bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Ik vind het heel lastig dat als Renaldo dronken is hij blijk geeft van pedofilie, maar dat er meer boosheid en irritatie ontstaat over zijn slachtofferrol. Ehhh nope. Dit hier was slechts irritatie, don't get me started over dat andere onderwerp. Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 7 uur geleden zei bumperjim: Ehhh nope. Dit hier was slechts irritatie, don't get me started over dat andere onderwerp. Hiervoor ben ik nog niet lang genoeg lid. Sorry, de humor in je vorige bericht was me ontgaan.
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Om op te komen voor de ene is de andere nu kop van Jut geworden. We mogen om beurten meppen. Bizar. Waar menslievendheid al niet toe kan leiden. Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 8 minuten geleden zei Oskar: Om op te komen voor de ene is de andere nu kop van Jut geworden. We mogen om beurten meppen. Bizar. Waar menslievendheid al niet toe kan leiden. Hej, het is een forum voor (gewezen) zuiplappen. Als ze al zo'n zwak karakter hebben dat ze hun drinkgedrag niet kunnen controleren, dan ga je toch niet verwachten dat ze weerstaan om iemand te schoppen die al op de grond ligt. (Hoop wel dat een mod even dit draadje opkuist want dit lijkt me allerminst helpend voor Renaldo)
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Niet alle negatieve feedback is meppen en soms moet iets 10 keer gezegd worden voordat iemand het.... nul keer begrijpt 😁 Kop van Jut, nee volgens mij is het meer een kwestie van kaatsen en den bal verwachten.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Oskar: Om op te komen voor de ene is de andere nu kop van Jut geworden. We mogen om beurten meppen. Bizar. Waar menslievendheid al niet toe kan leiden. 2 uur geleden zei Mormel: Hej, het is een forum voor (gewezen) zuiplappen. Als ze al zo'n zwak karakter hebben dat ze hun drinkgedrag niet kunnen controleren, dan ga je toch niet verwachten dat ze weerstaan om iemand te schoppen die al op de grond ligt. (Hoop wel dat een mod even dit draadje opkuist want dit lijkt me allerminst helpend voor Renaldo) Ik ben er wel klaar mee. Iemand die heel duidelijk heeft aangegeven obsessieve gevoelens voor minderjarigen te hebben, niet één keer, maar meerdere keren in meerdere jaren, ga ik niet als slachtoffer van wie of wat dan ook zien. Ik begrijp werkelijk niet waarom iemand de behoefte voelt een dergelijk persoon te verdedigen. Gewoon niet en nooit. Dat heeft niets te maken met Kop van Jut of de behoefte iemand te schoppen die op de grond ligt. Ik ben helemaal voor tweede, zesde en tigste kansen, maar niet bij dit.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 18 minuten geleden zei Quinn: Ik ben er wel klaar mee. Iemand die heel duidelijk heeft aangegeven obsessieve gevoelens voor minderjarigen te hebben, niet één keer, maar meerdere keren in meerdere jaren, ga ik niet als slachtoffer van wie of wat dan ook zien. Ik begrijp werkelijk niet waarom iemand de behoefte voelt een dergelijk persoon te verdedigen. Gewoon niet en nooit. Dat heeft niets te maken met Kop van Jut of de behoefte iemand te schoppen die op de grond ligt. Ik ben helemaal voor tweede, zesde en tigste kansen, maar niet bij dit. Dit vind ik wel fijn. Ik ben nog niet lang genoeg op het forum om deze beweringen gelezen te hebben, maar stel dat dit waar is heb je dan ook gelezen dat hij ernaar handelde? Stel je maar eens voor geboren te worden en later te merken dat je seksuele gevoelens ontwikkeld voor kinderen wetende dat je hier nooit naar kunt handelen en compleet beseffend dat de samenleving je zal uitkotsen mocht je dit kenbaar maken. Hoe eenzaam moet dit bestaan niet zijn terwijl je in je omgeving zowat iedereen liefdesrelaties ziet aangaan? En weet je @Quinn ik kan je reactie begrijpen maar daarvoor keur ik het niet goed. Ben zelf iemand die opgegroeid is met een moeder die haar handjes niet kon thuishouden en toch voel ik geen haat tegenover personen met pedofiele neigingen. Eigenlijk vraag ik me af in hoeverre je uiting geen weerspiegeling is van je eigen gedachte, of dat je dit zelf had uitgelokt, of je dit soms fijn vond en zelfs de gedachte dat je ditzelfde verlangen hebt. En ja ik ga grof.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Mormel haal die ontzettende drek weg.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Q en ik zijn beiden slachtoffer geweest van pedofielen. Dat jij er geen hekel aan hebt is aan jou. Maar slachtoffers betichten van hetzelfde als waar ze zelf onder hebben geleden is gewoon kwaadaardig.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei Reacher: @Mormel haal die ontzettende drek weg. Neen, absoluut niet. Ik hoop dat alles goed gaat met Quinn, net zoals ik hoop dat alles goed gaat met Renaldo. Dat dit mentaal te moeilijk is voor sommigen, daar heb ik geen boodschap aan. En zoals gezegd: ik ga grof; omdat ik niet geloof dat iemand er baat bij heeft om eindeloze hartjes te krijgen als reactie. Edit: kruising van berichten. Heb je misschien het stuk niet gelezen waarin ik schreef dat mijn moeder haar handjes niet kon thuishouden? Wat denk je dat ik daarmee bedoel? Kwaadaardig? Ongeveer alle pedofielen zijn vroeger zelf slachtoffer geweest van pedofilie, jij noemt het kwaadaardig ik noem het een logische vraag, zonder oordeel. 1 uur geleden bewerkt door Mormel
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je gaat grof omdat je dronken bent. En dan je ware kant laat zien. En die kant is niet zo mooi.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben erover begonnen. Straf mij dan maar. Niet Q.
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik leef mee met het leed dat is aangedaan. Maar ik bedoelde eerder al te zeggen laat je mensenliefde geen kruistocht worden. Niet te vergelijken met opmerkingen van Ronaldo, jaren geleden. Wanhopige verliefdheden die zover ik mij herinner niet in de verste in sex werden omgezet. Jaren niks over gelezen hier, en opeens wordt het weer opgerakeld. Maar goed laat het dan maar jullie aanleiding zijn hem, die ook zowel problemen als goede bedoelingen heeft, weer eens de volle laag te geven. Ik vind het een kruistocht, verblind door eigen goede bedoelingen. Weet je, ik ben er ook klaar mee. Met het forum ook wel even nu. En nee, ik heb geen druppel gedronken. Smaragdie en Mormel reageerden hierop 1 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Reacher: Ik ben erover begonnen. Straf mij dan maar. Niet Q. Maar waarom zou ik je straffen? Ik stelde een vraag, niet meer. Echt geloof mij, ik hoop dat het met Quinn goed gaat en dat hij eindelijk eens een goede nachtrust heeft, maar ik hoop ook dat het met Renaldo goed gaat, dat is voor mij geen tegenstrijdigheid. Net zoals ik hoop dat jij een rustige nacht tegemoet gaat. Eigenlijk lijkt het mij beter dat ik gewoon zwijg. Smaragdie reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je schrijft zelf dat je grof gaat mormel. Haal het groffe dan weg. Alsjeblieft.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Reacher: Je schrijft zelf dat je grof gaat mormel. Haal het groffe dan weg. Alsjeblieft. In het bericht waarop ik reageerde haalde Quinn Renaldo compleet door het slijk, dus neen ik ga niets weghalen uit mijn reactie. Vanwaar die gedachte ook dat sommige dingen verdwijnen als we er maar niet over praten. Weet niet of dit mogelijk is op dit forum maar ik zou je aanraden om mij te blokkeren want ik hou mijn bek niet.
stroumfke Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden (bewerkt) ik heb je een pb gestuurd 36 minuten geleden bewerkt door stroumfke
Smaragdie Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Ongepast om dit zo te bespreken in een draadje van iemand anders, schaam je! Hou elkaar liever meer heel. Zinloos dit, echt.
stroumfke Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden 13 minuten geleden zei Smaragdie: Ongepast om dit zo te bespreken in een draadje van iemand anders, schaam je! Hou elkaar liever meer heel. Zinloos dit, echt. ik weet soms niet hoe de omgangsregel werken ik heb op zijn draadje gezet dat ik hem een pb gstuurd heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden