Adrian Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) Nu ben ik toch wel echt benieuwd naar het goede antwoord.. Volgens mij moet het in het heelal zijn. Misschien een ster waarvan bekend is dat die het verste weg staat of zo.. 7 april 2021 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) Toen ik nog zoop zag ik altijd sterren, en heel dicht bij. 7 april 2021 bewerkt door bolletje Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 2 uur geleden zei niks: de vraag wordt dus hoeveel miljoen. Of is dit te ingewikkeld? Hoeveel miljoen lichtjaren, is dat de vraag? Pfff... dat heb ik nou nooit precies opgemeten eigenlijk. 30 miljoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Ik ga googelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 4 minuten geleden zei Adrian: Ik ga googelen.... Ik weet het nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 2 uur geleden zei Yana: Dan is de 9 niet kompleet @Bob, er zou dan eigenlijk ook nog een lucifer onderaan moeten liggen. Maar Yana, het ging toch niet over een mooi handschrift maar over een kloppende som? Zoals @Bob die negen maakt is het ook een negen en dus een kloppende som. Ik reken het helemaal goed. Wel was hij rijkelijk laat met die goede oplossing. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 16 uur geleden zei niks: Je antwoord komt in de buurt als je de sterren weg laat, de vraag wordt dus hoeveel miljoen. Of is dit te ingewikkeld? @niks, het is hier een gezellig rommeltje maar je hebt nog een vraag open staan, ergens. 13 uur geleden zei Bob: Hoeveel miljoen lichtjaren, is dat de vraag? Pfff... dat heb ik nou nooit precies opgemeten eigenlijk. 30 miljoen? Dit is het laatst gegeven antwoord... "we" wachten met smart.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Oh dan moet ik het antwoord geven? Het antwoord is 2.5 miljoen lichtjaren. Was ook een stomme vraag natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Het spijt me, @niks. Dat "we" wachten met smart valt nog wel mee, geloof ik. Maar bedankt voor het antwoord. Wie zat er het dichtst bij en mag/moet de volgende vraag stellen? Dat mag/moet jij zeggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Zal ik een vraag stellen? Heb ik ook wat te doen haha. ff denkennnn,. Waar komt de naam "sinaasappel" vandaan,..het fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Vernoemd naar de eerste persoon die het fruit ontdekte? Of naar een bepaalde regio? @Bobweet dit soort dingen meestal wel Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 nee nee,..dat mag niet. Ik beschouw Bob als een hulplijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Maar zat ik in de goede richting te denken of helemaal fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Ik geef ff nog geen tips haha,..want dan raad iedereen het meteen. Maar je dacht redelijk oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Sommigen zeggen dat het van "China's appel" komt, dus een soort appel uit China, maar anderen betwijfelen dat, heb ik wel eens gelezen. Vocatus en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Dat vind ik sowieso een mooi antwoord @Bob. Als dat het niet is dan win je de prijs voor originaliteit. Ik moet echt gaan slapen moet om 6 uur op. Ik lees het morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 30 minuten geleden zei Bob: Sommigen zeggen dat het van "China's appel" komt, dus een soort appel uit China, maar anderen betwijfelen dat, heb ik wel eens gelezen. bambambambam.....daarom mag Bob niet meer meedoen haha Is het correcte antwoord. Vroeger at de armen appels en de adel at appels uit china. Chinas appels De volgende vraag is voor jou @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 OK, dan is mijn vraag: Uit welk land stammen de zigeuners van oorsprong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Zojuist zei Bob: OK, dan is mijn vraag: Uit welk land stammen de zigeuners van oorsprong? Roma volk. Dus roemenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Dat is een latere vertakking, met de Sinti uit Hongarije als andere tak. Maar van oorsprong komen beide groepen uit dezelfde streek. Welke is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 En denk niet aan het Engelse woord Gypsies, want dan wordt je op het verkeerde been gezet. Die dachten namelijk dat ze uit Egypte kwamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 1 minuut geleden zei Bob: En denk niet aan het Engelse woord Gypsies, want dan wordt je op het verkeerde been gezet. Die dachten namelijk dat ze uit Egypte kwamen. Ik weet het echt niet. Zit te denken. Heb ooit docu gezien en staat me iets bij uit het midden oosten. Irak, iran, Saudi arabie. Maar ik roep maar wat. Ik pass deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2021 Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 Rusland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 8 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2021 1 minuut geleden zei nancy: Rusland met die vrijheden? zou me erg verbazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden