Spring naar bijdragen

Zondag 2 mei 2021


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei Cleo66:

Ik lees op FB  nu berichten over complotten etcetera vwb het corona virus en er wordt werkelijk vanalles bij gehaald.  Ik weet natuurlijk dat er mensen zijn die zo denken.  Maar deze is tussen mijn vrienden op FB . Ben er best van ontdaan hoe hij denkt ...... 

Hebben jullie ook mensen in jullie omgeving die echt radicaal anders denken over corona en alle eerdere "rampen"  ? Hoe gaan jullie daarmee om ? 

Ja.

Niet. Ik ga er Niet mee om. Ik ga er niet meer mee in discussie.

In het virus zitten 5G chips en Biden is pedofiel en 9/11 was in scène gezet en de maanlanding ook en de aarde is plat. En bumperjim heeft zojuist lekker hardgelopen. Welke bewering is waar, daar gaat het mij alleen om :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb verschillende vrienden en familieleden die zich ontpoppen tot complotdenker en die mij nu onder de 'schapen' scharen. Stapelgek word ik ervan en ik kan er helemaal niet goed mee overweg. Een paar vrienden wilden hier komen logeren en ik heb moeten zeggen dat ze niet welkom zijn, ik ga echt geen virusontkenners ontvangen die mij meewarig aankijken omdat ik afstand wil houden.
Discussies over de precieze aanpak van de coronacrisis, of een avondklok nou wel of niet zinvol is, waarom mensen het zo moeilijk vinden om afstand te houden enz. enz. vind ik allemaal prima, daar kun je zo je gedachtes of meningen over hebben. Maar als mensen glashard beweren dat het allemaal gelogen is dat er zoveel mensen in de ziekenhuizen liggen en volhouden dat een vaccinatiebewijs gelijk staat aan een jodenster en dat ik als een schaap achter Rutte aanloop die uit is op totale macht en dat we door een vaccinatie veranderen in robots, ja nou ja, dan krijg ik neiging om te gaan schoppen.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Rosee:

Toch vind ik het wel interessant om dat soort theorieen te lezen, omdat ik wil begrijpen waarom iemand zo denkt.

Mensen willen graag die dingen geloven want dat helpt hun wereldbeeld overeind te houden en het ontslaat ze vooral van plichten als kapje dragen en alles.

Alleen rechten maar geen plichten. Wat Q ook schreef op de draad van gisteren. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei spirit:

... heloend ...

De 'o' eentje naar rechts is de 'p' en dan heb je 'helpend'.
Het ligt niet aan je telefoon maar aan je ogen/lenzen/bril.
Eerst even je bericht controleren voordat je het plaatst kan al veel schelen.. Rustig typen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yana:

@spirit, ik vermoed dat de 'automatische correctie' op je telefoon is uitgegaan. Even op dat tandwieltje klikken en naar 'tekstcorrectie' gaan. Als dat bij mij uit is denk ik ook dat ik Alzheimer heb opgelopen.

Maakt ie dan vanzelf je typefouten goed? Goh.. dat wist ik niet. Kan dat dan ook op een laptop, of alleen op een telefoon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu las ik gisteren een interview met een professor over de voedingsindustrie en de onzin van calorieën tellen. Hij sprak over een dagelijkse dosis van 30 (!) groenten en fruit per dag...nu eten wij eigenlijk wel veel verse groenten en fruit dacht ik maar 30!? Zit ik hier al hele dag extra mijn best te doen en te tellen maar dat!? Kiwi, granaatappel, avocado, peer, tomaat, rucola, appelsien. Sebiet spinazie, look, paprika. Vanavond andijvie, aardappel... lijkt mij al veel en dan zit ik nog maar aan 11!? Mijn kookcreativiteit wordt hiermee toch serieus op de proef gesteld hoor! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op m'n laptop kan ik trouwens wel snel typen, gewoon met tien vingers. Maar op m'n telefoon niet, omdat je die ook vast moet houden. En wat je vaak ziet, dat ze met alleen hun duimen over die ienieminitoetsjes ratelen, dat kan ik al helemaal niet, daar zijn m'n duimen te wiebelig en ook te groot voor. Ik ben verknocht aan m'n 'gewone' toetsenbord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Musashi:

Nu las ik gisteren een interview met een professor over de voedingsindustrie en de onzin van calorieën tellen. Hij sprak over een dagelijkse dosis van 30 (!) groenten en fruit per dag...nu eten wij eigenlijk wel veel verse groenten en fruit dacht ik maar 30!? Zit ik hier al hele dag extra mijn best te doen en te tellen maar dat!? Kiwi, granaatappel, avocado, peer, tomaat, rucola, appelsien. Sebiet spinazie, look, paprika. Vanavond andijvie, aardappel... lijkt mij al veel en dan zit ik nog maar aan 11!? Mijn kookcreativiteit wordt hiermee toch serieus op de proef gesteld hoor! :o

Je hebt altijd baas boven baas. Binnenkort zal er wellicht iemand opstaan die zegt dat je aan vijftien struisvogeleieren met een geraspt worteltje erbij per dag perfect aan je dagelijkse behoeften voldoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kohtje:

Maakt ie dan vanzelf je typefouten goed? Goh.. dat wist ik niet. Kan dat dan ook op een laptop, of alleen op een telefoon?

Niet op laptop denk ik, wel op telefoon en tablet. En vaak maakt hij iets fout wat je goed getypt hebt, van 'kohtje maakt hij de eerste paar keer 'kontje'', (daar heb ik wel plezier om gehad) maar zo'n spellingcorrectie is zelflerend dus inmiddels keurt hij jouw naam goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Yana:

Je maakt je toch geen zorgen omdat Spirit denkt dat je je toetsenbord op je telefoon met spraak kunt besturen @nancy? Want dat kan inderdaad hoor :)

Whahaha, ik had géén idee! Ken ook niemand die dat doet trouwens.... alleen de google-zoekfunctie spreek ik vaak in. Dat dan weer wel. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Amsterdam wordt er gedemonstreerd tegen corona maatregelen, de idiote Engel heeft morgen weer eens een anti regering kortgeding en mensen zijn allemaal zo boos op Rutte. Intussen heeft het ziekenhuis in Venlo een opnamestop en heeft ziekenhuispersoneel al een jaar nauwelijks een dag vrij. Soms wil ik de hele wereld wel op negeer zetten.

En intussen voel ik me een tikje schuldig omdat er nu drie volledig gevaccineerde bejaarden in de tuin verjaardag vieren. Ook wat hypocriet hè.

26 minuten geleden zei Musashi:

Nu las ik gisteren een interview met een professor over de voedingsindustrie en de onzin van calorieën tellen. (..)

Niet verder vertellen, maar zelfs professoren hebben niet altijd gelijk.

Kan geen taart meer zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Quinn:

Niet verder vertellen, maar zelfs professoren hebben niet altijd gelijk

Ja mss telde hij net zoals jij wel paprikachips als paprika en aardappelen...zo kan ik het ook wel natuurlijk :D 

ps toch fruittaarten gemaakt, mag ik aannemen? ;-)

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Quinn:

In Amsterdam wordt er gedemonstreerd tegen corona maatregelen, de idiote Engel heeft morgen weer eens een anti regering kortgeding en mensen zijn allemaal zo boos op Rutte. Intussen heeft het ziekenhuis in Venlo een opnamestop en heeft ziekenhuispersoneel al een jaar nauwelijks een dag vrij. Soms wil ik de hele wereld wel op negeer zetten

Helemaal mee eens. Ik ken een intensivist die echt met halve burnout aan het werken is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Musashi:

Ja mss telde hij net zoals jij wel paprikachips als paprika en aardappelen...zo kan ik het ook wel natuurlijk :D 

ps toch fruittaarten gemaakt, mag ik aannemen? ;-)

Een red velvet met aardbeiden en framboos en een degelijke appeltaart met noten. Best gezond, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...