Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 ahh Queen natuurlijk. Nu hoor ik het ineens heel duidelijk in mn hoofd maar goed,...ik hoor wel meer in mn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Queen natuurlijk, met Flash Gordon. Klopperdieklopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Klopperdieklopt! nu ik het begrijp vond ik die kwik kwek kwak vraag wel leuk. Dus ik begin: " In welk land in afrika......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 25 minuten geleden zei Vocatus: nu ik het begrijp vond ik die kwik kwek kwak vraag wel leuk. Dus ik begin: " In welk land in afrika.........werd de film Out of Afrika opgenomen...en wie speelden daarin de 2 belangrijkste hoofdrollen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Kweet niet of dit de bedoeling was van onze strenge quizmaster... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 2 minuten geleden zei kunsie: Kweet niet of dit de bedoeling was van onze strenge quizmaster ik word hier een beetje gvd moe van Moeps en kunsie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Tanzania, Robert Redfort en Meryl Streep (??) kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Nancy, de acteurs zijn goed en ik dacht zelf ook Tanzania maar ik heb het voor de zekerheid even opgezocht...er stond dat het voor het grootste gedeelte is opgenomen in Kenia! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Aaaaarrrgggg......daar twijfelde ik nog over!! Grrrrrr... kunsie en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Maar ik reken het toch goed want het ligt vlakbij elkaar jij bent!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Ojeeee....even nadenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Welke Engelse comedien stierf in het harnas?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Bijna, maar niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 9 uur geleden zei Reacher: Zeg, ik zie dat er een verbaasde emoji bij onze antwoorden bij wie ligt er begraven onder de Arc de Triomphe dus ik ben alsnog gaan googlen. Het was Napoleon niet. (komt waarschijnlijk omdat je je wat duf voelt) Dus: Tussen tussen tussen vraag: wie was het wel? Napoléon ligt niet begraven onder de Arc de Triomphe, dat is wel degelijk de soldat inconnu. 1 punt voor @Reacher ! @Vocatus moet zijn geschiedenisboek opnieuw lezen als hij weer helder is! Waar ligt Napoléon dan wel begraven? En op welke datum (niet het jaar, dat weet ik niet) is hij gestorven? Wie het weet mag het zeggen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 16 minuten geleden zei Moeps: Napoléon ligt niet begraven onder de Arc de Triomphe, dat is wel degelijk de soldat inconnu. 1 punt voor @Reacher ! @Vocatus moet zijn geschiedenisboek opnieuw lezen als hij weer helder is! Waar ligt Napoléon dan wel begraven? En op welke datum (niet het jaar, dat weet ik niet) is hij gestorven? Wie het weet mag het zeggen. Hij was grappig hė. Ik heb gisteren gegoogled dus ik mag niet meer. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 8 uur geleden zei nancy: Welke Engelse comedien stierf in het harnas?? Lijkt me 1 voor @haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Nee, dat was een muzikant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 30 minuten geleden zei Cleo66: Hij heeft dat rode hoedje op met dat zwarte flosje , Gary Cooper?? Ik zie hem voor me Zijn voornaam heeft inderdaad twee lettergrepen volgens mij. Huhhuh Cooper... op het puntje van mijn tong.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Tommy en St Helena lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Tommy Cooper inderdaad! Bumperjim mag door voor de koelkast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 2 vragen voor BJ niveau 4 bier achter de kiezen graag dan kan ik ook weer eens meeraden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Sorry lj ik ga echt geen 4 bier drinken nu, ik zit aan de thee OK de vraag. Wat is zomerbeaufort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 20 minuten geleden zei bumperjim: Tommy en St Helena Ja. Nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Ja ik was al bang dat ze m misschien verscheept hadden maar St Helena ligt zo ver weg vd rest vd wereld dat het wel een gokje waard was Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) 27 minuten geleden zei bumperjim: en St Helena Daar ligt hij ondertussen niet meer O, ik zie nu dat jullie daar ook al achter zijn 6 mei 2021 bewerkt door Moeps Mosterd na de maaltijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden