Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik vind gestreken goed ook prachtig. Bij anderen. Bij mij moet het kreukelen. Het liefst met kattenharen erop. Lekker zacht. Ik ga eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 21 minuten geleden zei niks: Drink je dan nog @Claudius? Spijtig genoeg heb ik vandaag gedronken. 19 minuten geleden zei Jannigje: Moet je geen buurvrouw hebben die rookt als een ketter! In openlucht ? Heb je daar last van? In de lift bah. Kan ik niet goed tegen. Ik bedoel dat blijft lang hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Wat hebben we toch een ongelofelijke k*tziekte!! Sorry moet even m’n gal spugen Een lief & fijn mens een terugval gehad, pokke drank. Zo mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 8 minuten geleden zei VIII: Wat hebben we toch een ongelofelijke k*tziekte!! Sorry moet even m’n gal spugen Een lief & fijn mens een terugval gehad, pokke drank. Zo mee te doen. Ja blijft een duivel die drank. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) . 17 mei 2021 bewerkt door Artemis , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 52 minuten geleden zei VIII: Wat hebben we toch een ongelofelijke k*tziekte!! Sorry moet even m’n gal spugen Een lief & fijn mens een terugval gehad, pokke drank. Zo mee te doen. Ja, dat is zeker kut. Maar weet je, je schrijft terugval gehad. Gehad. Aan het opkrabbelen. Opnieuw stoppen, met weer een nieuwe wijze les, zowel voor de persoon zelf alsook, geloof ik, voor jou. Leef mee, maar bewaak je grenzen hè. 1 uur geleden zei Cleo66: Ik vind zuurkoolstamppot met hachee verrukkelijk @Quinn, Smakelijk Het viel inderdaad niet eens tegen! Heb er ook van gegeten en binnen gehouden. Ooit word ik een grote jongen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Ik meld me droog (en rookvrij) af voor vandaag. ja,alcohol het is een harddrugs .... 17 mei 2021 bewerkt door Zbb . rapilos, Moeps, haddock en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Zeker @Quinn wijze woorden van jou maar ik was er vanmiddag zo verdrietig om. Gun mezelf maar anderen deze strijd niet... maar ja, het hoort er bij. En wat je zegt: had! Dat klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 2 uur geleden zei Claudius: In openlucht ? Heb je daar last van? In de lift bah. Kan ik niet goed tegen. Ik bedoel dat blijft lang hangen. Ja daar heb ik last van., ik vind het namelijk een heel smerige geur. Ze rookt veel en staat dan op ongeveer 2 meter van mijn deur. Schuin onder mijn slaapkamerraam, dat moet ik dus dichthouden. Sorry, bron van frustratie! Heb ik eindelijk een huis op de grond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Is ook balen als je zelf niet rookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Heeft een van jullie trouwens ervaring met luchtzuiveraars? Zoals diffusers? 17 mei 2021 bewerkt door Reacher Plaatje van diffuser weggehaald, lijkt op reclame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 2 minuten geleden zei spirit: Whahaha @Reacher. Ik prop ook alles altijd in de kast. Ik strijk bijna nooit. Hooguit een blouse. Ik vind het ook zonde van mijn tijd. Het gaat toch weee kreukelen. Precies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Hoewel ik er wel representatief moet uitzien voor mijn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik denk dat mijn aura van ui (advies van Yvonne tegen tandpijn) vandaag ook niet hielp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Oudste van de week:’mam, hebben we een strijkijzer?’ Moeder (ik dus) trots: ‘nee!’ En daar wil ik het bij laten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik meld me droog af voor het dagpact. Was niet m’n beste dag vandaag. De droom bleef lang na ebben en het bericht dat iemand een terugval had gehad hakte er meer in dan ik gedacht had. Maar geen trek of gedachten aan drinken maar verdrietig en al die emoties daar moet ik weer nuchter mee om zien te gaan. Komt wel. KMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 11 uur geleden zei Jannigje: Ja daar heb ik last van., ik vind het namelijk een heel smerige geur. Ze rookt veel en staat dan op ongeveer 2 meter van mijn deur. Schuin onder mijn slaapkamerraam, dat moet ik dus dichthouden. Sorry, bron van frustratie! Heb ik eindelijk een huis op de grond.... O sorry 2 meter is echt kort bij 11 uur geleden zei Reacher: Is ook balen als je zelf niet rookt. Rokers hebben ook last van elkaars rook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden