Maja Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goedemorgen allemaal. Uit de veren en actie! Fris wakker worden, wat een zegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goedemorgen Maja. Ik heb een terugval. Vreselijke nacht. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @Maja en @Descartes33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Hé bah, wat is er gebeurt @Descartes33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @ikkanhet @Descartes33 @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 DAGPACT:Claudius ? ? ? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Zo nog wat proberen te slapen . Thee gezet , nog veel te vroeg . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Wat doe ik met al mijn fruitsap ? Een glas per dag gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 DAGPACT:Claudiusikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 4 minuten geleden zei Claudius: Wat doe ik met al mijn fruitsap ? Een glas per dag gebruiken? Misschien wel of twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Stress. Ik was drie maanden nuchter. Nu weer opnieuw beginnen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Zojuist zei Descartes33: Stress. Ik was drie maanden nuchter. Nu weer opnieuw beginnen. Wat jammer, je ging zo goed. Waarom kwam je niet ff hier en had erover gepraat. Hadden je misschien op een of andere manier kunnen helpen. En praten helpt altijd. Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Bha thee , smaakt me niet . Maar teveel koffie is ook niet goed. @Descartes33 Werk, relaties, familie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goeiemorgen @harald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Ja ik had me eerder moeten melden. Pff wat een ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 1 minuut geleden zei Descartes33: Ja ik had me eerder moeten melden. Pff wat een ellende. Is het een dag geweest de terugval @Descartes33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Succes met alles vandaag @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Nee langer. Ik begon zaterdag, vannacht weer gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 En wat vaker hier komen kletsen ook als het goed gaat @Descartes33houdt je wel alert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Maar de strijd is nog niet verloren @Descartes33. Veel water drinken en met goede moed weer verder. Die 3 maanden neemt evengoed niemand je meer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Gaan wij nog steeds samen gelijk op @harald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Nee klopt. Ik ga er weer tegenaan. lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 2 minuten geleden zei Descartes33: Nee klopt. Ik ga er weer tegenaan. Goedzo je kan het en je weet hoe lekker het zonder is.... succes kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2021 Goedemorgen! Gisteren een autostoel gekocht. Ik zag een mooie roze, uiteindelijk maar voor een blauwe gegaan. Nee, nu nog niet misschien wel nooit niet, maar je weet het niet, stel dat... ALS er nog een tweede komt, dan beter een neutrale kleur. Zo weer aan het werk. Eind van de middag rondleiding op kinderdagverblijf. @Descartes33 zet hem op! @ikkanhet ik beloof niks, maar ik heb je nummer dus wie weet! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden