Artemis Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei bumperjim: Ik geloof dat we niks meer in huis hebben. Pizzaatje halen denk ik. Tenzij dat de Stier stiekem boodschappen heeft gedaan. oh ja, we hebben nog een pizza in de vriezer, past er goed bij, de vrij-mi-bo 21 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Nou, pizza's voor 20:15. De avondklok is verruimd tot 21:00 sinds woensdag dus je kan zelf weer halen. Yaaay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 4 uur geleden zei spirit: De prik is niet verplicht en ik vind het raar om iedereen maar meteen asosicaal te noemen, die de prik niet neemt. Ik ben zelf nog aan het twijfelen. Sta niet meteem enthousiast in de rij met beblote bovenarm. Het kan altijd nog, als ik besluit het wel te doen. Bovendien liggen er zelfs 2 voor me klaar ik reageerde hierop spirit bij een heersende pandemie waarbij doden vallen vind ik het dus wel op het asociale af en omdat jij nog twijfelde hoopte ik dat mijn bericht je over de streep zou helpen maar dat is niet aan mij, snap ik ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 2 minuten geleden zei lady jane: ik reageerde hierop spirit bij een heersende pandemie waarbij doden vallen vind ik het dus wel op het asociale af en omdat jij nog twijfelde hoopte ik dat mijn bericht je over de streep zou helpen maar dat is niet aan mij, snap ik ook wel Ach LJ tis allemaal in de categorie een ander ruimt de rommel al op dan hoef ik het mooi niet te doen of niemand ruimt de rommel op nou dan doe ik het mooi ook niet In beide gevallen doe ik lekker niks. De redenering pas ik er wel op aan. Je zou ze op hun voorhoofd moeten tatoeëren dan kan je ze later op de IC weigeren, maar nou ben ik weer rechtser dan me lief is. Does lief BJ wees niet zo streng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 6 minuten geleden zei bumperjim: Ach LJ tis allemaal in de categorie een ander ruimt de rommel al op dan hoef ik het mooi niet te doen of niemand ruimt de rommel op nou dan doe ik het mooi ook niet In beide gevallen doe ik lekker niks. De redenering pas ik er wel op aan. Je zou ze op hun voorhoofd moeten tatoeëren dan kan je ze later op de IC weigeren, maar nou ben ik weer rechtser dan me lief is. Does lief BJ wees niet zo streng. Laatste alinea, hou dan gewoon meteen je mond dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 3 minuten geleden zei Senna33: Laatste alinea, hou dan gewoon meteen je mond dicht Hahahahahahahahaha nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Je kunt het echt niet maken om dit te zeggen. Aan ieder de keus. Ik vraag me af wie jij denkt dat je bent af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Tijd om uit te loggen. Vind de toon niet zo aardig worden.... Fijne avond allemaal, straks lekker koese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 52 minuten geleden zei bumperjim: Does lief BJ wees niet zo streng. Dat zeg ik geen ruzie toch? fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Zo lekker vrij 2 dagen , gewerkt afgelopen 2 dagen. Heb een drukke week gehad en volgende week wordt ook druk maar belangrijk er gaat een gesprek plaatsvinden waar enorm tegen op ga zien .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Spannend @Lieke7777! Zo: jij hebt er nog zin in op de late avond @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) Godwin @bumperjim Ik heb een bord spaghetti op. Nou ja, half op. Verdeeld over dik een uur. Maar toch. 21 mei 2021 bewerkt door Quinn Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Hé, ik had ook spaghetti! Small pasta world Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Die van mij was vast anders dan de jouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Oh jee Veel bleekselderij er doorheen? Linzen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 O wacht, ik snap het al. Duh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Haha ja duhuh. Zonder vlees erin eet ik nog slechter. En kaas. En ei. En omdat ik vervelend was, heb ik er pindasaus over gegoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Haha ja duhuh. Zonder vlees erin eet ik nog slechter. En kaas. En ei. En omdat ik vervelend was, heb ik er pindasaus over gegoten. yuk! Met name de pindasaus. En het vlees, dat ook natuurlijk. Maar píndasaus!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ik weet het, het was een culinaire aanfluiting. Maar. Een. Half. Bord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Het is werkelijk een mirakel. Truly. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Ja wonderen zijn de wereld nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) Ja vervelend die voor en tegen groepen de negativiteits cirkel rondom vaccineren . Als je niet wilt tja verplichten kan je het niet maar om zo over te top het uit te dragen . Ik had gisteren weer dat stokje in mijn neus ivm preventie na de quarantaine .. die was dit keer erg vervelend was een sneltest . 21 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Slaap lekker spirit. Ik ben ook aan het afronden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden