nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Kun je nagaan hoe weinig ik hier gekwekt heb, ik heb de 10.000 pas bereikt na 10 jaar!! ( ik heb trouwens het moment zelf stilletjes laten verlopen ). Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 En Lieke is hier nog niet eens anderhalf jaar, hahahaha, en zit al op de helft! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Nou he @nancy en toch heb ik het idee dat ik niet altijd hier maar super actief ben . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 2 minuten geleden zei nancy: Kun je nagaan hoe weinig ik hier gekwekt heb, ik heb de 10.000 pas bereikt na 10 jaar!! ( ik heb trouwens het moment zelf stilletjes laten verlopen ). weinig, WEINIG? Zit hier al 15 jaar en nog geen 6000. Komt wel in spurts bij mij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik meld me droog (en rookvrij) af van het dagpact. ik ben versleten en heb me toch maar een bruine kop gekregen vandaag. het is gewoon schandalig morgen nog wat warmer,heerlijk! rapilos, Bob, haddock en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik 5 jaar en dit is mijn 350e berichtje! Ik ben dan ook meestal een stille meelezer! haddock en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Nou de jonge is optimistisch mbt geen regels meer vanaf september , zijn we dan eindelijk van de mondkapjes af . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 21 minuten geleden zei Lieke7777: Nou de jonge is optimistisch mbt geen regels meer vanaf september , zijn we dan eindelijk van de mondkapjes af . Neeeeeeee, ik wil NIET van mijn mondkapje af, ik blijf het opzetten. Ik voel me prima en vooral veilig m.b.t. anderen. Ik weet het, mijn afwijking, maar ik hou van afstand d.m.v. dat ding. Staat trouwens los van Covid, mijn afwijking gaat verder dan dat . Naja, er zijn ergere afwijkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Hou je m toch lekker op? Moet je wel Wilders at bay houden, anders krijg je nog kopvoddentax. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 2 minuten geleden zei nancy: Neeeeeeee, ik wil NIET van mijn mondkapje af, ik blijf het opzetten. Ik voel me prima en vooral veilig m.b.t. anderen. Ik weet het, mijn afwijking, maar ik hou van afstand d.m.v. dat ding. Staat trouwens los van Covid, mijn afwijking gaat verder dan dat . Naja, er zijn ergere afwijkingen. Nee ik ben er helemaal klaar mee met dat ding mijn oren ook Maar je mag hem ophouden hoor zal je mij niet mee lastig vallen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Ik ben er vooral op mijn werk klaar mee om een masker / mondkapje ruim 8 uur per dag te dragen . Die 10 a 15 min Albert Hein of Aldi voor de boodschap overleef ik wel of even een andere winkel in . 30 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik draag het het ook zeker 8 uur per dag op mijn werk. En daarna nog in het ov. Helemaal prima wat mij betreft. Maar goed, helaas komt daar een einde aan dus. Ik ga slapen. Slaap lekker allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Knakker, mijn hoofd hoeft niet beschermd! Howel dat in het speciaal onderwijs soms misschien wel nodig is . En scheenbeschermers etcetera. Nu echt weg, doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Een droge afmelding voor dag 84. Precies 12 weken geleden lag ik deze dag de gehele dag op de EH met een stellage om mijn hoofd, bont en blauw, een gebroken hand, onder invloed van pillen en drank. Vandaag was ik om 9.00 uur op, mijn tweede vaccinatie gehaald, boodschappen gedaan, thee gedronken bij mijn moeder, visite in de middag en vanavond een mooie serie gekeken. Ik ben zo godsgruwelijk dankbaar dat ik van de drank en inmiddels ook pillen af ben!! lady jane, Lonster, Bob en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ten points, eight. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Trusten @nancy Wow wat een verschil voor je @VIII echt een dag voor je vandaag met een gouden randje gefeliciteerd . VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik ga ook slapen de ontbijttafel gedekt , lunch trommels klaargemaakt voor morgen om mee naar school te nemen voor de jongens . Mijn man zei je bent een power mama haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 En wat zei jij: go do your bit? deookmaareensbedwaartse lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Daar ben ik weer. Afgelopen nacht tot zeker 4 uur wakker gelegen. Vandaag een dweil. Ik had gedacht vannacht dus goed te slapen, maar het is inmiddels half twee en ik zit weer beneden. Grrr...straks maar weer proberen. Ik loop veel te veel te piekeren en dat is niet goed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden