Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 VoordringerT Ik was hartstikke druk met wonden likken. In het kader van veel mensen zijn pluis: hoeveel lichaamsonderdeel donoren heeft Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Joop Zoetemelk 1980 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 53 minuten geleden zei Reacher: hoeveel lichaamsonderdeel donoren heeft Nederland? Een gok: 30.000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 En ikke 9 miljoen. Joop is goed, nou Jan nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 @haddockzit er een stuk dichtbij. @Bob! Waar is je geloof in de pluisheid van de mensch? En de woorden lichaamsonderdelen donor wil ik vervangen voor het woord orgaandonor, ik kwam er net niet op. Klinkt ook wat minder… plastisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 13 miljoen, ervan uitgaande dat veel mensen nog niet de moeite hebben genomen om aan te geven dat ze níet willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Reacher: @haddockzit er een stuk dichtbij. @Bob! Waar is je geloof in de pluisheid van de mensch? En de woorden lichaamsonderdelen donor wil ik vervangen voor het woord orgaandonor, ik kwam er net niet op. Klinkt ook wat minder… plastisch. Ik moest inderdaad wel een paar keer lezen voor ik wist wat je bedoelde. 10 juli 2021 bewerkt door Jannigje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 1 minuut geleden zei Jannigje: 13 miljoen, ervan uitgaande dat veel mensen nog niet de moeite hebben genomen om aan te geven dat ze níet willen. Ah, jij hebt vertrouwen in de mens! Onterecht overigens In dit geval dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 2 minuten geleden zei Jannigje: Ik moest inderdaad wel een paar keer lezen voor ik wist wat je bedoelde. Gek hoe dat een blinde vlek kan zijn, dat je zelf niet merkt dat je rare dingen schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Het las inderdaad nogal luguber. Ik kreeg Associaties met illegale handel in lichaamsdelen enzo . Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 (bewerkt) Ik gok 800.000 10 juli 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Nee, nog minder, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 2 uur geleden zei haddock: Sjonge, Claudius, wat betreft Jan zit u er wel heel ver naast! In dat jaar koerste hij nog niet eens. Met Joop zit u dichter in de buurt. Toen Jan de tour won keek ik zeker niet bewust naar die wedstrijden op tv. Van Joop was het een berekende gok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 5 minuten geleden zei nancy: Ik gok 800.000 nee, het zit meer in de buurt van @haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 It was an estimated guess….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Ik wilde opnieuw raden maar dat mag niet geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Jawel hoor, dat was een eenmalige regel van @Bobbij een specifieke vraag die hij stelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2021 Wat niet kan, dat mag nie, maar is ook nog nooit gebeurd….. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Bijna 7 miljoen. Goed hè. Iemand anders mag. Jan Janssen bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Jan Janssen 1968? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Helemaal goed, Von! Jij mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Wat bedoelt men in Zeeland als ze het over een 'kacheltje' hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Verwarmingstoestel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Helaas Claudius.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 een kater? kachel zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden