Artemis Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) dank je @Tatum Fijne Pasen En iedereen fijne Pasen Ik zie overal de witte wijn triggers , voorjaar, witte wijn, en voor het eerst denken mijn hersens, daar word ik ziek van. Het is allemaal ingewikkeld met al die triggers en normaal doenerij over drank bij de feestdagen. Buren die met biertjes in de tuin zitten, het was even mooi weer. Nu met lock down vind ik het wel te doen, maar wat als de terrassen weer open gaan, we weer feestjes gaan vieren en bezoek krijgen? dan ben ik hier, om jullie steun te ervaren, deze post van Tatum in te prenten. drank is niet normaal. Ik hoef niet uit te leggen waarom ik niet drink. Ik drink niet Punt ... en ik weet waar mijn muur ligt. Kijken of ik hem dit jaar kan opschuiven 3 april 2021 bewerkt door Artemis tiepfout Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) Een cyclus van een jaar heb je dan ook minstens nodig om helemaal te resetten en aan een nieuwe manier van leven te wennen, was mijn ervaring. En voor wie onlangs is begonnen misschien ook nog eens een jaar zonder Corona, zodat alles een keer voorbij is gekomen: terassenweer, vakantiereisjes, kerstmis en oud- en nieuwjaar, alle verjaardagen en buurtfeestjes en dan ook nog de gewone baaldagen, feestdagen, angstige, bezorgde, drukke en rustige tijden. Maar begin gewoon met April. Heb je dat gehad dan zie je weer verder, toch? 3 april 2021 bewerkt door Bob Tatum, lady jane en Artemis reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ja @Bob dank je, zo voelt dat ook. En ik ben hier in goed gezelschap, dus het gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Mag ik me nog aansluiten bij deze maand? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 @Artemisweet altijd van tevoren wat je wél wilt drinken. IJsthee op het terras met extra ijsblokjes en een schijfje citroen. Ik krijg dan een groot glas vol en heb plezier van het getinkel van de ijsblokjes in het glas. En ook: hier gaat je dorst van over in plaats van dat je meer dorst krijgt. Ik was uitgedroogd na een middag op het terras met alcohol in de zon. En ook: je blijft nuchter. Je zet jezelf niet voor schut omdat je niet meer goed uit je woorden komt. Alleen maar voordelen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Zeker, @Cadeautje, ik zet je er gelijk bij: Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Artemis (was eerst Unicorn) Roos33 Adrian Isabeau Musashi Johan 54 VIII Cadeautje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Thanks!! Ben pas net begonnen, maar dit is weer een extra stok achter de deur om het vol te houden! Net weekendje weg geboekt in Mei....normaal denk je: oh, lekker met een wijntje erbij genieten! Nu zie ik er een beetje tegenop, hoewel ik er ook echtwel zin in heb...moet even een andere mindset krijgen: nu lekker met een frisse kop genieten!! Nouja, eerst April Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Juist, @Cadeautje, dat is precies de juiste mindset! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Time flies :). Ietsje te laat maar mag ik me ook weer aansluiten? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Artemis (was eerst Unicorn) Roos33 Adrian Isabeau Musashi Johan 54 VIII Cadeautje Von 3 april 2021 bewerkt door Tatum Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Wow mooi lijstje weer. Sterkte allemaal ! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Jij ook, @Johan54, alles goed met jou? Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Morgen al weer dag 4 in april ... time flies Tatum en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Heb gisteren de anta buse weer genomen zit op ongeveer 1 kr per 6 dagen niet dat het heel moeilijk allemaal is maar dit sterkt mij nog steeds in het besluit . Houd de deur gewoon pontificaal dicht ... Tatum en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 5 uur geleden zei Tatum: Jij ook, @Johan54, alles goed met jou? Zekers! Na een nachtje slapen nog veel beter . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ik doe mee: Tatum Lieke Maja Artemis Roos33 Adrian Isabeau Musashi Johan 54 VIII Cadeautje Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Goedemorgen, heb lijstje even aangepast, ik was maar heel kort unicorn op de maart draad, ben helemaal Artemis Mooi clubje april nullers. en dank je @Tatum voor je tips. Fijne Pasen allemaal Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Iedereen verdient een groot applaus. Een moeilijke dag goed doorstaan. Zbb, Artemis, Maja en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Voor mij blijven dit soort weekenden dagen toch de kers op de taart . Vrijdag boodschappen gedaan en nog geen winkel terug hoeven zien. Heb zelfs nog wel voor 2 dagen genoeg ( eten ) in huis . Normaliter was het plannen en doen om elke dag natuurlijk mijn drankdosis aan te vullen . Gelukkig wist ik welke winkels open waren bv op 1ste pasen of de avond winkel . Zal vast herkenbaar zijn voor jullie maar wilde het toch weer even opnieuw delen. Vandaag lekker vrij heb 2 dagen gewerkt en hoef lekker niets . 5 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Heel herkenbaar, @Lieke7777. Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Op 1-4-2021 om 18:38 zei Tatum: Ik trek me voor nu terug op dit draadje. Wat bedoelde je hier nu mee, @Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Mijn man doet/ deed de wekelijkse boodschappen met opdracht voor de drankvoorraad...vooral met Corona begon hij er een probleem van te maken...hij zei dat hij scheve blikken kreeg van mensen die dachten dat we een lockdownparty organiseerden...niet dus...het was alleen voor mij... 5 april 2021 bewerkt door Musashi Artemis en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 @Kohtjehet zal een rommeltje zijn geweest op de dagdraad met veel alcohol. Ik ga het niet terugzoeken. Deze draad voelt dan veilig voor mij. Veilig als in: geen trek oproepend. Geen gedoe met alcohol. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 37 minuten geleden zei Musashi: Mijn man doet/ deed de wekelijkse boodschappen met opdracht voor de drankvoorraad...vooral met Corona begon hij er een probleem van te maken...hij zei dat hij scheve blikken kreeg van mensen die dachten dat we een lockdownparty organiseerden...niet dus...het was alleen voor mij... Nou hè ' begrijp ik helemaal ' Had zelf wel 5 verschillende winkels hoor waar ik heen ging . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Welkom @Pinkman in april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden