haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Nee hoor, tot Kok altijd trouw dwarse pvda er geweest. Wat met D66 en de SP geflirt, is m ook niet. Stem nu al jaren Piraten Partij. Internationale partij, is hier (nog) niet groot. Komt meteen de vraag: in welk land is de eerste piratenpartij opgericht? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Friesland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hahaha, lovely Lady, mooi fout! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Duitsland? Gokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Allemaal fout, en zeker geen Nederlander, die lullen meer dan ze doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Dat zegt me vaag iets. Ik heb daar wat over gelezen. Het klinkt als een scandinavisch ding maar daar kwam het niet vandaan geloof ik. Oostenrijk schiet me te binnen maar het moet natuurlijk wel aan een kust liggen Dus eh... ik gok.... nee ik denk echt Oostenrijk ik weet niet waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 8 minuten geleden zei bumperjim: het moet natuurlijk wel aan een kust liggen Het heeft oorspronkelijk meer met Internetvrijheid dan met scheepvaartpiraterij te maken, als ik het me goed herinner. Mag ik nog eens gokken? Zwitserland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Nou, bumper zat goed bij zn eerste idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Had het niet ook met Spotify te maken destijds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Zo, ik doe ook weer mee . Ik weet meestal niks . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 1 minuut geleden zei nancy: Zo, ik doe ook weer mee . Ik weet meestal niks . Mag je dan ook meedoen zonder antwoord te geven??? Mooi, ik doe ook mee nancy en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Nee, Jim, wel met illegaal downloaden..... dehethutochneitjemakende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Scandinavië dus:::: hmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Zweden, bij de Ikea? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Joho, niksie! Oh nee, niks. Jij mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Oh echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 In 1912 zonk de Titanic na een botsing met een ijsberg. Naar welke stad was het schip op weg voordat het mis ging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 New York Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Nou u bent weer @haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hoe heet het schip dat in 1912 zonk,op weg naar New York? dezichervanafmakende Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 De Titanic . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Jullie zijn geweldig nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Moet goed zijn. Wie doet er mee voor Nederland aan het Eurovisie Songfestival en hoe heet het nummer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Qua SP zat ik er toch niet ver naast toch @haddock? Ik had er meer naast gezeten als je vvd er was geweest. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 1 minuut geleden zei nancy: Moet goed zijn. Wie doet er mee voor Nederland aan het Eurovisie Songfestival en hoe heet het nummer?? Ehm... die weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden