Tatum Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 @Borprobeer jezelf af te leiden met muziek en rustgevende thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 9 minuten geleden zei Lieke7777: Op moment kijk ik elke avond big Brother Australië maar is deze week finale dus weer klaar. Ja heb de finale gezien al. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ja heb de finale gezien al. Niet zeggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Wij gaan zo de laatste drie afleveringen van de Outlander kijken. Dan maar weer een nieuwe serie zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Zojuist zei Tatum: Niet zeggen!! Nee verklap niets. Geen spoilers. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 We hebben Ziggo, HBO, Netflix, NPOstart, Disney+ en Videoland... En nog niks te kijken We hebben net Colony laatste seizoen gekeken en ik kijk nu alleen shadow and bone. Op HBO staan veel goede (mini) series en NPO kijk ik veel Nederlandse series omdat ik dan met ondertitels kan kijken (anders versta ik het niet). Dus mocht iemand nog een tip willen, gil je maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 27 minuten geleden zei Bor: Om 2100 kan ik geen shag meer halen. Ik blijf thuis en ik ga niet panieken wanneer ik niet meer kan. Zet em op Bor !!! ik weet hoe moeilijk het is,vooral de eerste dag. hier bijna 11 dagen rookvrij. Musashi en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 1 minuut geleden zei VIII: We hebben Ziggo, HBO, Netflix, NPOstart, Disney+ en Videoland... En nog niks te kijken We hebben net Colony laatste seizoen gekeken en ik kijk nu alleen shadow and bone. Op HBO staan veel goede (mini) series en NPO kijk ik veel Nederlandse series omdat ik dan met ondertitels kan kijken (anders versta ik het niet). Dus mocht iemand nog een tip willen, gil je maar Daar ga ik je aan houden. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Droge afmelding van dagpact. Vandaag weer mijn refusal ingenomen dus voor het weekend ook weer safe Goede nacht allen! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Zojuist zei VIII: Droge afmelding van dagpact. Vandaag weer mijn refusal ingenomen dus voor het weekend ook weer safe Goede nacht allen! Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 8 minuten geleden zei Bor: Ik heb 8 jaar van mn levenjaren verloren aan roken. En als ik 1 jaar niet rook heb ik 2 maanden aan leven daarvan terug gewonnen. Wauw, leuke app. Positief hoor. Ok? Dat betekent dus slechts 48 jaar niet meer roken en dan heb je die 8 jaar weer terug bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Succes morgen met je gesprek @spirit hopelijk kunnen ze de goede weg wijzen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Ik wou al zeggen, duur roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) Borreke Borreke toch, ga toch niet uit van het rekenkundig gemiddelde. As je omdondert donder je om. Die app flauwekul is voor de sufferds. En zij maar braaf zijn. Lekker sliepuh. deimmerznbestdoende 6 mei 2021 bewerkt door haddock Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden