bolletje Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) Goeie morgen. Hier ook moe. Gisteren voor het eerst flink aan geknald tegen mijn beperkingen na m'n herseninfarct en daardoor flink zitten brullen. Zucht. Maar goed, vandaag maar flink rustig aan doen en veel rusten. Helpt altijd erg goed. 10 maart 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Goedemorgen frummers, Ik heb lang geslapen, ben blijkbaar niet de enige... Bakje eerst maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) Goeie morgen Zbb. Sterk van je om antabus te slikken. De doorzetter wint hé? Hé goeie morgen Vonnie. 10 maart 2021 bewerkt door bolletje Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 DAGPACT: zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Goeiemorgen Bollewol. Alles goed bij jou? en met de beestjes ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Ook erg moe Von. Gisteren tegen m'n beperkingen aan geknald maar dat heb ik net al geschreven. Het is wel heel fijn dat de behoefte aan alc. er niet meer is. Totaal geen behoefte meer aan. Hoeist met jou wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 DAGPACT:zbbYvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 16 minuten geleden zei bolletje: Hoeist met jou wijfie? Ook moe @bolletje, denk dat het misschien wel met het eind van de winter te maken heeft? Maar verder gaat alles hier goed. Wel stilletjes, niet op bezoek, geen bezoek krijgen, nergens naar toe... Maar goed, het kan slechter, veel slechter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Goedemorgen @ikkanhet. Moeilijke dagen voor jou hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Goedemorgen ' geen zonnetje ' Nog 1 dagje vrij ' morgen werken '. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 6 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen @ikkanhet. Moeilijke dagen voor jou hè? ja terwijl het nog best surrealistisch is. Vrijdag is de crematie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Goedemorgen @Lieke7777, genieten van die laatste vrije dag dan maar toch? En hier ook geen zonnetje, maar de mist van gisteren lijkt opgetrokken, dat is alvast iéts. @bol, zit ik helemaal te zoeken naar wáar je dan had geschreven over jouw beperkingen, zie ik uiteindelijk dat je het in jouw openingsberichtje had gezet. Naar hoor dat soort dingen, maar laat je niet kisten hoor. dit gaat ook weer voorbij... Goedemorgen @Cleo66... oeps, vervelende droom dus. Ik denk dat ik 112 zou bellen trouwens. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat je het nog niet kunt bevatten nog@ikkanhet , je wist dat het ging gebeuren, maar dan nog..... Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat je het nog niet kunt bevatten nog@ikkanhet , je wist dat het ging gebeuren, maar dan nog..... Sterkte. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 En ik zit net even de draad van gisteren te lezen.... zie ik dat er nog véél meer mensen hartstikke moe zijn . Dat móet dan wel te maken hebben met de wisseling van winter naar voorjaar toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 En nu lieve luitjes ga ik aan de slag. Maak er een goede dag van.... En op de valreep: goedemorgen Bor, bakje speciaal voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Hi. We gaan het zien vandaag. DAGPACT:zbbYvonne ikkanhetQuinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Goedemorgen ook @Quinn, jij hebt vandaag een belangrijke afspraak geloof ik? Ik hoop dat hij goed zal verlopen. Top trouwens dat je de afgelopen dagen nuchter bent doorgekomen... Ook voor jou een koffie speciaal. En nu écht weg Von, opzouten.... Dag dag mensen... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 16 minuten geleden zei Cleo66: Ook als hij al overleden is ? Ja, je weet nooit wat de reden van overlijden is... En vinden ze het niet de moeite om er zelf op in te gaan.... zeggen ze wel wat je moet doen... Je kunt natuurlijk ook de thuiszorginstelling bellen.... maar als ik jou een beetje goed gelezen heb zijn dat niet de meest betrokken personen naar hun personeel toe en zullen ze jou laten zwemmen. Gewone politie kun je ook bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Oeps, zit nog even te zoeken verder, dit vind ik: Indien je een overleden lichaam ontdekt, raak dan absoluut niks onnodig aan op de plek van overlijden. Indien de persoon bijvoorbeeld vermoord was, zou het onnodig aanraken van oppervlakken en voorwerpen de plaats delict kunnen bevuilen en mogelijke sporen van de dader kunnen uitwissen. Het is daarom uiterst belangrijk dat een plek van overlijden gepreserveerd wordt .Bel 112 Bij het ontdekken van een overleden lichaam moet direct 112 gebeld worden. Het is een logisch gegeven, maar toch goed om eraan herinnerd te worden. De vereiste hulpdiensten, zoals politie, ambulancepersoneel, en de lijkschouwer zullen uitgezonden worden naar de locatie van het overlijden. Dus toch maar 112 bellen in zo'n geval @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Dank je @Yvonne gesprek over verdere behandeling. Ik hoop op medicatie en klaar. Maar ik hoop wel vaker wat. Dus afwachten. En qua drank, tja, ik ben nog niet weer alleen geweest, dat maakt het gemakkerlijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 goeiemorgen frummers @Cleo66 er moet eem protocol zijn bij de instelling waar je voor werkt. Ik zou niet afwachten en zorgen dat ik nu al weet wat ik eventueel moet doen. Mensen die al terminaal zijn hebben altijd thuiszorg en die moet ik bijv. bellen. Zodat een officiele instelling de rest belt. Die hebben geen paniek, weten precies wie en wat en in welke volgorde, want het is een heel riedeltje eerlijk gezegd. Ik heb het 2 x meegemaakt en was blij dat ik het tel. nr al in mijn tel. had gezet. Geeft ook rust voor je denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) Goedemorgen. @bolletje wat naar joh, knuffel. @ikkanhet en @Bor sterkte. @Cleo66 brrrr nee daar moet je niet aan denken. Zou ook 112 bellen, altijd goed. Werk ze vandaag. Hier ook aan t werk, geen zin. Nergens zin in eigenlijk. Las dat andere mensen hier ook zo moe zijn, fijn dat ik niet de enige ben (nou ja fijn, niet dat jullie moe zijn natuurlijk) Zelfs het wandelen ken ik nu wel. Toch dwing ik mezelf iedere dag een stuk te lopen omdat ik weet dat het toch helpt. 10 maart 2021 bewerkt door Rosee bolletje en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden