Lieke7777 Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Goedemorgen vandaag 18 jaar samen met mijn man . Waar blijft deze tijd . Nu eerst opschieten op naar het werk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Hoera @Lieke7777, dat mag gevierd! goedemorgen @harald, @Lieke7777en wie zich nog meldt! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Goedemorgen! Gefeliciteerd @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 (bewerkt) Ik ben zo blij vandaag! 3 maanden. Sinds het begin van mijn actieve verslaving nog nooit zolang niet gedronken en zeker niet clean. Nooit meer wil ik terug naar die tijd, kan niet geloven dat ik hier ben 7 juni 2021 bewerkt door VIII Lieke7777, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Toppie Lieke Goeie morgen tezamen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Goedemorgen frummers, Maandag alweer... wat vliegt de tijd toch. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Goedemorgen allemaal en gefeliciteerd @Lieke7777 ! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 (bewerkt) @Lieke7777, gefeliciteerd met jouw 'relatie'verjaardag... @VIII, gefeliciteerd met jouw eerste kwartaal.. 7 juni 2021 bewerkt door Yvonne Lieke7777 en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Eerst ff koffie dan lezen. 7 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 @Lieke7777 hartelijk gefeliciteerd @VIII Hartelijk Gefeliciteerd, super hoop het je na te doen topper. Lieke7777 en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Lieke en VIII, gefeliciteerd! VIII en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 En zo is het maar net. Tatum en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Ik denk er toch hard over een paar dagen weg te boeken alleen om mezelf te bewijzen en precies wat @knakkertikte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Ben misschien weer net te enthousiast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 goed dat je zo denkt je hoeft niets te bewijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zojuist zei lady jane: goed dat je zo denkt je hoeft niets te bewijzen Nee is ook zo misschien beter rustig aan dan te. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Nee @knakker meestal wordt het Valkenburg, Scheveningen of in Duitsland in een leuke stad. Daar praten we veel over nu en hij weet dat ik dat echt niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Vanmiddag om half 4 krijgen we onze eerste vaccinatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Zojuist zei knakker: Ik heb ‘m gisteren gehad Moderna, was erg lekker. haha smaakte goed dus, wij krijgen ook Moderna of pfizer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Geen bijwerkingen gehad @knakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 Ik heb mijn tweede afgelopen vrijdag gehad. Ik ben hartstikke bang voor prikken, maar hier was ik toch wel héél blij mee lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden