bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Ik vind het heel lastig dat als Renaldo dronken is hij blijk geeft van pedofilie, maar dat er meer boosheid en irritatie ontstaat over zijn slachtofferrol. Ehhh nope. Dit hier was slechts irritatie, don't get me started over dat andere onderwerp. Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei bumperjim: Ehhh nope. Dit hier was slechts irritatie, don't get me started over dat andere onderwerp. Hiervoor ben ik nog niet lang genoeg lid. Sorry, de humor in je vorige bericht was me ontgaan.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Om op te komen voor de ene is de andere nu kop van Jut geworden. We mogen om beurten meppen. Bizar. Waar menslievendheid al niet toe kan leiden. Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 8 minuten geleden zei Oskar: Om op te komen voor de ene is de andere nu kop van Jut geworden. We mogen om beurten meppen. Bizar. Waar menslievendheid al niet toe kan leiden. Hej, het is een forum voor (gewezen) zuiplappen. Als ze al zo'n zwak karakter hebben dat ze hun drinkgedrag niet kunnen controleren, dan ga je toch niet verwachten dat ze weerstaan om iemand te schoppen die al op de grond ligt. (Hoop wel dat een mod even dit draadje opkuist want dit lijkt me allerminst helpend voor Renaldo)
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Niet alle negatieve feedback is meppen en soms moet iets 10 keer gezegd worden voordat iemand het.... nul keer begrijpt 😁 Kop van Jut, nee volgens mij is het meer een kwestie van kaatsen en den bal verwachten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden