Spring naar bijdragen

woensdag 10-3-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen.

Hier ook moe. Gisteren voor het eerst flink aan geknald tegen mijn beperkingen na m'n herseninfarct en daardoor flink zitten brullen. Zucht. Maar goed, vandaag maar flink rustig aan doen en veel rusten. Helpt altijd erg goed.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • bolletje changed the title to woensdag 10-3-2021
16 minuten geleden zei bolletje:

Hoeist met jou wijfie?

Ook moe @bolletje, denk dat het misschien wel met het eind van de winter te maken heeft? 
Maar verder gaat alles hier goed. 
Wel stilletjes, niet op bezoek, geen bezoek krijgen, nergens naar toe... 
Maar goed, het kan slechter, veel slechter. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Lieke7777, genieten van die laatste vrije dag dan maar toch? 
En hier ook geen zonnetje, maar de mist van gisteren lijkt opgetrokken, dat is alvast iéts. 
@bol, zit ik helemaal te zoeken naar wáar je dan had geschreven over jouw beperkingen, zie ik uiteindelijk dat je het in jouw openingsberichtje had gezet.
Naar hoor dat soort dingen, maar laat je niet kisten hoor. dit gaat ook weer voorbij... 

Goedemorgen @Cleo66... oeps, vervelende droom dus. Ik denk dat ik 112 zou bellen trouwens. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Cleo66:

Ook als hij al overleden is ? 

Ja, je weet nooit wat de reden van overlijden is... 
En vinden ze het niet de moeite om er zelf op in te gaan.... zeggen ze wel wat je moet doen... 
Je kunt natuurlijk ook de thuiszorginstelling bellen.... maar als ik jou een beetje goed gelezen heb zijn dat niet de meest betrokken personen naar hun personeel toe en zullen ze jou laten zwemmen. 
Gewone politie kun je ook bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, zit nog even te zoeken verder, dit vind ik: 
 

Indien je een overleden lichaam ontdekt, raak dan absoluut niks onnodig aan op de plek van overlijden. Indien de persoon bijvoorbeeld vermoord was, zou het onnodig aanraken van oppervlakken en voorwerpen de plaats delict kunnen bevuilen en mogelijke sporen van de dader kunnen uitwissen. Het is daarom uiterst belangrijk dat een plek van overlijden gepreserveerd wordt
.Bel 112
Bij het ontdekken van een overleden lichaam moet direct 112 gebeld worden. Het is een logisch gegeven, maar toch goed om eraan herinnerd te worden. De vereiste hulpdiensten, zoals politie, ambulancepersoneel, en de lijkschouwer zullen uitgezonden worden naar de locatie van het overlijden.

Dus toch maar 112 bellen in zo'n geval @Cleo66

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

@Cleo66 er moet eem protocol zijn bij de instelling waar je voor werkt.
Ik zou niet afwachten en zorgen dat ik nu al weet wat ik eventueel moet doen.
Mensen die al terminaal zijn hebben altijd thuiszorg en die moet ik bijv. bellen.
Zodat een officiele instelling de rest belt. Die hebben geen paniek, weten precies wie en
wat en in welke volgorde, want het is een heel riedeltje eerlijk gezegd. Ik heb het 2 x meegemaakt
en was blij dat ik het tel. nr al in mijn tel. had gezet. Geeft ook rust voor je denk ik.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @bolletje wat naar joh, knuffel.:heart: @ikkanhet en @Bor sterkte. @Cleo66 brrrr nee daar moet je niet aan denken. Zou ook 112 bellen, altijd goed. Werk ze vandaag.:rose: Hier ook aan t werk, geen zin. Nergens zin in eigenlijk. Las dat andere mensen hier ook zo moe zijn, fijn dat ik niet de enige ben (nou ja fijn, niet dat jullie moe zijn natuurlijk:P) Zelfs het wandelen ken ik nu wel. Toch dwing ik mezelf iedere dag een stuk te lopen omdat ik weet dat het toch helpt.

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...