Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Griekenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Indonesië of Japan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nee, nee, nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 O verrek, was het niet de Filipijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Ik zal jullie matsen...deze keer mag er 20x geraden worden. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Het Verenigd Koninkrijk dan? Dat is zelf al één groot eiland, een heleboel eilandjes er omheen, vooral daar bij Schotland, en dan nog al die overzeese gebiedsdelen... zou zomaar kunnen, gewoon GB, niks exotisch of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Verenigd koninkrijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Als je nou niet een nieuwe vraag wilt moeten stellen, maar wel wilt meedoen aan deze waanzinnige pubquiz, zou je als veilig antwoord Zwitserland of Oostenrijk kunnen noemen. Bijvoorbeeld. Bob, Tatum, Smaragd en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Zojuist zei Tatum: Nee Weet je zeker dat je geen juf bent? Strengerik... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Damn, ik kan het echt niet hebben dat ik dit niet weet. Veel competetiever dan ik wil weten. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Volgens mij is het echt het verenigd Koninkrijk!!! Je maakt een fout met de telling @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nee, Verenigd Koninkrijk staat op nr. 9. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Okay, klaar, ik ga googlen. Kohtje, Yana en Tatum reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Ach, ik heb toegegeven aan m'n "weetjes-trek" en dus een terugval gehad. Ik mag met deze vraag niet meer meedoen, maar het lucht wel op dat ik 't nu weet.. Verrassend maar ook iets van: ach ja, had ik wel kunnen weten... Tatum en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Sovjet-Unie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Jullie moeten meer landen noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Kan niet, heb mezelf gediskwalificeerd. Mag ik hints geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Zojuist zei Quinn: Kan niet, heb mezelf gediskwalificeerd. Mag ik hints geven? Ja, van mij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Nieuw Zeeland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 Obama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2021 6 minuten geleden zei Tatum: Nee, Verenigd Koninkrijk staat op nr. 9. Nou ja, zeg... je maakt mij niet wijs dat je dit echt allemaal uit je hoofd kent... Maar goed, is toch wel een leuke vraag. Ben trouwens benieuwd of mijn opgezochte land ook jouw nummer één is want ik de lijst die ik heb geraadpleegd staat het Verenigd Koninkrijk op nr. acht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden