Quinn Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @Smaragd janken dit Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Meer?? Ik dacht dat een regenworm gewoon helemaal z'n eigen hart was, dus één. Maar ja, nooit een werkstuk over de regenworm gemaakt, jammer genoeg bedenk ik nu. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ook fout @Kohtje!! Kom op raden, het zijn er meer dan 2 iig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Pi (is ongeveer 3,14) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ja want als je een worm in stukken snijdt blijft ie leven. 1 uur geleden zei Kohtje: De vraag is: hoe heet de besloten vennootschap, in de Kruidenbuurt te Amstelveen, die actief is in de branche Financiële holdings en waar 1 persoon werkzaam is? Ik heb dit antwoord maar bevraagd om mijn steentje aan de chaos bij te dragen. Hahaha vout. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @bolletjehad wel gedacht dat jij mijn vraag zou kunnen beantwoorden, het is een dierenvraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 3 minuten geleden zei bolletje: Ja want als je een worm in stukken snijdt blijft ie leven. Blijven alle stukken leven? Moet je wel precies snijden, lijkt me, tussen al die harten door... Maar hoeveel zijn het er nou? Pi is niet goed? Nog maar een slag slaan: 9. Negen levensstukjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Oehhhhhh bijna goed @Kohtje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ga ook geen goede antwoorden op vragen meer geven. Zit steeds te kijken of het goede antwoord er is, moet door met die protocollen. Het is een even aantal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Als ik het niet haal dinsdag is dat jullie schuld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Fout @nancyhelaas, het is de andere kant op. Nu moet je het goed hebben, verlos mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Dan zal het wel 10 zijn. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Zojuist zei Kohtje: Dan zal het wel 10 zijn. Ja goed!!!!!! @Kohtjedank voor de verlossing, ik kan nu echt door Jij hebt al een vraag gesteld, ik weet het antwoord maar ga het niet geven. Het is nu aan een ander om het goed te beantwoorden en een vraag te stellen. Nooit meer een vraag van mij over een regenworm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Koh heeft toch alleen een vraag gegeven op het antwoord van bolletje ? Dat telt niet. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Onderwerp voorspelbaar.. Vraag: Het Franse woord voor citroen is citron. Waarom staat er bij het Franse automerk Citroën dan die ë in de merknaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) Omdat André Citroën een buitenlander was, zn naam is niet Frans. Waar hij vandaan kwam weet ik ff niet. 10 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) Andre Limoenman uit Nederland Se broer Paul is de beroemde kunstenaar 10 april 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 alle twee een beetje goed. André Citroën's overgrootvader was een nederlandse fruithandelaar die de naam Limoenman wel passend vond. Zijn zoon (André's vader) veranderde die naam in Citroen. Toen hij naar Frankrijk verhuisde kwamen de puntjes op de E omdat de fransen moeite hadden met de naam Citroen. Paul Citroen was geen familie. Die kwam oorspronkelijk uit Berlijn. Ik reken het antwoord van Bumperjim goed omdat hij de eerste was met een beetje goed antwoord en ik nu ga eten en ik hier niet constant ga kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Haddock zat er veel dichter bij dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 1 uur geleden zei Smaragd: @bolletjehad wel gedacht dat jij mijn vraag zou kunnen beantwoorden, het is een dierenvraag! Dat ligt er ook aan hoe groot de regenworm is. Die dieren kunnen wel zo'n 30 cm. worden. Dan zal ie ook wel meer harten hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Neenee Jim, jij bent de gekozene, de uitverkorene! Ik heb er vrede mee, gnigni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) En Paul was idd niet su broer (ut is niet me broer!) maar zeker familie. https://www.joodsamsterdam.nl/het-geslacht-citroen/ develeCXengeredenhebbende 10 april 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 @bumperjim weet je al een volgende vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Oh ja vergeten. ik heb er 1 waar ik zelf het antwoord niet op weet: Stel je hebt een elektrische auto. Het is bekend dat die meer capaciteit (actieradius) hebben bij hogere temperatuur dan bij lagere. Maar wat gebeurt er met je actieradius als je hem 's nachts (koud) oplaadt en je gaat er overdag (warm) mee rijden? En wat als je hem overdag in de warmte oplaadt en je gaat er 's nachts mee rijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden