bumperjim Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 4 uur geleden zei haddock: Had ook al even geduckducked… https://www.scientias.nl/eindelijk-weten-waarom-warm-water-sneller-bevriest-dan-koud-water/ Het blijft een bijzonder vaag verhaal. Zolang je niet heel precies definieert waar het over gaat kan je urenlang blijven gissen. Maar goed nu praat het bètamannetje in mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Same here Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 15 km ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 3,5 km Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Nee en nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 HINT? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Al die nee’s heb ik nks an. 15 km lijkt me veels te hoog, mijn 7 was gebaseerd op iets hoger dan de hoogste berg, wat moet je nog hoger zoeken dan als vogel. Tenzij je n slechtvalk bent die n wereldrecord wilt vestigen. Prangende vraag: is 15 km nog steeds te laag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 De Mount Everest is 8.848 m boven de zeespiegel. Heb ik gegoogled net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Hoewel die toevoeging boven de zeespiegel me altijd weinig zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Hint: hij kwam in de motor van een vliegtuig, zo'n grote. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 16 kilometer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Ik zal het maar zeggen: het was op 11 km hoogte en dat is verrekte hoog!! Een of andere gier of zo... Oké, ik ben opnieuw, komt ie (deze is makkelijk): hoeveel drielandenpunten heeft België? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Met het vliegtuig is het overigens goed afgelopen, met de gier niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 En nou ga ik naar bed, ik lees het morgen wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2021 48 minuten geleden zei Reacher: De Mount Everest is 8.848 m boven de zeespiegel. Heb ik gegoogled net. Sjeemienee, ik dacht altijd net geen 7! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 10 uur geleden zei haddock: Drie Misschien vraagt ze welke landen? Nederland, Duitsland, Luxemburg. Waar past Frankrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Het zijn er 3: B/F/LUX, B/D/LUX en B/D/NL nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik weet een andere: waar bevindt zich het enige stukje gemeenschappelijke grens tussen Nederland en Frankrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Mauritius?? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 nee Mauritius is onafhankelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 De zuidoost grens van Suriname. Hoe heet dat Franse buurland daar ook al weer? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) St. Maarten, en ik had de drie ook al, hoor! 28 juni 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 1 uur geleden zei Bob: De zuidoost grens van Suriname. Hoe heet dat Franse buurland daar ook al weer? Frans Guyana, maar Suriname is al een tijdje niet meer "van ons", Bob Haddock heeft m goed en had ook de vorige goed eerder dan ik, ik had alleen zin om er een vraag in te knallen Haddock aan zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Heb ik weer, denkdenkdenk nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden