Quinn Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Wie overtreft @Asterix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Bor, nee, zit meer op ijsselmeer, fluessen, hegemermar en sa wat hinne. En van die Bob Ross weet ik weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 (bewerkt) Bor, ik soe earst efkes it grutte wetter opsiekje. Kist sjen wat r docht, ast achteruut slaast hoe’t r op t roer reageert en sa. Pear kear aonlizze bij n keale steiger of peal. Wenne oan t skip oppe romte. dekromfriesschrijvendestadsfries 23 juli 2021 bewerkt door haddock lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Krom Fries of stadsfries geeft niet @haddock, het doet mijn Friese hart goed om het te lezen. Ik kan geen Fries schrijven, dus ik weet toch niet of het klopt of niet. MAar ik snap helemaal wat je schrijft. Sorry @Quinn, dit gaat niet over jouw vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ach, Jannigje, wat is nou n vraag? Het gaat om de antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 ik kan het lezen Hadd zo leuk, dan hoor ik de stem van ooit mn (schoon)mem erbij thnx♥ haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Gebeurt er hier nog iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Jij mag, voor de rest gebeurt er weinig. Maar niet hoeveel toetsen er op n accordeon zitten hoor, da weetiknie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Om de accordeon of het pierement uit te zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Ach, wat is af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2021 Wat is dat nu voor vraag? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 (bewerkt) 8 uur geleden zei Pinkman: Zat dat niet op die telefoons uit de jaren 80? If so.. dan zal dat wel iets als een redial functie hebben gehad. jaaaaaaaaaa..... dat knopje rechtsonder (of was het linksonder) waarvan ik nooit geweten heb waar het voor was, en nu nog niet. Op de zwarte bakelieten telefoon die we daarvóór hadden zat ook al zo'n maf knopje, maar dat was iets groter en zat tussen de haken waar je de hoorn op legde. Op die knop stonden ook de letters PTT. 25 juli 2021 bewerkt door Kohtje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 8 uur geleden zei Pinkman: Zat dat niet op die telefoons uit de jaren 80? If so.. dan zal dat wel iets als een redial functie hebben gehad. volgens mij kon je zo even het gesprek onderdrukken en overleggen zonder dat je de hoorn met je hand moest bedekken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei lady jane: volgens mij kon je zo even het gesprek onderdrukken en overleggen zonder dat je de hoorn met je hand moest bedekken. Ach, zo... vandaar dat het nut me ontgaan is. Ik had nooit gesprekken die ik moest onderdrukken.. nu nog niet, trouwens. (Ik had en heb een gruwelijke hekel aan telefoneren. Zelfs de meest simpele telefoontjes stel ik uit tot het niet anders kan..) 25 juli 2021 bewerkt door Kohtje karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Op 23-7-2021 om 13:08 zei Quinn: Wat weten en vinden jullie van onderstaande? Het meest uitgebreide antwoord wint. WE WERE ON A BREAK! Ross is vreemd gegaan tijdens zijn relatie, dat blijft hem lang verweten worden door Rachel. Maar Ross vindt het geen vreemd gaan want ze waren ten tijde van zijn relatie even uit elkaar. Zijn antwoord op haar verwijten is dit citaat. Mosterd na de maaltijd wellicht, maar ik wilde het even toelichten. Is het antwoord van het witte knopje op de telefoon goed? Dat zou me verbazen. Ik heb vaak op dat knopje gedrukt maar er gebeurde nooit wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Was dat knopje niet om direct door te kunnen verbinden naar een ander toestel ergens in huis/kantoor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 (bewerkt) * oeps... zitten we nog te wachten op het goede antwoord? Ik had de (opgezochte) verklaring van dat knopje hier al geplaatst... sorry @Artax. 25 juli 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Volgens mij: als je op dat knopje drukte ging er een rinkeltje op een tweede toestel in huis af, dan kon iemand daar het toestel oppakken en het gesprek overnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 43 minuten geleden zei nancy: Volgens mij: als je op dat knopje drukte ging er een rinkeltje op een tweede toestel in huis af, dan kon iemand daar het toestel oppakken en het gesprek overnemen. Dat dacht ik ook . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 http://www.matilo.eu/idk/waar-is-dat-witte-knopje-nou-toch-voor-bijna-niemand-weet-het/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 En hier is dan eindelijk de uitleg: het witte knopje is de zogenaamde aardtoets. Het werkte alleen op sommige, particuliere installaties en kleine bedrijfscentrales en niet op het openbare netwerk. Als je op dit knopje drukte, terwijl je iemand aan de (buiten)lijn had, ging die verbinding in de wachtstand. Dan kon je verbinding kiezen met een ander toestel in het netwerk en ruggespraak houden. Drukte je dan nogmaals op de aardtoets, dan kreeg je het gesprek met de buitenlijn weer terug. Drukte in plaats daarvan de ander op de aardtoets, dan werd het gesprek op de buitenlijn doorverbonden naar diegene. beide gelijk onderbreken en/of doorverbinden en Pinkman herkende het knopje dus die mag de volgende vraag, toch Artax? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 6 uur geleden zei Artax: Vroeger altijd zo’n telefoon gehad en nooit geweten waar die knop voor diende. Ik weet ook niet meer of ik me het ooit heb afgevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Wat zit er nou voor wieltje bovenop die hoorn?? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 welke sporter dacht dat ze goud had gewonnen op de Ol. Sp. en bleek met zilver blij te moeten worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Oja, net nog gelezen, een wielrenster, maar ik ken haar naam niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden