bumperjim Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Geinig. De Nollanders worden hier als arrogant zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Waarom dat dan?? De helft heb ik begrepen van bovenstaande.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Memphis komt zo wel over soms vind ik. Maar het hele team? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ik heb de EK app op.mijn mobiel dan meld die alles. Aanvang, pauze, doelpunten etc. Wel voor ff handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Oh, nooit gezien, ik ga eens opletten. Ik heb het programma uit een krant geknipt en dat ligt hier gewoon op tafel. Hahaha, lekker old-school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei nancy: Waarom dat dan?? De helft heb ik begrepen van bovenstaande.. Nou ik heb geen abonnement meer dus ik kan maar een klein stukje lezen, maar ze citeren Cruyff, Van Gaal... ja dan heb je wel meteen de meest ernstige gevallen verder wordt Robben genoemd "die elk doelpunt viert alsof er niemand ook maar een beetje bij zijn niveau in de buurt komt" en Sneijder tijdens wk 2010 die vond dat hij wel ff de man van de match was. En Affelay die met collega's bezig was zo van ik speel bij Barça en waar speel jij eigenlijk. Het gaat niet persé om het huidige team denk ik. Nederland wordt hier best wel gezien als lawaaierig. (De Belgen zullen het bevestigen ) Maar ze zenden het wel live uit hier want ze weten ook wel welke teams het meest bekijkenswaardig zijn... Mbappe was eerst een heel bescheiden jong kereltje dat toevallig vreselijk snel was, maar als je ze maar genoeg miljoenen toestopt dan krijgen ze vrees ik op den duur allemaal een dikke nek, wat voor paspoort ze ook mogen hebben..... 13 juni 2021 bewerkt door bumperjim nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Haha @knakker handig voor als ik ff buiten beb ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 https://www.ad.nl/sport/cardioloog-twijfelt-aan-voetbalcarriere-eriksen-deen-zelf-is-optimistisch-ik-kom-terug~ac9690ce/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Veel kijkplezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ik vind de meeste voetballers erg arrogant en ze verdienen veel te veel voor een potje bal trappen. Daar word je geen goed mens van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 1 minuut geleden zei karin123: Ik vind de meeste voetballers erg arrogant en ze verdienen veel te veel voor een potje bal trappen. Daar word je geen goed mens van. Ja maar dat wil niet zeggen dat ik niet graag kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ja hebt natuurlijk gelijk @karin123 kan ook niet. Zoveel armoede in ons land en dan een voetballer met een jaarsalaris van 12 miljoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Nee dat is waar, je kunt het leuk vinden natuurlijk Is echt van de zotte, al die miljoenen. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ja dat is het zeker. Zweetgeld ik zweet voor niets. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Voetbal kijken vind ik soms nog wel leuk, maar dat práten over voetbal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 28 minuten geleden zei Kohtje: Voetbal kijken vind ik soms nog wel leuk, maar dat práten over voetbal... Daar hou ik ook niet van. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Nog steeds 0-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Tzal wel van de Heineken 0-0 reclame komen... Zonder hartverzakking is t maar een saaie boel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 12 uur geleden zei bumperjim: Nou ik heb geen abonnement meer dus ik kan maar een klein stukje lezen, maar ze citeren Cruyff, Van Gaal... ja dan heb je wel meteen de meest ernstige gevallen verder wordt Robben genoemd "die elk doelpunt viert alsof er niemand ook maar een beetje bij zijn niveau in de buurt komt" en Sneijder tijdens wk 2010 die vond dat hij wel ff de man van de match was. En Affelay die met collega's bezig was zo van ik speel bij Barça en waar speel jij eigenlijk. Het gaat niet persé om het huidige team denk ik. Nederland wordt hier best wel gezien als lawaaierig. (De Belgen zullen het bevestigen ) Maar ze zenden het wel live uit hier want ze weten ook wel welke teams het meest bekijkenswaardig zijn... Mbappe was eerst een heel bescheiden jong kereltje dat toevallig vreselijk snel was, maar als je ze maar genoeg miljoenen toestopt dan krijgen ze vrees ik op den duur allemaal een dikke nek, wat voor paspoort ze ook mogen hebben..... Ik kijk nu wel heel anders naar het Nederlands elftal, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 2-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ze miljoentjes krijgen het aan de kont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Toch een leuke match!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ja inderdaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 (bewerkt) Pfoeeee wat wordt verschrikkelijk aan de haal gegaan met die Eriksen zeg. Ik open mn Linkedin en ik zie wel 3 of 4 posts van clowns (meestal coaches) die met een heel verhaal gaan uitleggen dat dàt nou leiderschap is, wat de aanvoerder deed. Ja wat deed ie eigenlijk, deed gewoon zn aanvoerders job waar hij miljoenen voor krijgt. Men gaat er zo ontzettend tegenaan rijden gewoon omdat je zelf ook een beetje zo'n ongelooflijke leider lijkt als je het op linkedin zet. En dat trekt weer klanten, als je coach bent. Aasgieren. Nou ja ik gun niemand een hartstilstand maar het gebeurt elke minuut wel ergens of zo en er zijn overal "leiders" die dan de juiste dingen doen en meestal krijgen ze geen cent en ook geen medaille en geen likes. 14 juni 2021 bewerkt door bumperjim karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 dit was shockerend natuurlijk en als al die poeha helpt, so be it al goed dat er geen paniek uitbrak duizenden mensen als getuige, vreselijk ik begrijp het wel hoor, traumatische gebeurtenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden