wat de aanvoerder deed. Ja wat deed ie eigenlijk, deed gewoon zn aanvoerders job waar hij miljoenen voor krijgt. Men gaat er zo ontzettend tegenaan rijden gewoon omdat je zelf ook een beetje zo'n ongelooflijke leider lijkt als je het op linkedin zet. En dat trekt weer klanten, als je coach bent. Aasgieren.

Nou ja ik gun niemand een hartstilstand maar het gebeurt elke minuut wel ergens of zo en er zijn overal "leiders" die dan de juiste dingen doen en meestal krijgen ze geen cent en ook geen medaille en geen likes.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...