Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Joepie!! Wie wil er nu een vraag stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Jij toch Tatum, de laatste winnaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Ik heb net al een vraag verzonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Jij mag @Adrian Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 kleefkruid eetbaar? Die weet ik te staan toevallig. Hoe is de smaak Yana? Wat mooi dat er zoveel zomaar voorhanden is he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wat gaat het snel hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 8 minuten geleden zei lady jane: kleefkruid eetbaar? Die weet ik te staan toevallig. Hoe is de smaak Yana? Wat mooi dat er zoveel zomaar voorhanden is he. Geen topper vind ik, smaakt groen . In de salade doe ik alleen een paar fijngehakte jonge topjes (zoveel als op de foto, dat waren de ingrediënten van een salade, met als basis een eenvoudig kropje uit de winkel) . Door de soep of een smoothie kun je wat meer gebruiken. Ik gebruik het omdat het er is en omdat ik denk dat als je van alle eetbare voorjaarskruiden een beetje eet, dat je dan alle benodigde vitaminen en mineralen binnen krijgt. (En vooral omdat het me zo blij maakt.) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 46 minuten geleden zei Yana: Jij mag @Adrian Ik weet even niets te bedenken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 @Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Oke, een mopje.. Hoe komt een Zebra uit het water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 (bewerkt) Gaat hij op zijn strepen staan? Ik vind die mopjes leuk, @Adrian 29 maart 2021 bewerkt door Tatum Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 2 minuten geleden zei Tatum: Gaat hij op zijn strepen staan? Ik vind die mopjes leuk, @Adrian Vanavond om 2200 vertel ik het, tenzij het eerder geraden wordt.. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nat. Yana en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nat? Yana, Quinn en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Synchroon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Jij was sneller denk ik omdat je in Nederland zit, niet eerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 @Musashi glasvezel. Great minds think alike. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Gek antwoord: door een eend te imiteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwar-wit. OF: Wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Of zal ik het nu al verklappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Zojuist zei Maverick: Zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwar-wit. OF: Wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart. Je bent warm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Streepje voor streepje. Maar nat klopt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Zojuist zei Quinn: Streepje voor streepje. Maar nat klopt ook. Jij hebt het goed Quinn: streepje voor streepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 @Quinn, verzin jij iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 (bewerkt) D 29 maart 2021 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden