bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei bumperjim: Duh, Bretagne Die zie je overal, de Bretonnen nemen overal hun vlag mee naartoe. Hier in het dorp hangen er al 2 bv en we zitten heul ver van Bretagne. Tzijn de Friezen van Frankrijk. Koppig ook, schijnt. Wel een leuk stuk van t land, afgezien van het weer. Het regent daar om de 10 minuten Ik kan me nog vakantie daar herinneren, 10 jaar geleden. Kochten we een boodschappentas vol levende langoustines, een pot mayo en een fles wit, dat was diner. (En dan dronk Stier nog water). Zullen we er deze zomer weer eens heen gaan..? 14 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 7 minuten geleden zei bumperjim: Duh, Bretagne hahaha mijn zin " laat de anderen keer raden", was niet aan jou besteed @bumperjim??? Ik krijg gevoel dat veel anderen ook wil spelen ipv kohtje, jij en ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Oh sorry het flapte eruit. Je moet geen Frankrijk-gerelateerde vragen stellen als ik in de buurt ben Was het de vlag van Baden-Würtemberg geweest (als ze daar zoiets hebben) dan had ik het niet geweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 2 minuten geleden zei Vocatus: hahaha mijn zin " laat de anderen keer raden", was niet aan jou besteed @bumperjim??? Ik krijg gevoel dat veel anderen ook wil spelen ipv kohtje, jij en ik Geef gewoon de beurt dan aan een ander, ook gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei bumperjim: Oh sorry het flapte eruit. Je moet geen Frankrijk-gerelateerde vragen stellen als ik in de buurt ben Was het de vlag van Baden-Würtemberg geweest (als ze daar zoiets hebben) dan had ik het niet geweten. Aan jou de volgende vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zojuist zei Quinn: Geef gewoon de beurt dan aan een ander, ook gezellig. dat deed ik @Quinn, lees maar terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 OK deze dan: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 zwijgt. kom op anderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 hahaha ik heb serieus geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 9 minuten geleden zei bumperjim: Wel een leuk stuk van t land, afgezien van het weer. Het regent daar om de 10 minuten Maar ook: daar schijnt elke dag de zon. Vaak meerdere keren per dag. M'n (ons) favoriete stuk Frankrijk. @bumperjim jij weer. Ik doe ook even niet actief mee. Wat @Vocatuszegt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 dat stuk dat zich van Spanje wil afsplitsen? ik kan alleen catalonie bedenken maar dat is het vast niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 @Musashi @Bor @lady jane @Bob Kom, grijp je kans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 ik houd helemaal niet van spelletjes haha maar vind de sfeer hier zo leuk Vocatus en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Voor de mensen die niet de afgelopen tig posts gelezen hebben haha,..de vraag van Jim is dus;..van welk land/regio is dit de vlag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 ik doe mijn best wel maar mijn hersens niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 geef mij maar een bal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 O, de vraagsteller hoeft al niet eens meer te zeggen of het goed of fout is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Ik vind het vreselijk veel lijken op dat Ola ijsjes logo,...toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Chaos @Kohtje anarchie op z'n best hier. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 eerste letter wel een C? (hint please) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 (bewerkt) Ik houd mijn bemoeizuchtige mond. 14 april 2021 bewerkt door Quinn lady jane en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 die leider die het land uit moest, anders werd hij gevangen genomen....... tjesus ik ben hier te oud voor hoor, moppermopper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Aan de ene kant heb je Catalonië en aan de andere kant Baskenland @lady jane, heb je daar wat aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Nee Catalonie heeft horizontale strepen geloof ik zonder te googelen. Wel rood en geel. Het gaat hier om de vlag van een land, niet van een provincie of deelstaat of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Wist je deze uit je hoofd Jim? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden