bumperjim Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen. Ik heb de indruk dat ons hondje op 'zijn eigen' rondje meer het idee heeft dat ie wat zinnigs doet dan wanneer we ergens in een (vreemd) bos lope. Natuurlijk vindt hij dat ook heerlijk, maar als we bijvoorbeeld na vakantie thuis aankomen, dan wil hij altijd meteen controleren of zijn eigen rondje niet erg is aangetast door concurentie-reuen en of er nog 'fijne' teefjes zijn. Bij het markeren van zijn territorium klimt ie dan als een soort eekhoorn half in een boomstam om maar zo hoog mogelijk te kunnen piesen.. (hij heeft vrij korte pootjes dus hij moet er wat voor doen om boven de herder van een paar straten verderop uit te komen). In een vreemde omgeving loopt hij altijd wat doelloos te speuren en plaatst ie op de gekste punten vlaggen. Nou ja, natuurlijk vindt ie bos en strand ook wel fijn, maar in de stad zijn de mogelijkheden om een beetje gras en bomen op z'n route te vinden nou eenmaal beperkt. En gras moet ie hebben voor z'n behoefte, hij houdt het net zo lang op tot er wat gras is. Yep de onze heeft ook gras nodig. En ze is nou ook begonnen met vlaggen plaatsen. Dat zie je vaker als teefjes ouder worden. Dan gaat ze er bij zitten maar dan met 1 achterpootje een beetje moeizaam omhoog om dan weliswaar schuin omlaag maar toch zo hoog mogelijk te proberen te piesen. Lastig als je geen piemel hebt 22 maart 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Plastuitje? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 4 minuten geleden zei Kohtje: Wat je zegt: blijmoedig door.. maar onzekerheid is wel een blijmoedigheidsvernietiger.. ik zal voor jullie duimen. Wat lief. Gelukkig ben ik van een soort die goed kan leven met weinig zekerheid, het komt altijd goed, het ís al goed. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Goedemorgen allemaal, Nou rondje voor 9 uur is mislukt kon mezelf niet zover krijgen wel bed verschoond en was in de machine Dat is altijd een vreselijk gevecht met dat bed Twee persoons, matras aan 1 stuk ook een tweepersoons dekbed, heel zwaar want winterdekbed, dubbel op elkaar Mensen wat loop ik toch te vloeken dan, wat een geworstel steeds om dat laken er goed in te krijgen ! En dan die hoeslakens onder.. Die passen ook voor geen meter meer sinds ik ook nog een aparte topper op het matras heb gelegd Nu is alles veel te dik geworden, en krijg ik er bijna geen hoeslaken meer omheen Enfin, heel verhaal Uiteindelijk wel gelukt, zoals altijd en alles ligt er weer heel strak bij nu Maar daar is wel weer heel wat vloek en tier werk aan vooraf gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Moggeh Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 en dat op de wasdag Raps, ik heb met je te doen. ik was zaterdag de pineut, en heb wel 2 matrassen met zo'n splitter vd Ikea ertussen, nou das ook niks hoor dat dingschuift er altijd tussen en dan lig ik nog in een kuil, dus count your blessings. En hier ook ommetje gemist; wel op tijd op, maar mn darmen gaven me huisarrest. Ach dat gebeurt me veel vaker, dus ik reken me niet meer rijk aan de punten En boven mn hoofd begon er iemand te boren dus ik moest er toch vroeg uit van mezelf. Wat zijn we zielig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 (bewerkt) 24 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT:Yvonnezbbikkanhet Quinn Jane Bor 22 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 (bewerkt) Goedemorgen Sterkte vandaag @Bor Dekbed ik doe hem altijd binnenste buiten ( de hoes ) en dan de punten van het dekbed pakken en dan een paar keer slaan op en neer dan ligt het redelijk 22 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ha, ha Jane Nou ja, als dit onze wereld problemen zijn, valt het nog wel mee he @Bor Zou je met liefde op het dagpact zetten, maar ik kan niet knippen en plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 ik kon nog bewerken Rapi en ja, mijn problemen zijn peanuts daar ben ik elke dag me van bewust en dankbaar voor rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Goedemorgen Sterkte vandaag @Bor Dekbed ik doe hem altijd binnenste buiten ( de hoes ) en dan de punten van het dekbed pakken en dan een paar keer slaan op en neer dan ligt het redelijk Zo, doe ik het ook @Lieke7777 Met een eenpersoons is dat nog wel te doen, maar twee persoons en dan ook nog dubbel dik... dat is echt een gevecht hoor ! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 @Borheel veel sterkte vandaag lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ja ik ken het gevecht 2 dagen geleden nog gevoerd maar heb gewonnen voordeel is datje vanavond zo lekker in een fris geurende bed stapt .. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 8 minuten geleden zei lady jane: en dat op de wasdag Raps, ik heb met je te doen. ik was zaterdag de pineut, en heb wel 2 matrassen met zo'n splitter vd Ikea ertussen, nou das ook niks hoor dat dingschuift er altijd tussen en dan lig ik nog in een kuil, dus count your blessings. En hier ook ommetje gemist; wel op tijd op, maar mn darmen gaven me huisarrest. Ach dat gebeurt me veel vaker, dus ik reken me niet meer rijk aan de punten En boven mn hoofd begon er iemand te boren dus ik moest er toch vroeg uit van mezelf. Wat zijn we zielig he mijn darmen geven me vaak weekarrest lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 ik vind een uur extra vroeg opstaan al een ramp alleen als ik echt weg moet, zet ik de wekker zo vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Als ik weg ga sta ik 3 uur vroeger op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 koffie maar eerst dan? ik krijg ook pas trek na mijn eerste bak en dan ineens smaakt alles wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 DAGPACT:Yvonnezbbikkanhet Quinn Jane Bor Pats goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ik zit hier nog zo stijf als een hark op de bank niet gedoucht nog . Laat ik dat maar eerst gaan doen misschien voelt dat beter voor mijn lichaam. Heb ook zo last van mijn handen de laatste tijd .. nu pols doet zeer ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 17 minuten geleden zei ikkanhet: Als ik weg ga sta ik 3 uur vroeger op. 3 uur ? Wees blij dat je niet om 7.00 ergens hoeft te starten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: 3 uur ? Wees blij dat je niet om 7.00 ergens hoeft te starten . Dat is nodig om te kijken wat mijn PDS doet en eventueel pillen ervoor te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ja lastig pds , bij mij scheelt het al enorm om geen melkproducten te nemen ook . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ja heel lastig en DVN maakt het er ook niet beter op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ja heel lastig en DVN maakt het er ook niet beter op. Dat maakt hollen naar de wc lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Dat maakt hollen naar de wc lastig Ja behoorlijk en maakt nog wel meer lastig maar we blijven lachen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden