Lonster Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 5 minuten geleden zei Kohtje: Toch behoorlijk nieuwsgierig. Ik heb je een pb gestuurd. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 nee hoor, niet schrikken. Geintje. nancy en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zo stel ik mij @Quinnvoor. Zo @nancy met haar verschillende haar kleuren. lady jane, nancy en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hebben ze foto's gemaakt @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Pfffff, @Lonster.. nooit meer doen, hoor. Daar word ik te oud voor, zulke geintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Nog lang plezier van een avondje door zakken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Toch nog redelijk wat kunnen slapen. Fijn. Voel me vandaag redelijk. Fijne dag allemaal vandaag Quinn en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Een dronken prinses. Sprookjes zijn gelukkig niet echt waar. Toch??? Sterkte, @spirit niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 4 uur geleden zei bumperjim: Lol wat hebben wij mannen het dan makkelijk. Ik ben bij de kapper in 8 minuten klaar. Nou is mijn kapster ook een bijzonder rappe dame en ik was het 's ochtends zelf zoals iedere ochtend. De kleur is zoals gewoonlijk blond/grijs gemêleerd met elke keer iets meer grijs dan blond Tijdens de eerste lockdown wou Vlinder mij een paarse kleurspoeling doen, het kwam er helaas niet van want ze kon de juiste kleur niet vinden wees blij,...ik verlies steeds meer haar. Elke keer douchen is een traantje wegpinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 8 minuten geleden zei niks: Zo stel ik mij @Quinnvoor. Nee, dat ben ik. Toen m'n haar wat langer was. En minder grijs. En m'n gebit nog wat rechter. En ik nog wat vet op de botten had. En dertig jaar jonger was. Musashi en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 @Kohtje als we zo gaan beginnen! dan is het bij mij zo (nog niet zo heel lang geleden ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 2 uur geleden zei VIII: Dacht echt een dame van eind 40/ begin 50. ben n ma Flodder van 67 niks, VIII en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 1 uur geleden zei Bor: Dan is er eerder ook zo'n draad geweest want ik was hier nog maar net. Ergens in 2010 ofzo.. ja en toen hebben jullie zelfs heuse foto's geplaatst, weet je dat nog? Dat mocht niet, en ik heb de mijne maar niet geplaatst, want viel nogal uit de toon met 3 blonde jonge vrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: k ben haar naam even kwijt (kom ik later wel weer op)...... iets met Suusje? en Fotograaf die was ik vergeten, 3 dus samen met Bor. En op vrijdagavonden wisselden we van elkaars fotootje, die waren nog allemaal standaard. goeie ouwe tijd haha 9 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 8 minuten geleden zei Kohtje: Nee, dat ben ik. Toen m'n haar wat langer was. En minder grijs. En m'n gebit nog wat rechter. En ik nog wat vet op de botten had. En dertig jaar jonger was. Dus nu zo ongeveer. rapilos en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Nou, dat is wel héééél erg ongeveer. Zou willen dat ik zulk mooi wit haar had. 't Is nogal donker grijs. En dat erg lange hoeft van mij nu ook niet meer, daar is het te dun voor geworden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 mocht ie willen he Koh? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 leuk knotje Koh, dan ben je helemaal hip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 of is het gap tegenwoordig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zo zag ik er vroeger uit... Nu wel licht rossig, maar verf het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Heb je wel een baard Kohtje? Dat is een van de weinige nadelen van het vrouw zijn. Nooit eens een baard laten staan. Tenminse, de meesten van ons dan hè nancy, Kohtje en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Ik ben een rooie, beetje vurig. Lang, slank..... 9 april 2021 bewerkt door Tatum Quinn en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 8 minuten geleden zei Kohtje: Nou, dat is wel héééél erg ongeveer. Zou willen dat ik zulk mooi wit haar had. 't Is nogal donker grijs. En dat erg lange hoeft van mij nu ook niet meer, daar is het te dun voor geworden. donkergrijs vind ik veel mooier dan dat enorm witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ja, kort baardje.. zo ééns in de week met de trimmer er overheen. Soms ééns in de twee of in vakanties wel eens drie weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 26 minuten geleden zei Lonster: Dat is een van de weinige nadelen van het vrouw zijn. Nooit eens een baard laten staan. Tenminse, de meesten van ons dan hè ik had een schoonzus, daar was ik wel eens een beetje jaloers op.. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden