Musashi Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Oei antwoord niet gezien! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Zojuist zei Kohtje: Wat was jouw 'Obamaland' nou, @Quinn? Ow, ik twijfelde tussen Hawaï en de Bahama's. Tatum en Kohtje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Slome @Musashije lijkt mij wel, eerst lezen! Die vlag met geel en blauw, dan had ik het moeten weten Musashi en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Ja die ‘tip’ (aheum) bracht me dan ook wel totaal op het verkeerde spoor! En ik dacht dat Hawaï bij usa hoort? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Ik houd van de chaos van dit spelletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Op de foto staan 10 verschillende planten (allemaal eetbaar maar dat terzijde). Wie er vier goed benoemd heeft gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 4 minuten geleden zei Smaragd: O Zweden, nou had ik nooit gedacht. Daarom is het ook zo'n leuke vraag. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Munt, paardenbloem, madeliefje en bieslook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Madelief. Paardebloem. Pinksterbloem. Peterselie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Munt paardenbloem madelief brandnetel, verder kom ik niet maar zijn er al 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Volgens mij is het geen brandnetel, stom, lijkt er wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 munt, pinksterbloem, peterselie en brandnetel is fout, dus ik heb nog geen 4 goede antwoorden. En ik heb gammel internet hier op de berg dus als ik niet meer antwoord komt het daardoor. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Dovenetel en kersenbloesem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Vogelmuur Madelief Paardebloem Dovenetel? Anders weet ik het ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Volgens mij zie ik ook zevenblad nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 En volgens mij smeerwortel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 En @Yanais ws nu van die berg afgerold, dus het antwoord zal uitblijven denk ik Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Munt, rucola, madeliefjes, paardenbloem, bieslook, postelein (2 extra voor de zekerheid?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 dovenetel is onvolledig. kersenbloesem, zevenblad, smeerwortel, munt, rucola, postelein en vogelmuur is allemaal fout. Nog steeds niet 4 goede namen in 1 antwoord. Ik ga ze niet op zitten tellen hè. Tatum en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Lees het straks wel, eerst wat anders doen. Hypernerveus kan ik van dit spel worden. Dat internet ligt eruit of onze antwoorden zijn gewoon fout. Ik denk dat @Musashiheeft gewonnen, zij tikt er meteen 6 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 blaadjes, stengeltjes, bloemetjes en onkruid. Ik weet weinig van dit soort dingen. Zeg maar niets.. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Mij gaat het gewoon echt te rap precies. Ik mis altijd hele pagina’s! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 (bewerkt) Paarse Dovenetel, paardenbloem, madeliefje en bieslook 29 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 (bewerkt) thijm, bieslook, paardebloem, rozenbottelbloempjes en madeliefjes ?? 29 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 En we hebben een winnaar, @Tatum noemde er vier Jullie zagen: paardenbloem (bloem en blad), madeliefjes, bieslook, citroenmelisse, speenkruid, veldkers (mjammmmmie), paarse dovenetel, duizendblad, kleefkruid en bloesem van Japanse sierappel. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden