Tatum Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Hahahaha @Lieke7777 het lijkt wel zo'n zoekplaatje: zoek 2 dezelfde voorwerpen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 12 minuten geleden zei Bor: Vis je graag @Lieke7777of je man of kids? (dat valt mij dan weer op.) De kinderen ja idd er liggen dobbers en een hengel die lagen ook niet goed vast . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 19 minuten geleden zei Bor: Ik kan niet volgen en ik begrijp daarom ook niet alles direct. Het loopt me allemaal wat over. Sorry. Ik gaf vanmiddag als antwoord tegen kohtje op zijn bericht van de bestekla in zijn camper .. Welkom bij de bestek bak tieft eruit club vandaar dat ik deze foto plaatste bedacht mij dat ik die nog had .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik ga slapen. Ik voel me weer een stuk beter. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik ga ook zo slapen na deze dag , morgen weer vroeg eruit om te werken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 je klinkt wat ontworteld Bor kan me je gevoel wel een beetje indenken Yana schreef laatst: als je je onrust accepteert is er rust kun je daar misschien wat mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ik geloof tenminste dat Yana het was ik heb het geheugen van ene heer Rutte ben ik bang bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 maar wel wat minder selectief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 (bewerkt) ik voel me ook niet schuldig Bor ik schreef dat over Trijntje, jij keek ernaar. Hoe Smaragd reageerde was over the top, zoals wel vaker. Hoe hij tegen Lieke deed na haar vraag; alsof ze hem beschuldigde. allemaal signalen van drinken droog of nat is niet aan mij eigen verantwoordelijkheid van hem lullig voor hier en ook vooral voor jou hij heeft nog een lange weg te gaan ik heb er rotnacht door gehad en vandaag was ook niet hoe ik het graag had, maar ik leer hier nog steeds hopelijk jij ook 3 april 2021 bewerkt door lady jane Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Welterusten, Vandaag was een lastige dag voor mij. En wat ik hier allemaal las vergrootte dat gevoel. Ik hoop dat morgen een betere dag zal zijn. @Jopie, ben je echt weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 @Renaldo61 deze vind ik erg mooi geschreven, inlijsten! Misschien kijk ik ook zo naar alchohol. Het is slecht, maar ik denk steeds beter te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden